Hotel Sofitel Abu Dhabi *****

9,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sofitel Abu Dhabi bij:

2 reviews over Hotel Sofitel Abu Dhabi in het Nederlands

Charlotte Onink, 26-1-2017

Een geweldig super de luxe hotel met prachtige kamers, geweldig eten en zeer vriendelijk personeel.

Wij willen chef Samer en chef Alante, manager Rakesh en personeel Rechell en Safi heel erg bedanken voor de geweldige vakantie die wij hebben gehad.

Wij komen zeker terug met onze dochters.

Een echte aanrader!!! Veel extra service!

Gereisd met partner in januari 2017

heel goed en vriendelijk hotel

ekholland, 12-9-2013

Sofitel is gelegen aan de Corniche (niet op het strand). heel modern, super vriendelijk (overal in het hotel), mooie kamers met heel comfortabele bedden. Zwembad is niet erg groot, als het druk is zijn er te weinig bedden maar daar hadden wij geen last van. Restaurant La Mer heeft heel goede plateau de fruit de mer met een uitstekend wijn arrangement.

Ontbijt is heel erg goed. Taxi's zijn spotgoedkoop dus alles is binnen handbereik voor weinig

Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Abu Dhabi in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Abu Dhabi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofitel Abu Dhabi scoort een 9.7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: