Hotel Al Ghurair Arjaan by Rotana

Hotel Al Ghurair Arjaan by Rotana
Al Ghurair Arjaan by Rotana

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Al Ghurair Arjaan by Rotana bij:

1 review over Hotel Al Ghurair Arjaan by Rotana in het Nederlands

Fantastich aparthotel!

Monique, 3-3-2013

Wij verbleven met ons gezin in een buitengewoon prachtig appartement in het Al Ghurair Arjaan centraal gelegen in Deira. Het appartement had 2 slaapkamers met heerlijke bedden, 2 badkamers, ruime zitkamer en keuken. Zonnig zwembad met apart kinderbad. Ligbedden. Meerdere keren per dag shuttle bus naar prachtig Al Mamzar Beach. Bijzonder vriendelijke staff. Uitgebreid ontbijtbuffet in er naast gelegen Al Ghurair Rayhaan. Naast hotel is een supermarkt. Tegenover het hotel de metro waarmee je je makkelijk kon verplaatsen door heel Dubai. Kortom echt een aanrader!!!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Ghurair Arjaan by Rotana in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Ghurair Arjaan by Rotana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Al Ghurair Arjaan by Rotana scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: