Hotel Vira Binbay ***

Vira Binbay

55 reviews over Hotel Vira Binbay in het Nederlands

Anoniem, 26-4-2007

Ik vind dit een heel slecht hotel! Het drinken is warm. Als je er ijsklontjes in doet, smelten die in een minuut al! Het eten is niet lekker, het is een vies hotel. De pizza's zijn wel lekker, maar waar de pizza's mee omgedraaid worden, liggen op de rand van de tuin waar de katten in lopen! Dat kan toch niet?! De eerste nacht hadden wij geen dekens en we kregen haast nooit handdoeken.

We sliepen met 3 personen op een 2 persoonskamer. Het duurde heel lang voor het 3e bed er eindelijk stond!

Wees slim en ga niet naar dit hotel! Het is niet de moeite waard, het verpest je hele vakantie!!

Gereisd anders in april 2007

Richard & Gerda + 3 kids, 24-2-2007

Wij zijn met 2 vlw en 3 kids geweest in 2005. Ik lees hier allemaal goede reacties maar mensen laat je niet om de tuin lijden! Het is hier in het hoogseizoen echt niet goed toeven! Vooral als het 40 graden+ is. Dan verwacht je toch op z'n minst koud drinken, nou niet hoor! Ik heb in de 15 dagen dat we er waren geen koel drankje gehad! Het zwembad was in eerst instantie goed en heerlijk, maar na een paar dagen was het zo troebel dat je er niet meer in wilt duiken(groen water!), zegt genoeg dacht ik! Personeel liep 1 week in dezelfde kleding rond en het eten kun je beter bij de Donner Kebab om het hoekje halen. Verder wil ik zeggen dat ik nooit en tenimmer naar Turkye op vakantie wil, niet niet als ik geld toekrijg. Dus mensen let op de negatieve reacties, die staan hier niet voor niks zoveel vermeld! Ga liever naar Griekenland dat is goed bevallen vorig jaar! Zoek verder..........
    Gereisd anders in februari 2007

Çagdas Mutlu, 21-8-2006

Ik vond het geen pretje om in dit hotelletje te zitten ook al was het voor 3 nachten.Ik had met spoed een hotel nodig in turkije en heb via de turkse krant dit hotel geboekt en toen we aankwamen leek et wel leuk. toen we ons kamer ingingen hadden we geen warm water, kussens waren geel ipv wit en de lakens zagen er ook niet uit. binnen 30 min werd alles wel opgelost dat is wel een + waard. Het hotel ligt erg afgelegen dus je moet continu gebruik maken van de dolmus. Het avond eten was 3x niks en de hongerige russen maken het er niet leuker om.

we hebben kennis gemaakt met de eigenaar van het hotel en die neemt volgend jaar et hotel weer in eigen handen want op dit moment is het verhuurd. Volgens hem komen er grote veranderingen maar ik kom er niet meer terug!

Eline, 17-8-2006

Amai wat een vakantie! het hotel is voor mij mùaar 1 ster waard. Heten eten werd niet aangevuld, lauwe dranken,geen drank aan het zwembad, kamers niet ierdere dag gekuisd, geen verse handdoeken, er zat een spleet onder de deur waar dieren binnen konden. Voor 700 euro vind ik dat toch niet goed zé. het is geen aanrader.

Paul Macken, 5-8-2006

het hotel is zeer goed, bediening ook maar de russen maken het niet mogelijk om te genieten

ik heb een aangename vakantie gehad door de vriendelijkheid van het personeel

het is een aanrader voor deze prijs nog eens terug te gaan

annegreeth en klaas, 31-7-2006

ben vorig jaar daar geweest met mijn man. we hebben het er erg goed gehad,zowel eten,drinken, schoonmaak en zeker het personeel.

je zou ze zo allemaal mee naar huis willen nemen. het personeel mag dan volgens mensen niet vriendelijk zijn, maar je moet niet vergeten dat ze soms 16 uur per dag moeten werken aan een stuk door voor weinig geld. ik zou ook niet vriendelijk blijven. deze vakantie is zeker voor ons de moeite waard geweest.

Gereisd anders in juli 2006

katrien, 18-4-2006

vira binbay never again

vriendelijk personeel, wel proper, zwembad Ok

maar het eten en de service ronduit erbarmelijk

buffet was beloofd: maar niet dus

voor elk stukje kaas of salami moesten we bedelen

hoewel we maar gemiddeld met 6 gasten waren duurde een ontbijtje brengen meer dan een uur

alles was voortdurend op: thee, witte wijn, soep én zelfs de appelsienen, waar ze uiteindelijk mee naar je hoofd smijten in turkije

saus wordt verwerkt tot soep de volgende dag

kippenbeentjes voor de gasten, stukken wit vlees voor het personeel

geen animatie

strandbar pas na klacht beschikbaar

ondanks all-inclusive vermagerd deze vakantie...

foei manager, maak je klanten niet tot bedelaars

Gereisd anders in april 2006

K.Gebert, 15-3-2006

Naar de prijs een goed hotel.

Na een paar dagen werd het personeel bijna familiair.

Als je eigen verwachting niet te hoog is zul je hier een geweldige vacantie hebben.

Het is maar 3*** en dat zie je terug in alles ( niet negatief bedoeld ), bediening , keuken en management , na een fooitje was de schoonmaak 5*****.

Gereisd anders in maart 2006

van der wal, 8-2-2006

Wij zijn hier 1 dag geweest nadat het voltallige animatieteam de deur was gewezen. Het zwembad was vies. Schimmel op de deuren in de badkamer. Kamer stonk naar riool. Wij hebben elke Nederlander die daar was gesproken ze vonden het allemaal slecht. Personeel was sjagerijnig. Ik was nog geen 10 minuten in het hotel en werd al uitgenodigt door iemand VAN HET PERSONEEL om mee te gaan naar zijn kamer!!! ronduit belachelijk. Russen die hadden het daar goed. DIe werden op hun wenken bediend. We zijn na 1 dag met bijbetaling weggegaan. Wilde geen dag langer blijven. Vind het jammer dat wij hier op de site worden uitgemaakt voor verwende mensen. Het hotel was gewoon heeeeel slecht. Is ook in Nederland op TV geweest. Mensen in de kraampjes in de winkelstraat wisten zelfs aan ons te vertellen dat het hotel heel slecht was.
    Gereisd anders in februari 2006

erik, 23-11-2005

Voor een low-budget hotel geen onaardige keus.Zwembad was super met leuke glijbanen,was in mijn geval altijd schoon en nooit druk (laagseiz.)Kamers eenvoudig maar netjes.Altijd genoeg eten,wel elke dag bijna hetzelfde helaas.Ik vond het personeel niet vriendelijk,geen lachje kon er vanaf.Schoonmaakster liet duidelijk blijken dat ze een fooitje wou.(op zo'n manier NOT dus)Als je naar de bar liep,liep het personeel weg..dat soort dingen.Directeur loopt elke dag,als chagarijnige generaal,bevelen uit te delen.Gezellig sfeertje daar dus.Strand was TOP!Slechts 10 min.lopen.Voor die paar euro toch leuke vakantie gehad. What you pay is what you get.

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vira Binbay in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vira Binbay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vira Binbay scoort een 6.02 uit 10 op basis van 55 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: