Hotel Vira Suit ***

Vira Suit
6,5

2 reviews over Hotel Vira Suit in het Nederlands

Eiberlien van den Berg, 3-8-2005

kamers zijn inderdaad erg klein, een vijfde persoon moet op een slaapbank liggen die niet comfortabel is en na 2 nachten al erg veel rugklachten opleverd. Het eten is niet gevarieerd, pasta en rijst. Na 2 dagen heb je het wel gehad en ga je als nog buiten de deur eten, gevolg extra kosten!!

Kamer werd bij ons niet schoongemaakt en op vele verzoeken kregen we 1x in de 3 dagen schone handdoeken.

Wij gaan dus echt nooit meer terug. Van vele buitenstaanders (Turkse bewoners) hebben wij begrepen dat het hotel zeer slecht bekend staat.Het management vertoeft graag met Russiche dames en schenkt daar veel aandacht aan, oa. door vers fruit, cocktails e.d. te serveren, terwijl de rest mag toekijken.

Helaas is onze vakantie hier erg door beinvloed.

Gereisd anders in augustus 2005

Elvira, 21-7-2005

Goed hotel wat het voornamelijk van het behulpzame personeel moet hebben. Voor het geld hoef je het zeker niet te laten, dit is het zeker waard. Zwembad is mooi, met glijbanen voor kinderen en kinder badje.

Minpunten zijn: matige animatie 's avonds, drankjes bij het strand vaak niet bijgevuld of defect,Het eten is uitgebreidt doch eenzijdig. 3 weken lang elke avond rijst en/of pasta komt dan wel je neus uit. Familie kamer voor 5 personen bleek toch wel te krap (is eigenlijk gewoon een 4 persoonskamer waar een extra bed bij is gezet)

Ik heb het er naar m'n zin gehad en zou er zo weer naar terug gaan.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vira Suit in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vira Suit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vira Suit scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.