Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) *****

Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,1

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) bij:

728 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in het Nederlands

Tegengevallen !!

Fam de Jong, 19-9-2017

Een leuk resort maar hoop dingen wat tegenviel.Onderhoud van de kamer mag wel stuk beter.Boven bed waar onze dochter van 3 sliep zit nachtlampje waarvan het aan uit knopje weg was dus als ze vinger erin zou steken dan .... . Badkamer niet echt fris.Schimmel in doucheruimte,doucheputje was meer gat in de grond,lekkage plafond,enz.Het is gedateerd allemaal maar dat is niet erg als t maar netjes in orde is.Maar goed in de kamer ben je niet vaak en de problemen van lampje en topper op bed was binnen dag geregeld dus prima.Het eten is goed ook al ben ik 2 dagen flink aan de diarree geweest waar ik normaal nooit last van heb maar ja kan gebeuren.Zwembaden en glijbanen geweldig.Animatie gewoon prima.Div dingen waar betaald voor moet worden zoals sommige cocktails,ijs ( 1 euro per bolletje ),verse jus d'orange ( 2 euro ),wifi 15 euro wat echt zeer traag is,kluisje in kamer.Al met al aardig resort maar dat komt meer door de zwembaden en glijbanen wat het leuk maakt maar anders was t niet veel.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mooi zwembad maar kamers in slechte toestand

Timperman Wom, 15-9-2017

Mooi zwembad en leuk hotel op vlak van animatie en shows op vlak van kamers rampzalig volledig afgeleefd, bedden waar je de vering van voelt, airco die lekt, plekken op de muren, schimmel in de badkamer, kinderbedje dat uit elkaar valt schakelaar van de elektriciteit die loskomen. . ook het mooi maken van de kamer moet je bordje aan de klink hangen anders komen ze niet, 1 keer vergeten resultaat pamper waren niet weg , bedden niet opgemaakt en de vloer wordt volgens mij met de zelfde swiffer in alle kamers gekuist .

Liften zijn levensgevaarlijk deze gaan al naar beneden voor de deur dicht is en als je licht wil in de lift klop je maar eens op het plafond van de lift dan heb je licht. Wifi is slecht in de lobby en wil je wifi op de kamer betaal je 15 € per toestel. Ronduit slechte kamers/ hotel geen 5 sterren waard.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Paradijs op aarde.......gewoonweg fenomenaal

Sandy Steeghs, 12-9-2017

Wij vonden het een paradijsvogel aarde. De kinderen hebben enorm genoten van alles wat Pegasos world te bieden heeft. Wat een paradijs en wat een geweldige animatie voor zowel jong als oud. Wat een superservice en megabuffetten voor elk wat wils en steeds weer in een ander thema. Wat een supergastvrij personeel. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Wij gaan zeker terug naar dit paradijs .......nergens anders zon gastvrijheid en service meegemaakt ..... Een echte aanrader......wij kunnen met recht zeggen een over THE TOP paradijs met geweldig personeel.....wij verheugen ons al op de zomervakantie 2018. Zeer aan te bevelen. Een dikke 11.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Splashworld is zeker van toepassing

Kimberly, 11-9-2017

De kamers waren voor ons wel goed. Het was proper en opgeruimd. Wij hadden geen last van andere gasten op de gangen. Enkel de twee bedden aan de inkom van onze kamer zouden niet ideaal geweest zijn door het licht dat continu brandden op de gang(= slecht slapen). De airco werkte ook goed op onze kamer. Wij lagen in blok 1 en onze lift werkte iedere dag.

Over het zwembad hebben we niets aan te merken, dit was geweldig en ook de glijbanen zijn ideaal. Het animatieteam is ook zeker en vast een aanrader!

Het enige nadeel is dat je hier inderdaad moet opstaan om je handdoek te leggen.. om 7u30 uit je bed op vakantie om geluk te hebben met goede stoelen is niet zo ideaal.

Het eten was oke, iedere avond iets anders. Sommige dingen kwamen natuurlijk wel terug maar zeker niet om te klagen. Enkel voor verse fruitsappen was het 2€ betalen. Ook de all-in bleek niet continu geldig maar enkel tot 01u00. (staat aangegeven in lobby)

Verder is het slechte Wifi, enkel in de lobby en bijbetalen (15€ voor 1 persoon) maar dan gaat het alsnog niet goed.

De ligging van het hotel is best oke. Je bent meteen aan het strand wat van hun ook is. Voor 8 euro ben je in Side met de taxi en voor 10 euro in Manavgat.

Een goede vakantie maar ik weet niet of ik nog terugkeer naar dit hotel.

Gereisd met partner in september 2017

subliem hotel

plugge, 6-9-2017

goed gelegen hotel met heelveel extras. gewldig zwembad heerlijk eten en geweldige shows in las vegas stijl. kortom een aanrader voor groepen en families.

probeer in gebouw 5 te komen niet ver lopen van het centrum en dus uit de drukte voor een geweldige nachtrust.

kortom geweldig.

Gereisd met vrienden in september 2017

Het zou fantastisch kunnen zijn

P. Meijer, 24-8-2017

Net terug van 9 dagen Pegasus World. Wij waren blij om weer thuis te zijn. We dachten in een mooie blauwe gerenoveerde familiekamer terecht te komen maar dit werd een bruine kamer op de 4e etage in gebouw 2. Erg warm en 9 van de 10 keer was de lift stuk, wat betekende dat we 8 trappen omhoog moesten lopen met 37 graden en weer 8 trappen naar beneden. De airco werkt ook niet goed tevens weigerde de kaart vaak, dus weer de 8 trappen af en op nadat je een nieuwe kaart had laten activeren om de kamer te openen. Het is allinclusief maar van de 15 cocktails mag je er maar 7 kosteloos nuttigen, nou ja allen als de ober je uitkiest om hem fooi te laten geven, voor 10 turks lires krijg je dan opeens wel alle cocktails en worden ze nog geserveerd ook...erg corrupt. Nogmaals erg jammer je betaald best veel voor dit hotel wat het eigenlijk niet waard is. Dit zou het wel kunnen zijn. Wij gaan hier niet meer heen.

Super goed!!

Fam. Menger, 23-8-2017

Alles perfect!!

Eten goed!

Zwembaden goed!

Glijbanen super!

Shows geweldig!

Barretjes geweldig!

ijsjes ( softijs ) lekker.

Voldoende ligbedden!

Voldoende schaduw!

Zéér vriendelijk personeel!

Als ik één negatief puntje kan bedenken is dat de glijbanen om 17:00 uur al dicht gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

1 woord geweldig.

Familie Lobles, 21-8-2017

Het is een geweldig hotel. Wij zitten in een mooie grote schone nieuwe kamer. Als je bed te hard is leggen ze een topper erop. De kamers zijn niet gehorig.Super schoon. De mensen zijn geweldig als er wat is helpen ze je gelijk. Eten is heerlijk zoveel keus. De zwembaden zijn ongelofelijk mooi. Iedereen rent voor je. Winkels zijn er genoeg voor ieder wat wils. De restaurants waar je kan eten zijn mooi en heerlijk. Ik kom zeker terug hier. Pegasos World we love you♡
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een geweldige vakantie gehad in pegasos

Pascal, 20-8-2017

Bij aankomst was onze kamer helaas nog niet klaar. Maar we mochten gaan eten en daarna terug komen. Na het eten nog niet klaar. Het was een maandag en dan heeft de huishoudelijke staf vrij. Dus dat viel effe tegen.we werden na een tijdje toch geholpen. En na het soort appatementenkomplec gebracht. Op de kamer aangekomen moesten we effe wennen. We waren de luce gewent van de stad Lara. Dit viel effe tegen alles was wel netjes maar toch niet zo luxe. De kamers waren wel groot. Balkon klein.Toen maar eens naar het zwembad dit maakte alles goed wauw!!Wat een zwembad en idd voor ieder wat wils.Zo groot nog nooit gezien.En ondanks de vele mensen leek het niet overvol. Overal was plaats om te liggen.Geen kapotte strandbedden gezien.Alles was echt buiten tip top in orde. Veel lekkere cocktails behoorde bij de all inclusief. We hebben een onvergetelijk vakantie beleefd.De animatie voor volwassenen was top!! Voor de nederlandse kinderen was niet veel.Onze boef vond dat niet erg.Zwembadden geno
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geen 5 sterren waard!

traveller, 17-8-2017

Het hele complex wordt erg goed onderhouden. Ik herken echter volledig wat de voorige recensent schrijft. Ook wij lagen in blok 2 op de vierde verdieping. En, nog steeds was de lift stuk... . De kinderen sliepen aan de kant van de gang waar het zowel overdag als 's nachts volop licht was (zon of grote lichten). Het personeel staat echt op uur. (Het aquapark is open tot 17u. In realiteit staan de badmeesters om 17u al aan de oprijlaan om hun dolmus te halen.) Persoonlijk vind ik het resort veel te groot waardoor het overkomt als een fabriek. De Russen zijn er heer en meester. (Speciale kios op het strand wat echter enkel voor hen is bestemd, een volledig apart animatieprogramma met eigen monitoren,... .) Er is enkel wifi in de lobby van het hotel maar vanaf er meer dan 10 personen op zitten, werkt die ontzettende traag. Dit is niet meer van deze tijd!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) scoort een 9.05 uit 10 op basis van 989 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: