Hotel Ajman Saray, a Luxury Collection

Hotel Ajman Saray, a Luxury Collection
Ajman Saray, a Luxury Collection
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ajman Saray, a Luxury Collection bij:

2 reviews over Hotel Ajman Saray, a Luxury Collection in het Nederlands

Mooi rustig hotel

Fam Grote Gansey, 18-8-2017

Dit is een mooi hotel, zeker als je van rust houd.

Wij waren hier de enige Nederlanders, veel Duitsers en Russen, waar je geen last van hebt.

Eten is prima, als je er van houd, ontbijt is goed, personeel heel behulpzaam en vriendelijk.

Onze kamer, zee zicht, was prima, schoon, groot genoeg, en met een mooi uitzicht.

Er zit een prive stand en een mooi zwembad bij het hotel, zee water is nu iets te warm plus 35 graden, zwembad is prima voor de verkoeling.

Prima plek om uitstapjes te maken daar Dubai, is een klein uur rijden met de gratis schutle bus.

Met de taxi ben je ongeveer €20,- kwijt wat te doen is.

In Dubai kun je makkelijk snel en goedkoop verplaatsen met de metro, aanrader.

Neem je een taxi, neem dan die met een blauwdak, deze rijden netjes op de meter, die met een oranje dak, willen je nog wel eens afzetten.

Minpunt:

Eten en drinken in het hotel is veeel te duur, das echt jammer.

Blikje fanta: €5,25

Koop je dit elders dan betaal je €0,68

Niet dat ik een zuinige Nederlander ben, maar dit gaat nergens meer over.

( Vlak in de buurt van het hotel zit een prima chinees ( Soya Chang) eet en drink je voor eerlijk geld.)

Al met al: een goed hotel om naar toe te gaan, je bent echt op vakantie.

In en rond het hotel is niet veel te doen, daar voor moet je de deur uit.

Zou er zo weer boeken, maar dan alleen met ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat een luxe !

Valerie, 26-11-2016

Het hotel is super mooi, nieuw, schoon en heel lux. Het ontbijt was heerlijk; smoothies, champagne, vers gebakken eieren en nog keus uit veel meer! Het avond eten buffet vorm heb ik nog nooit zo uitgebreid en lekker gehad (het blijft buffet) een aanrader is de restaurants op het park! Het "tegoed" van het buffet word van je rekening in het restaurant afgehaald. Dus super betaalbaar en super lekker! Ohja! Er zijn gratis GROTE handdoeken bij het zwembad en de hele dag gratis water ook met half pension!!

Dit was echt een relax vakantie. Dus verder weg van de bezienswaardigheden wel rijd er elke dag een gratis shuttle bus naar verschillende bestemmingen. Maar dat is wel een stukkie rijden.

Kamer worden elke dag schoongemaakt. Kamer met zeezicht schijnen stukke beter te zijn dan landzicht. De bedden zijn niet om over naar huis te schrijven dat is wel jammer. Na 10 dagen hadden wij beide last van onze rug. Maar ondanks dat zouden wij zo terug gaan! Het was een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in november 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ajman Saray, a Luxury Collection in Ajman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ajman Saray, a Luxury Collection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ajman Saray, a Luxury Collection scoort een 9.46 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: