Hotel Sheraton Abu Dhabi & Towers *****

Hotel Sheraton Abu Dhabi & Towers
Sheraton Abu Dhabi & Towers
8,4

6 reviews over Hotel Sheraton Abu Dhabi & Towers in het Nederlands

Prima hotel voor een dag of wat

Frank , 8-4-2014

Bij dit hotel kreeg ik gelijk het gevoel alsof de toerist hier niet thuis hoort. Dit hotel richt zich duidelijk op de zakelijke reiziger. Voor de rest geen probleem, ook deze Sheraton zal je vakantie niet verpesten ;)

Voor de rest opvallend veel fight crews hier gezien.

Locatie aan het water is minder (wordt hard gebouwd), maar de faciliteiten van dit complex zijn goed. Uitstekende uitgebreide sportschool, prima eten en een mooi (maar wel kleine) kamer.

Als toerist zou ik de volgende keer toch als ik in Abu Dhabi zit voor een ander hotel gaan, je merkt dat de sfeer in een zakenhotel toch anders is dan een hotel waarbij je bijna alleen toeristen ziet.

Gereisd met partner in januari 2011

Ronald Henrich, 2-1-2007

Prima hotel met eigen strandje, zeer vriendelijk personeel en een veelomvattend ontbijt. Kamers wat klein, maar wel heel groot bed en ruime badkamer, loopruimte is echter wat beperkt. Kamers met zeezicht suggereren vrij zicht. Dit wordt echter onderbroken door de kustweg tussen het hotel en het water. Kamers met zeezicht hebben wel het voordeel dat je geen hoorbare last hebt van het verkeer in dit stadshotel. Ook prima excursies te boeken via het hotel naar diverse bestemmingen. Voor privé excursie van hele dag betaalden we voor 2 personen

170 euro en dat was het dik waard.

december 2006

Gereisd anders in januari 2007

Pim Koolwijk, 8-11-2006

Zijn net terug na een verblijf van 10 dagen in dit hotel.

Erg mooi complex, kamers wel wat klein, doordat er een zeer groot bad in staat en een fors bureau. Badkamer ruim en luxe: bad met aparte douche.

5 verschillende restaurants, stuk voor stuk goed: worden ook allen aangeprezen in Abu Dhabi uitgaansgids die in de hotelkamer lag, en daarin werden toch echt ook wel restaurants afgekraakt.

Prijzen eten voor onze begrippen laag: hoofdgerechten bijna allemaal onder de 20 euro. Aanrader: elke woensdag visbuffet in het buffetrestaurant: onbeperkt eten van sushi/sashimi tot kreeft en krab, voor maar 40 euro per persoon. Ze hadden zelfs rolmops!

Resort bevat zwembaden en strand. Je hoeft niet 's ochtends vroeg een handdoekje neer te leggen voor een plekje, tot 12.00 uur plaatsen zat, zelfs in de schaduw. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd anders in november 2006

Michel, 18-4-2006

Uitstekend hotel. Strand is redelijk groot en ligt aan een kunstmatige kleine baai. Hotel is wel geschikt voor een strandvakantie maar helaas is er s`avonds niks te beleven in Abu Dhabi. Wij zijn daarom naar een ander hotel in Dubai stad vertrokken waar je alle mogelijkheden hebt.
Gereisd anders in april 2006

Fenny, 13-4-2005

We zijn in april 2005 1 nacht in dit hotel geweest. Het is een mooi hotel met diverse restaurants (Italiaan, Mexicaan, Spaanse tapa's, engelse pub etc.). Het is als stadshotel een uitstekend hotel, maar ik zou het niet aanraden als strandhotel. Het strand stelt absoluut niets voor, je ziet de zee amper door bouwwerkzaamheden en het zwembad is niet echt groot. Het hotel ligt aan het begin (of einde) van de grote kust-boulevard, maar wel enigszins verder lopen van de echte drukte. De kamers waren echter prima, heel goed en groot bed, mooie badkamer met aparte walk-in douche en groot bad. We voelden ons er prima thuis als doorreis-hotel, uitstekende service, prima ontbijt. Fijn hotel voor een nachtje tijdens een rondreis, maar niet om er een zon-zee-strand vakantie te houden.
Gereisd anders in april 2005

I. Oudshoorn, 3-7-2004

Wij hebben dit hotel bezocht eind maart/begin april.Aangezien er bouwwerkzaamheden zijn , zeker tot eind 2004, is een verblijf hier niet aan te raden.Het strand was niet te gebruiken, er was een enorm lawaai van o.a. heien/aan-afvoer van bouwmaterialen = een bouwput dus.

Het hotel heeft zeer kleine kamers, een klein balkon. De service is uitstekend.

Let op, indien je excursies wilt maken. Dit was in onze periode niet mogelijk, er was geen belangstelling vooor, geen toeristen.!! goed waardeloos.

Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sheraton Abu Dhabi & Towers bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Abu Dhabi & Towers in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Abu Dhabi & Towers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Abu Dhabi & Towers scoort een 8.43 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: