Appartement Villa Aquarius ***

Villa Aquarius
8,4

94 reviews over Appartement Villa Aquarius in het Nederlands

Fijne gemoedelijke accommodatie nabij strand

Matt, 20-10-2017

prima prijs /kwaliteit en dichtbij gemoedelijk strandtentje braga beach met geweldig aardige mensen

De villa is niet geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen (-14)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

absoluut geen 9

Gerard, 24-9-2017

De eigenaar is vreselijk je zou er depressief van worden, het complex is erg verouderd muffe kamer alles met hout betimmerd, Schoonmaak is slecht, appartementen zijn niet schoon. Het zwembad is klein 5 a 6 man en het is vol, echt heel klein. Ik begrijp ook de negen niet die mensen geven, is omgedraaid een kleine 6. De zon is na 16:00 uur weg en geen enkele bediening of eten. Let wel Je kan er dus niets eten.Niet voor herhaling vatbaar. Een slechte accommodatie.
Gereisd met partner in september 2017

Super onderkomen

fan R Hulleman, 3-8-2016

Wij zijn net terug van villa Aquarius .Super mooi en net app.Schoon en netjes viir drie sterren.Klein schalig rustig voor ieder wat wils.Kids kunnen zich er super vermaken.Strand 100 meter en je staat aan zee.Bedden staan klaar en gratis en ze laten je met rust.Eddy de gastheer goed in Nederlands Duits en Engels.Eddy is super goed voor al zijn gasten.De eigenaar is rustig je moet even aan hem wennen.Zijn kinderen een tweeling echte boefjes.Hele dagen met iedereen aan het spelen.Eten van de kok is heel goed.Al met al heel tevreden en als we weer side gaan zeker weer Villa Aquarius.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk ontspannen

Johan van de Perre, 23-6-2016

Prachtig Villa appartement met mooie kamers

Mooi zwembad waar je heerlijk kunt genieten.

Barman Eddy heel vriendelijk en lief.

Je voelt je bij minuut een al gelijk thuis.

Goeie kok voor diner en ontbijt.

Twee minuten lopen van een prachtig strand

En naar de oude stad 20 minuten lopen op de prachtige wandelboulevard .

De oude stad veel verschillende en gezellige restaurants en winkeltjes.

Kortom een hele goede aanrader

Gereisd met partner in juni 2016

Kleinschalig, heerlijk, gemoedelijk en rustig.

Janny Tuinman, 12-10-2015

Heerlijke kleinschalige accommodatie, op prima rustige lokatie, maar dicht bij strand (gratis ligbedjes) en boulevard. Prima keuken en bediening met veel persoonlijk contact. Voelt als thuis! Loopafstand naar Side via gezellige boulevard ong. 15 minuten. Voor iedereen die niet van massa toerisme houdt is dit een must!
Gereisd met partner in oktober 2015

Super

Willem veenendaal, 25-9-2015

Alles wat je maar te wensen valt kun je hier krijgen en hebben.Een volmaakte vacantie voor de tweede keer hier gehad in het zelfde app.(dit jaar het dakapp.dat is grandioos mooi met groot balkon en mooi uitzicht en de bediening van Eddy was grandioos. Het eten was super en de rest niet minder, aanrader voor iedereen die van rust en gezelligheid houd(kleinschalig en rustige muziek op hoorniveau)(in principe hoef je niet de deur uit,alles onder handbereik)
Gereisd met partner in september 2015

Geweldig

D&L, 16-8-2015

Eigenaar stond ons op te wachten om de koffers aan te nemen vanuit de bus
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super hotel en erg vriendelijk personeel

Groningen, 4-8-2015

Heel mooi hotel met erg lekker eten.

Savonds goed ontvangen en de rest van de week is heel goed bevallen, ik zou hier zeker graag weer heen gaan.

Strand ligt 100 meter verderop, en anders kun je altijd nog bij het zwembad liggen, verder ook goed geholpen door eddy, die je alles kunt vragen en je prima te woord staat.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Fantastisch!

Kamer 12 21-31 juli, 2-8-2015

Na een vervelende start ( overboeking) hebben we hele fijne dagen gehad. Kleinschalig, fijne bediening, heel goed eten, een zwembad en plezierige gasten uit alle hoeken van Nederland. 's avonds lekkere drankjes van Edi. De kamer is schoon, ruim en een gezellige uitstraling! TOP! Voor herhaling vatbaar. Ik zou dit appartementencomplex zeker aanraden. Ik wil er wel bij vermelden dat er katten rondlopen en deze daar kind aan huis zijn...wij vonden dat geen probleem maar ik kan me voorstellen dat andere gasten dat niet zo op prijs stellen.
Gereisd anders in juli 2015

Kortom: geweldig!

Kamer 23, 27-7-2015

Super tijd gehad bij Aquarius! We werden super vriendelijk en gastvrij ontvangen, zodat we ons direct op ons gemak voelde. De mensen waren behulpzaam en vriendelijk. Wanneer je vragen had kon je deze altijd stellen en werd je goed geholpen.

Het zwembad is sinds een jaar aangepast (zeer goede verbetering). Een kleine tip is misschien om wat meer ligbedden bij het zwembad te plaatsen en de Wi-Fi verbinding te verbeteren (nu alleen goede Wi-Fi bij de beneden verdieping).

We hebben heerlijk gegeten bij Aquarius (verre weg het lekkerste waar we hebben gegeten).

De ligging is ook prima. Op ongeveer 100 meter van het strand. Nog een pluspunt zijn de gratis ligbedden en parasols op het strand (bij RAGA beach).

De foto's op sites van reisorganisaties zijn minder mooi dan de werkelijkheid. Kortom een echte aanrader als je houdt van een zonvakantie in een kleinschalig appartement.

Wij willen (de Nederlands sprekende) Eddy en de rest bedanken voor de geweldige tijd bij Aqurarius!!!

Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Aquarius bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Aquarius in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Aquarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Aquarius scoort een 8.38 uit 10 op basis van 94 reviews.