Hotel Dubai Marriott Harbour

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dubai Marriott Harbour bij :

1 review over Hotel Dubai Marriott Harbour in het Nederlands

prettige omgeving

jackiedenO, 29-6-2013

Hele grote hotel kamer wij hadden 4 wc´s, 2 grote badkamers en 1 kleine (volgens mij voor als je een kindermeisje mee neemt) een zeer grote keuken,en volledige woonkamer bizar gewoon, 7 hoog wel aan de weg kant maar dan zag je alle mooie auto´s voor bij komen.We keken op de palm uit en aan de zijkant zag je de haven,en een in aanbouw zijnde wolkenkrabber,kan begrijpen dat mensen die lager zitten daar meer last van hebben dan als je hoger zit,(weet trouwens niet of ze er nog een tussen gaan bouwen ?

Op loopafstand van het strand,haven en de Walk die is erg leuk,daar zaten we iedere avond lekker op een terrasje te eten,gezellig druk en iedereen die een mooie auto heeft wil daar gezien worden.Totaal geen last van lastige mensen want er mag geen drank geschonken worden (alleen in het hotel voor zover ik weet) dus geen gelal. Van het hotel is het een leuk rondje om over de Walk te gaan,dan over de brug langs de mall en langs de haven terug naar het hotel.

Ontbijt in het hotel duur!

Gereisd familie in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dubai Marriott Harbour in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dubai Marriott Harbour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dubai Marriott Harbour scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.