Hotel Tamanaco Inter Continental ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tamanaco Inter Continental**** bij :

1 review over Hotel Tamanaco Inter Continental in het Nederlands

Rene van Pelt, 11-7-2007

Wij verbleven hier in 2006 enkele dagen ivm het laseren van de ogen van mijn vrouw. Prima hotel aan de rand van de wijk Las Mercedes. Eten in buffervorm is perfect!! Uitzicht over de stad en het zwembad is ook prima geregeld. De kamers vond ik sober en erg klein. Een aanrader om in de genoemde wijk te gaan eten is: Punta grill, een heerlijke spaans/venezulaanse bar/restaurant. Topper !!!
    Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tamanaco Inter Continental in Caracas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tamanaco Inter Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tamanaco Inter Continental scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.