Beoordelingen Hotel Vera Stone Palace Resort*****

20 september 2014

Vera Stone Palace Resort*****
925 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Vera Stone Palace Resort*****
Üçtepeler Mah. Barbaros Hayrettin Pasa Cad. No: 12, TR-7600, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Stone Palace Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Stone Palace Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Vera Stone Palace Resort scoort een 8,5 uit 10, op basis van 925 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Stone Palace Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Stone Palace Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Vera Stone Palace Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 536 vakantiefoto's van Hotel Vera Stone Palace Resort***** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Vera Stone Palace Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Vera Stone Palace Resort***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

905 beoordelingen over Vera Stone Palace Resort*****

925 beoordelingen
8,1
8,8
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Een massaal hotel"vertalen
fam v w
8,0

17-08-2014 Een massaal hotel, bij aankomst niet de kamers beschikbaar die we geboekt hadden.We kregen namelijk een fam kamer waar onze dochter met haar vriend en wij natuurlijk niet zo blij mee waren. Er werd ons beloofd dat we na twee dagen twee aparte kamers zouden krijgen,fruit op de kamer,kluisje,pas bij vertrek uit de kamer en alle vier een massage van vijftien minuten.Alles werd netjes na gekomen behalve de massage ik en mijn man stonden na vijf minuten al weer buiten wel kregen we te horen wat er allemaal mis was met ons ik zou zelfs een hernia hebben.Dit stelde dus niets voor, wellness team deed geen moeite deden om het ons naar de zin te maken.Mooi zand strandhotel wel goed maar ik kies de volgende keer toch niet meer voor dit hotel omdat ik het te onpersoonlijk vind. Er werd s'avonds wel veel georganiseerd en voor fam met kleine kinderen is het denk ik wel een aanrader.De kamers klein maar schoon en alles is aanwezig.Eetzaal ongezellig zitplaatsen buiten weinig wel leuk.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Zeer matig"vertalen
Franse
5,0

15-08-2014 Vera stone palace side is géén aanrader!
Personeel onvriendelijk, sommige deden hun best maar de meeste waren chagrijnig. Het eten was oké maar eentonig, elke dag kip, kebab of vis. Na het avondeten was er behalve drankjes niets meer te verkrijgen.
Animatie slecht.Kamers zijn netjes maar de bedden zijn zo hard als een plank! voor ons geen tweede keer Vera stone!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prijs/kwaliteit prima hotel"vertalen
Marjolein
8,0

31-07-2014 Qua uiterlijk beetje gedateerd hotel, maar alles is prima in orde en schoon.
Groot zwembad,jammer dat veel bedjes hele dag bezet waren door handdoeken, ondanks de bordjes met verzoek om dat niet te doen.
Eten prima en afwisselend, personeel vriendelijk. Soms lastig om een tafel buiten te krijgen.
Kamers vrij klein. Als je op de bovenverdieping een kamer hebt heb je grotere kamer, maar slechte airco. Toen we hier over 'klaagden' kregen we een ventilator en dat werkte prima.
Zee is ongeveer 500 meter lopen, heen bergafwaarts, terug er dus tegenop... Ongeveer 100 meter van het strand restaurantje/barretje van het hotel, ook prima lunchen daar.
Er waren voornamelijk Duitsers, Russen en Nederlands.
Uitchecken is tot 12.00 uur, als je moet wachten op je vlucht kun je gewoon in hotel blijven en overal gebruik van maken. Ook gelegenheid tot douchen (in het sauna-gedeelte).

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geen 5 sterren"vertalen
ingrid
8,0

06-08-2014 Mooi aangelegd hotel met groot zwembad.Eten prima in orde alleen te weinig personeel in de bediening zodat veel gasten hun drinken bij het eten zelf moesten halen.Vriendelijk personeel ,zeker als je een beetje meehielp met de tafel afruimen. .Handdoeken voor buiten betalen . Ook voor een feestelijk versierde tafel met ``champagne`` en taart word 40 euro berekend.
Eten en drank is tot 24.00 uur gratis verkrijgbaar. Keuze aan sterke drank is zeer beperkt ( lokale whiskey, gin,wodka,rum en raki) .Voor een cocktail moest je 5 euro betalen. Een ERG UITGEKNEPEN all inn.Er word alles aan gedaan om je zoveel mogelijk geld uit je beurs trekken.
De hotelfotograaf maakt mooie foto`s......... maar pas op want je wordt gewoon opgelicht.Hij zegt dat bepaalde dingen gratis zijn maar daar moet je dus zwaar voor betalen.Het hotel is een tijdje geleden overgenomen door een rus en is volgens gasten die wij spraken er flink op achteruit gegaan. .Het cijfer 8.6 en 5 sterren vinden wij het niet waard .

met jonge kinderen, Juli 2014
"Nooit meer! Blij dat ik thuis ben..."vertalen
MijnNaamIsHaas
2,0
5,0

16-08-2014 Dit hotel is zeker geen vijf sterren waard, maximaal 3 sterren.

Eten is weinig gevarieerd, ook zo voor de toetjes. Geen a la carte eten, dat restaurant is NOOIT open! Een paar man personeel is vriendelijk, de rest zo chagie als de pest. Animatie is een lachertje! De nederlanders klagen massaal onder elkaar.

Hotel is zwaar toe aan een renovatie. Hier en daar grote lekkages gehad. Zo ook in het restaurant, daar kwam het water naar beneden. In de badkamer kwam het water in de douche omhoog met het toiletpapier ertussen en binnen een half uur stond heel de badkamer blank.

Voor de kluis moet je betalen, maar liefst € 2 per dag. Verse jus orange kost € 2. Lokale cocktails schenken ze ook niet. Alles kost extra.

Ze beloven dingen maar komen ze niet na. Op de badkamer regelmatig een rioollucht. Dat is normaal die lucht zegt het personeel. M.b.t. prijs kwaliteit hebben wij in veel betere hotels gezeten. Wij hebben voor Vera Stone veel te veel betaald voor wat we gekregen hebben, helaas!

met partner, Juli 2014
"Gaat wel"vertalen
mevrouw Goedman

03-08-2014 animatie doet echt helemaal niets stelt niets voor eten eentonig

met partner, Juni 2014
"Redelijk hotel"vertalen
mevrouw Vreeswijk-M...
6,0

27-06-2014 Er waren ontzettend veel Russen!! Die waren zeer overheersend! De bediening was superaardig!!! Kamers erg klein maar wel schoon en netjes

met partner, Juni 2014
"Gezellig hotel voor een redelijke prijs"vertalen
jimmy moes
9,0

19-06-2014 Na 5 jaar diverse hotels in Lara te hebben geboekt, nu gekozen voor een hotel in Side.
Vera Stone Palace is een gedateerd hotel.De entree is vrij sober.
Onze kamer was onlangs gerenoveerd.Was erg gehorig, de airco werkte voor geen meter en een super kleine tv.
Het viel ons tegen dat je moest betalen voor een kluis, voor de handdoeken en voor aparte drankjes bv een bailey.
Het zwembad was gezellig en genoeg bedjes met parasols.
Vera Stone is een compact hotel met een super gezellig terras, dat s,avonds afgeladen vol zat. Altijd wat te doen met life muziek etc.
Het eten viel ons toch wel wat tegen. De variatie, het aanbod, de presentatie kan niet in de schaduw staan van de hotels in Lara.
( ander prijskaartje)
Het strand is toch een paar honderd meter lopen, met een flink klimmetje.
2 super aardige life guards bezorgen je bij aankomst al de matrassen.
Kortom Vera Stone biedt wat een hotel moet bieden.
Zowel het personeel van de receptie alsook het animatieteam spraken slecht hun talen.

met partner, Mei 2014
"Absoluut aan te bevelen"vertalen
TKS
10,0

06-06-2014 Geweldig hotel. Goede service. Vriendelijk personeel. Zeer kindvriendelijk met animatieteam. Heerlijke vakantie gehad. Echt een aanrader

Mei 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
Selina
9,0

15-08-2014 Ik ben in mei hier geweest samen met een vriendin. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel is erg groot. De kamer was lekker ruim. Het enige nadeel wat wij hadden was dat bij op de bovenste etage zaten en dus schuin dak hadden. Voor hele lange mensen kan dit erg vervelend zijn. Vanaf het balkon hadden we niet veel uitzicht en keek je uit op andere kamers. In de buurt zijn wat souvenirs shops waar je leuke dingen kan kopen. Het strand is lopend makkelijk te doen (wel met een helling). Het hotel heeft een eigen stuk strand met een strandtent. Het eten was lekker, genoeg afwisseling en genoeg keuze. Wij hebben hele dagen bij het zwembad gelegen en daar was dankzij het animatieteam zeker wel wat te doen. Ze hadden een speciaal dansje wat elke dag een paar keer herhaalt werd. Af en toe werden we bij het zwembad wel lastig gevallen door fotografen (die portret willen maken). Elke avond is er wat te doen in het theater, optredens tot actieve spellen met het publiek. Heel erg leuk!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?