Hotel Turquoise Resort & Spa *****

Turquoise Resort & Spa

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Turquoise Resort & Spa bij:

1674 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

minder maar nog steeds een aanrader

carla, 19-9-2017

Het was onze 4 de keer naar dit complex,na 4 jaar niet te zijn geweest wilde ik toch nog graag eens hier naartoe.

Wij hebben een leuke week gehad,maar merkte toch aan verschillende dingen dat het met de jaren iets minder is geworden.

Inderdaad veel minder personeel waardoor je vaak lang moest wachten op je drankje sávonds op het terras,als je dan zelf iets ging halen omdat je al meer als 20 minuten zat te wachten,werd je de hele avond genegeerd zodat je telkens zelf je drankjes moest gaan halen.

het eten is nog steeds goed,maar minder als andere jaren.

Het is nog steeds mijn favoriete hotel daarom vind ik het jammer om iets negatiefs te schrijven,maar ook op de velden erg weinig parasols.

Ook s'morgensvroeg het handdoekje leggen werd vroeger niet geaccepteerd maar deze vakantie lagen om half 7 al erg veel bedjes bezet,zonder dat er iemand aanwezig was.

Gereisd met vrienden in september 2017

geweldig hotel waar alles alleen maar goed was.

Francien, 18-9-2017

Alles voor ons was alles helemaal top. Goed ontvangst, rustige kamer,goed gevulde minibar, heerlijk buiten eten, lekkere goede cocktails,ruime ligweide waar de neergelegde handdoeken op de stoelen voor 9 uur weggehaald werd. Gezellige animatie.
Gereisd met partner in mei 2015

Hasan Kitapci, 18-9-2017

De ligging is perfect rustgevend. Goede service vriendelijk personeel zeker een aanrader!

Een dikke 10 waard

Cassandra, 17-9-2017

Supervriendelijk personeel. Mooie ligging en een mooi resort. Nette kamers. We hadden aangegeven bij de boeking wat we niet wilden. De eerste kamer beviel ons niet qua ligging (begane grond en bij de keuken dit hadden we aangegeven dat we dit niet wilden) kregen direct een andere, geen probleem. Goede service. Ik snap de post hieronder niet over het personeel want echt ze lopen voor je. Onthouden alles wat je drinkt. Hoeft er niet om te vragen. Is je glas leeg staat er direct een volle. Genoeg verschillende dingen om te eten. Je kan toch niet alles op 1 avond eten.Genoeg plek in de schaduw als je dat wilt aan het zwembad en de zee. Genoeg ligbedden altijd plek. Snorkelen bij de pier. Zandstrand, enkel bij het ingaan wat kiezels maar is net hoeveel wind en golven er staan. Van ons een dikke 10!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Schitterend verlof gehad

Carine VL, 16-9-2017

Accommodatie , ontvangst, variëteit aan eten en drinken, vriendelijkheid, toplocatie en top animatie.

Minpuntjes :het aantal parasols en bedjes op de groene weide tussen zwembad en voetbalveld en gebrek aan personeel in restaurant en savonds aan de bar als de bezetting groot is.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig mooie lokatie ,direct aan zee

Ronald S, 16-9-2017

Het is een goed hotel waar we al voor de 10e keer zijn geweest de laatste jaren maar ?. Hotel top service top zeker de huishouding en de bediening erg vriendelijk.. Kamers goed. Sinds de Chef kok is overleden en er een nieuwe is vinden wij de keuze van het eten tegen vallen , veel het zelfde weinig creativiteit en veel baklava in het verleden veel fruit met room en taarten maar nu matig .Als je wat later gaat eten is er niet veel meer aan keuze.

Omgeving en ligging van hotel is prima dicht bij side en met de bus en taxi voor de deur ben je er snel.

het is zeker als je alles bij elkaar voegt een aanrader....

Wij voelen ons daar prettig

Geweldig hotel

Henny, 13-9-2017

Wij waren hier voor de 4e keer en voor ons zeker weer een 5e keer .

Villakamer is super en dit jaar weer stuk drukker als verleden jaar.

Wij waren echt mensen van elk jaar ander hotel masr na 1x turquoise hotel nooit meer voor wat anders gezocht .

Zo veel plek om te zitten en te liggen en super eten .tot volgend jaar.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantasties hotel, vriendelijk personeel.

Wim, 13-9-2017

Het hotel is rustig gelegen in een bosrijk gebied niet in een stad met winkels.
Gereisd met partner in september 2017

Weeral super vakantie voor de 2 keer in hotel.

Boelens Paul - Baele christa, 6-9-2017

Alles goed,lekker eten,vriendelijk personeel,veel respect voor alle mensen die toch vele uren per dag moeten werken in deze warme temperaturen..speciaal dank woordje aan het beautyfarm die ons terug goed verzorgt hebben vanaf de 1ste dag begonnen met de hamman,dan de goede massage's en speciaal dank woordje aan het Nederlandse meisje dat voor ons toch een groot pluspunt was!Wij kijken er al naar uit voor volgend jaar terug te komen en gaan haar trakteren op pindakaas!! Zoals afgesproken!

top vakantie

esme, 30-8-2017

we zaten in een villa en deze is zeker heel goed bevallen en een aanrader voor mensen die tussendoor hun rust willen.

wij waren er met een zoon met autisme en deze genoot van de rust en kon tussendoor de drukte opzoeken.

die villa kamer heeft onze vakantie echt goed gedaan.

wel kan je merken dat het gebouw al 20 jaar staat en dat dit wat meer aandacht mag hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turquoise Resort & Spa scoort een 9.03 uit 10 op basis van 1687 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: