Hotel Dream Palace **

Dream Palace

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dream Palace bij:

1 review over Hotel Dream Palace in het Nederlands

Niet nog een keer

Wereldreiziger, 27-8-2012

Smerige kamer en badkamer.Alleen het positieve was van de kamer dat de airco goed werkte en geen kabaal maakte.

Hotel ligt tegenover een moskee, je wordt om 00.25 uur door het gebed luid uit je slaap gehouden.Personeel receptie erg onvriendelijk,bij het uitchekken kregen we een rekening gepresenteerd een telefoonrekening vanuit onze hotelkamer ,we hadden er helemaal geen gebruik van gemaakt dus ook niet betaald.Hotel ligt vlakbij de metro.Ontbijt was sober.

De laatste 2 dagen nog kunnen genieten van een prachtig,luxe hotel met fantastische service Hilton Dubai Creek.

Dreampalace hotel nooit meer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream Palace in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dream Palace scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: