Aparthotel Ascot ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Ascot bij:

3 reviews over Aparthotel Ascot in het Nederlands

Luxe is anders

Ruben , 17-8-2008

Wij waren voor de 3e keer naar Dubai, na vele internet sites doozocht te hebben, op kirklees gekomen. Bij het aparthotel aangekomen was mijn eerste indruk vrij negatief omdat de lobby niet erg uitnodigend is, zoals op de foto is weergeven. Wij hadden een 2 kamer appartement geboekt, en dat beviel opzich wel. Alles erop en eraan. In de keuken was er een "raam" wat tegen een muur aankeek, met vieze jaloeziën.

De woonkamer was niet erg groot maar voldoende, met een leuk balkon op uitzicht naar een tippelzone. Waar vele vrouwen van lichtezeden werden opgehaald door mooie auto's.

Het zwembad was niet erg groot maar werd ook niet druk bezocht er zit een. Jacuzzi bij wat je zover een jacuzzi kon noemen. Waren gewoon 3 stralen.

Het personeel was wel vriendelijk. Het lag midden in het centrum van Bur Dubai, maar taxi's waren moeilijk te krijgen.

Goed appartement in centrum Dubai

Marianne , 16-8-2008

Een compleet apppartement met alle benodigdheden die men wenst. Wij verbleven in een appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Tevens was er een wasmachine en microwave aanwezig.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad op het dak met jacuzzi. Men kan gebruik maken van een steamcabine en sauna.

Het appartement is gelegen in het centrum van Bur Dubai in de nabijheid van de Burjuman. Een supermarkt ligt om de hoek (Spinney's).

Je kan eventueel eten in het restaurant. Beter geen excursies boeken via het hotel. Geen goede ervaring mee.

Er gaat een gratis shuttlebus naar het publieke strand.

een leuk apartement hotel

Winny , 14-8-2008

Een zeer compleet apartement alles is aanwezig en wat er niet is kun je om vragen ,zoals een wasrek,strijkplank en strijkyzer ,wij hadden een apartment met twee slaapkamers en twee badkamers ,ligt vlakbij de Golden sands apartmentsen een grote supermarket is ook vlakbij Spinnys,twee maal per dag een shuttelbusje naar het publieke strand is gratis ,alleen het publieke strand is niet zo prettig als vrouw zynde ,er zijn alleen maar mannen en die staren zo naar de vrouwen ,je kan beter naar het betaalde strand gaan lig je rustiger ,verder dus een fijn apartement dicht bij de winkels

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Ascot bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ascot in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ascot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ascot scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: