Hotel Sands *****

Sands
5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sands bij:

2 reviews over Hotel Sands in het Nederlands

Goed hotel voor beursbezoek

Marlijn, 20-8-2009

Ik vond niks mis met dit hotel. Was in Abu Dhabi voor een beurs, en amper op de kamer. Ik kan dus ook geen mening geven over het zwembad en de andere faciliteiten.

Kamer was ruim, en niets mis mee. Ook erg schoon. De service in het hotel was goed en het ontbijt ook.

Ontzettend gezellige pub in de kelder van het hotel. De volgende keer kies ik weer dit hotel. Goede prijs via booking.com

Gereisd zakelijk in mei 2009

sylvia, 13-8-2007

PAS OP !!!!!!!

Wordt aangegeven als een 5* hotel maar als je verder zoekt blijkt het een 2* te zijn

Zeer vies!! zwembad op 't dak geen bar erbij geen handdoeken.

Zeer slecht eten

afschuwelijke en vieze kamers!!

Wij hebben 2 dagen in de lobby doorgebracht en konden toen gelukkig naar ander hotel. Als ik Sands hotel AD zie krijg ik kippenvel!!!

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sands in Abu Dhabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sands scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: