Hotel Voyage Sorgun *****

Uitstekend

1818 reviews over Hotel Voyage Sorgun in het Nederlands

Het kan beter

Sus, 15-8-2017

Het( vers) fruitsap s'morgens is gewoon verdund met water dus is helemaal niet vers ! Verder kleine zwembaden , het eten is gewoon niks speciaal , de shows zijn niet bijzonder ook voor de kinderen is het maar heel gewoon .
Gereisd familie in augustus 2017

Prachtig resort

Sim Zoontjes, 18-6-2017

Fantastisch resort met alles wat je je maar kan wensen. Super vriendelijk personeel en werkelijk niets is te veel
Gereisd familie in juli 2015

Beter bestaat niet!

Saskia Kinnegin, 3-6-2017

Ter gelegenheid van het 50jarige huwelijk van mijn ouders zijn we een week met 6 volwassenen in Voyage Sorgun geweest. Wat een super hotel; mooie kamers, heerlijk eten, super schoon en fantastische mensen. Normaal gaan we nooit voor een tweede keer ergens heen, maar hier komen we graag terug.
Gereisd anders in mei 2017

Heerlijke vakantiebestemming!

Karin Siebelink, 30-5-2017

Jaren terug diverse keren in dit hotel geweest. Toen het wat verouderde en erg druk werd door een toename van het aantal kamers, andere hotels bezocht. Nu het hotel gerenoveerd is en het aantal kamers teruggebracht is, weer opnieuw dit hotel geboekt.

Hier hebben we geen moment spijt van gehad.

Voyage Sorgun is een klasse hotel met een hele goede service, lekkere a la carte restaurants en een hele gezellige sfeer door onder andere de openlucht disco, de show en muziek tijdens het diner en de gezellige bar en lounge 's avonds.

Iets hoger in prijs, maar dit hotel is het zeker waard!

Gereisd met partner in mei 2017

In één woord Fantastisch!

Ineke Dingjan, 13-5-2017

Alles was 100 % klasse: ontvangst, accomodatie, personeel, buffetten, diverse restaurants Italiaans, Turks, Chinees en Japans, entertainment, veel groen, 2 pieren met heerlijke zonnebedden, strand etc.

Er is nergens wat op aan te merken!

Gereisd met vrienden in april 2017

Geweldig!

Britt van den Tillaart, 9-5-2017

Erg mooie accomodatie! Een fijne sfeer, en ontzettend relaxed!!
Gereisd familie in juli 2016

Fantastische plek

Avni Tanriver, 15-4-2017

Alles was super naar wens!!!! Heel vriendelijke personeel. Zeker om terug tegaan. Super vriendelijke manager Önder&Halil dank u allebei voor deze top service!

Tanriver Avni

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Het beste hotel in 10 jaar Turkije

Frank C, 10-4-2017

Na een jaartje Turkije links te hebben laten liggen, zijn we terug in het land waar de prijs/kwaliteit onovertroffelijk is. Voyage Sorgun was beter dan we gedroomd hebben: knusser, gemoedelijker dan Voyage Belek, de facilities en catering van een nog hoger niveau! Een voltreffer!
Gereisd familie in april 2017

super compleet hotel

hans noever, 27-3-2017

ga binnenkort voor de 14 keer dus dat zegt eigenlijk alles al

perfect op alle fronten

Gereisd met vrienden in mei 2016

Heerlijk resort!

AdG71, 19-12-2016

In augustus 2016 in Hotel Voyage Sorgun verbleven. Heerlijk resort waar alles echt prima in orde is. Mooie, ruime en schone kamers. Heerlijk restaurant met een uitgebreide keuze aan allerlei lekkers. Mooie, kwalitatief goede zwembaden waar regelmatig activiteiten worden georganiseerd. Goed verzorgd entertainment in de avond.

Het enige minpuntje voor mij was de vreselijke dreunmuziek die nagenoeg de hele dag bij het zwembad ten gehore werd gebracht... Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Verder wat mij betreft een uitstekend hotel!

Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Voyage Sorgun***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Sorgun in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Sorgun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Voyage Sorgun scoort een 9.08 uit 10 op basis van 1845 reviews.