Hotel Atlantis The Palm *****

8,5

59 reviews over Hotel Atlantis The Palm in het Nederlands

Wat een fantastische ervaring

jeannet, 20-7-2017

1 nacht geslapen tijdens onze Abu dabhi vakantie. Wat een ervaring. Het hotel is overweldigend. Vrij druk maar in de avond erg goed te doen. Toen ook de tijd genomen voor het aquarium. Heerlijk gegeten. En de volgende dag het aquapark. We hebben ons hier super vermaakt. Hebben het ontbijt op de kamer laten bezorgen. Wat een luxe. Ontbijten op het balkon en genieten van het uitzicht.

We hopen nog een keer terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Geweldig

Ajax ubachs, 24-6-2017

Alles geweldig vooral de high tea en op het strand de service
Gereisd met partner in september 2015

Veel te massaal!!

Peggy, 30-5-2017

Gigantisch groot druk en massaal hotel

Heel mooi om te zien maar dat was het dan ook, elke ochtend in de rij wachten om te kunnen ontbijten, de fatsoenlijke (veel te dure) restaurants altijd vol!

Als je denk luxe op vakantie te gaan (met je kinderen) zeker niet hier heen gaan!, personeel heel vriendelijk overal, maar al met al nooit meer!

Tenzij je van het all in gevoel houdt maar dan dik betaalend

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Sprookjesachtig mooi!

Jen, 10-3-2017

Hotel is qua stijl prachtig, alhoewel het 1500 kamers heeft vond ik het massale meevallen. Dagjesmensen zijn er zeker maar die mogen niet overal in het hotel rondlopen dus hebben wij geen last van gehad. Wij gingen 's avonds pas rond 21.00 uur naar het Aquarium en dan was er bijna niemand, kon je alles rustig bekijken want het is echt geweldig. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Kamers erg ruim en badkamer helemaal top! 's Avonds 1 keer gegeten in het hotel bij Seafire. Waanzinning mooi restaurant, lekker gegeten maar erg duur. In Dubai Marina (the Walk) geodkoop gegeten op een toplocatie, het is daar vooral 's avonds heel sfeervol. Het is een duur hotel maar wij komen hier hopelijk een keertje terug.Zeker een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Veel te duur voor wat je krijgt.

P.Brummr, 8-1-2017

Euro Disney op Dubai. Zeer onpersoonlijk hotel zonder karakter.

De dag toeristen lopen er ook waardoor het erg druk is terwijl je er veel voor betaald. Het personeel is aardig maar ook erg arrogant.

Je kunt beter als dag toerist het resort bezoeken waarbij je alles kunt doen aquarium en waterpark en restaurants. We moesten 20 min. wachten voordat we aan de beurt waren voor de incheck.

We komen hier nooooooit meer terug!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch, vooral het waterpark

Suzanne, 2-5-2016

Geweldig mooi hotel, spectaculaire lobby en prachtig aquarium om iedere keer als je langsloopt weer je ogen uit te kijken. Maar voor ons (gezin met kinderen, 9 en 11 jaar) was het waterpark het absolute hoogtepunt. De Leap of Faith is geweldig om te doen, en ook de rustige glijbanen door de haaientank zijn erg leuk.

Het enige nadeel van dit hotel is dat het erg afgelegen ligt. Taxi's zijn goedkoop dus dat scheelt.

De restaurants zijn erg duur. Wij kozen daarom voor de Imperial Club. Heerlijk eten, bijna de hele dag door!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Genieten

Tanja, 23-12-2015

Super hotel. Prachtige kamers, ruim en schoon. Enige minpunt vonden wij de wat harde matrassen en te zachte kussens. Prijzen zijn hoog maar je bent wel in een super hotel met eerste klas. Ontbijtbuffet is van grote klasse.

Gorden Ramsey restaurant viel wat tegen. Eten was ok maar prijs te hoog voor wat je krijgt. Ook het interieur wat saai.

Waterpark en zwembaden zijn geweldig. Het ligt wat ver weg van Dubai maar met een taxi ben je overal binnen een half uur. Goed te doen. Wil je luxe dan heb je hier een fantastische tijd. Heerlijke temperatuur in december 25 gr.

Gereisd met partner in december 2015

Geweldig!

Marjan, 20-10-2015

Een geweldig mooi hotel, het begint al met binnenkomen maar alles is even mooi en prachtig. Zelfs het liftknopje wordt voor je ingedrukt als ze zien dat je er aan komt. 2 keer per dag schoonmaak kamer en zeer ruim water (gratis) op de kamer. Lekker gegeten bij Ronda Locatelli en heerlijk gegeten bij Kaleidoscope met thema avond. Lost Chambres is prachtig mooi en ook het Aqua park is leuk om te doen. (leuk om met een zeeleeuw op de foto te gaan).
Gereisd met partner in oktober 2015

Fantastisch!

Mieke kanselaar, 19-10-2015

We hebben nog nooit zo'n waanzinnig mooi hotel gezien! Super vriendelijke mensen die echt alles voor je doen. Zou zeker nog een keertje terug gaan. Dubai is geweldig en dit hotel is een absolute aanrader om van een onbezorgde vakantie te genieten.
Gereisd met partner in oktober 2015

Fantastische Locatie

Maarten, 6-9-2015

In augustus hebben wij 5 dagen in dit hotel verbleven. Het is een ontzettend mooi hotel, van binnen en van buiten. De luxe straalt er letterlijk en figuurlijk van af.

Per dag wordt 2x je kamer schoongemaakt. In de avond komen ze ook vragen of je misschien extra handdoeken nodig hebt, of dat ze koffie voor je kunnen zetten. Het (gratis) water wordt ook dagelijks goed bijgevuld op de kamer.

De restaurants zijn goed, vooral Ronda Locatelli was een verademing.

Kleding is hier vrijwel geen probleem, je kunt gerust in je zwembroek met t-shirt door het hotel vertoeven, in de restaurants worden zo nu en dan alleen wat lange mouwen verwacht.

Het zwempark Aquaventure is echt een aanrader, met talloze glijbanen, en een ontzettend lange water rivier.

Het enige nadeel is toch dat het iets te massaal is. Hierdoor vervalt toch een beetje het persoonlijke gevoel wat je bij sommige hotels krijgt.

Al met al was het voor ons een ontzettend leuke en luxe ervaring!

Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Atlantis The Palm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantis The Palm in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantis The Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlantis The Palm scoort een 8.51 uit 10 op basis van 60 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: