Appartement Tulip ***

Uitstekend

8 reviews over Appartement Tulip in het Nederlands

Elisa, 20-6-2006

heel leuk appartement

heel gezellig ook. en Super aardige

obers.. het lopen naar het strand

is iets minder.. heel dichtbij maar je moet wel een heuvel op en af!

maar veder heel leuk appartement!

xx

Gereisd anders in juni 2006

Elissa, 5-1-2006

wij zijn paar jaar geleden ook in Tulip geweest en was echt een super appartement ! elk jaar turkije/side is echt gezellig aardige obers en Tulip is zeker een leuk appartement.. dit jaar voor de 9é keer Turkije en weer naar Side

we blijven zeker wetén elk jaar trug gaan :)

Gereisd anders in januari 2006

feike, 6-8-2005

ver weg van het centrum, door goedkope taxi's goed te bereiken! appartementen werden goed schoon gehouden, kleine fooi voor de afwas ;) houd het personeel wel goed in te gaten, ze zijn niet allemaal zo aardig als ze zichzelf voordoen (suat). verder leuke vakantie gehad!

Gereisd anders in augustus 2005

naomi, 30-3-2005

ik mis iedereen van het hotel vooral osman die was altijd met mij broertje bezig en suart was ook altijd aardig murat en husein ook ik mis jullie erg groetjes Nigel, Samantha, John en Naomi

xxx

Gereisd anders in maart 2005

Stefanie Stevens, 1-11-2004

hee allemaal!!!

ik ben van 6-7-2004 tot 20-7-2004 in tullip geweest!!! en het was super!!! Osman, Hüzo, Mustapha, Suat en Teo jullie waren geweldig!!! ook erg gezellig dat vagabond van sunlight vaak langs kwam bij de bar!!! supergezellig!!!Ik zou heel graag weer eens terg komen!!! side zelf is ook leuk!!! niet te groot en niet te druk!!! watervallen is een aanrader en ook blauwe vaart is geweldig!!! als je geen zeeziekte hebt!!! dikke kus Stefanie

Gereisd anders in november 2004

Annie, 10-8-2004

Wij zijn er 2 jaar geleden geweest. Personeel was erg vriendelijk en gezellig. Het eten was perfect en onze kamer was schoon. De kamer van onze vrienden niet. Daar waren kakkerlakken! Al met al hebben wij een supervakantie gehad.
              Gereisd anders in augustus 2004

flintstones, 4-8-2004

wij zijn er vorig jaar geweest het was er erg gezellig vriendelijk personeel en een goede manager aleen het heet nu geen tulip meer maar sunlight house wij gaan volgende week weer en dat zegt al genoeg
                Gereisd anders in augustus 2004

sandra, 31-7-2004

wij brachten onze vakantie door van 14-7-2004 tot 28-7-2004 het was in een woord geweldig !!als je op zoek bent naar een rustige gezellige vakantie is dit echt een topper !verwacht geen super luxe .de eenvoud, de vriendelijkheid van de medewerkers het plezier dat ze hebben om jou een te gekke vakantie te geven dat is de kracht van dit appartementen complex wij gaan zeker terug !!!!!!!
                  Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tulip in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tulip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tulip scoort een 8.75 uit 10 op basis van 8 reviews.