Hotel Grosvenor House West Marina Beach *****

Hotel Grosvenor House West Marina Beach
Grosvenor House West Marina Beach
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grosvenor House West Marina Beach bij:

3 reviews over Hotel Grosvenor House West Marina Beach in het Nederlands

the best place in town

Oom Dagobert, 16-2-2013

Volgens mij en ik heb veel reiservaring is dit een van de beste Hotels waar ik overnacht heb. Zeker in Dubai. De service is ongekend hoog. De mogelijkheden voor amusement voor de leeftijdsgroep tussen 25 en 50 is ongekend. Hoge kwaliteitsnorm waar steeds ook dressingcode geldt. Geen ordinaire tatoe-figuren, geen schreeuwende kids. Je hebt 5 restaurants om te ontbijten met allen verschillende thema's. Nooit wachttijden, geen drukte. Hotel ligt direkt aan de marina met veel cafeetjes en restaurants. 6 mim wandelen van het strand die ook met een gratis shuttel in 5 min bereikbaar is. Service aan het strand. Eigen ligstoelen met handdoek en bediening. Hotel wordt in hun weekend goed bezocht van de 'rich people' uit andere landen/steden, omdat de wereld bekende Budha Bar zich in het hotel bevindt en hele goede lounge bars. Geeft extra atmosfeer en alles perfect beveiligd zonder dat het opdringend is. Hele hotel gratis WiFi!!!
Gereisd met partner in januari 2013

Absoluut Superrrrr

Frank D, 20-1-2009

"Je waant je even als een filmster."

Ben hier paar dagen geweest toen ik voor werk in Dubai zat. Werkelijk superr. Ik denk niet dat het veel beter kan dan dit.

De kamers zijn een droom. Vanaf het balkon (waar ik sliep) kijk je recht over Dubai marina en Sheik Zayed road uit, in de verte zie je het palmeiland met daarop het atlantis hotel.

Het mooiste vond ik nog de badkamer, helemaal uit marmer inclusief een rainforrest douche.

Zelfs de flesjes douchegell zijn van het merk bvlgari.

Service is verder, zoals je mag verwachte voor een dikke 250 euro per nacht, uitstekend.

Een absolute aanrader!!

Gereisd alleenreizend in januari 2009

Marion, 3-1-2007

Super hotel!Bij het boeken van een clubroom kun je tevens (dagelijks)genieten van een high-tea en pre-dinner drink. Beide met hapjes en bij de pre-dinner drink heerlijk genieten van champagne of andere (alcoholische)drankjes (zelfs onbeperkt).Helaas op dit moment wel nog midden in de bekende "bouwput",maar als de marine klaar is dan wordt dit hotel een topper.Nu genieten van de (wellicht) minder hoge prijs maar wel van alle comfort.Binnen in het hotel zeker geen geluidsoverlast.Ook goed om te weten, gebruik van de faciliteiten van het Royal Meridien dat op 10 minuutjes (er is ook een gratis shuttle)loopafstand ligt.Hier gebruik van strand/zwembadfaciliteiten.Kwa ligging tov "stad"Dubai niet echt gunstig,wel gratis shuttle naar "ski-Dubai"en 3 grote shoppingmalls.Zelf hebben we een auto gehuurd.Erg goed te doen,wegen zijn zeer goed en veiligheid staat boven alles(zeer veel snelheidscontroles).En voor de prijs hoef je dit ook niet te laten (volle tank 10euro).
Gereisd met partner in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grosvenor House West Marina Beach in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grosvenor House West Marina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grosvenor House West Marina Beach scoort een 9.33 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: