Hotel Sheraton Abu Dhabi Residence

9,8

3 reviews over Hotel Sheraton Abu Dhabi Residence in het Nederlands

Geweldig hotel

Debbie Roodbol, 28-5-2017

Tijdens de periode dat ik in abu dhabi woonde was dit al 1 van mijn favoriete locaties om een ontspannende vrije dag te houden. In april 2017 terug geweest in Abu Dhabi en nog steeds is het een geweldig hotel. Het personeel is onwijs vriendelijk, het resort en de kamers zijn schoon en ruim en alle restaurants zijn heerlijk. Een groot voordeel is dat het goed gelegen is in abu dhabi, veel bezienswaardigheden zijn dichtbij. Het zwembad is super en er was altijd wel een bedje beschikbaar, het strand is wat klein, maar corniche beach is naast het hotel. De prijs/kwaliteit is top, het was elke cent waard!
Gereisd met partner in januari 2017

Super,super, super!!

hanjel, 15-8-2010

Een echte aanrader. Dit was ons eerste bezoek aan het midden oosten, maar het was een perfecte ervaring,mede door het super hotel. Kamers modern en ruim, ontzettend gastvrij, vriendelijk en service staat zeer hoog in het vaandel. De zwembaden en poolbar waren heerlijk om lekker te relaxen! Qua eten genoeg keus, doordat het hotel een aantal restaurants heeft. Ook een discotheel zit bij het hotel, je hebt hier totaal geen overlast van. Wij hebben een geweldige tijd gehad en wil je jezelf als een god in Frankrijk voelen, zeker naar Sheraton Abu Dhabi residence gaan!
Gereisd met partner in augustus 2010

Super,super,super!!

hanjel, 15-8-2010

Onze eerste reis naar het Midden Oosten. Maar wat een geweldige ervaring, mede door het perfecte hotel. Super gastvrij, ruime, moderne kamer. Vriendelijk personeel, heerlijke zwembaden met een poolbar. Het was gewoon een plaatje! Wij raden dit hotel zeer zeker aan.Ook het eten was goed, keus genoeg en voor degene die van stappen houden, het hotel heeft een discotheek erbij (geeft geen overlast).
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Abu Dhabi Residence in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Abu Dhabi Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Abu Dhabi Residence scoort een 9.78 uit 10 op basis van 3 reviews.