Hotel Trendy Verbena Beach *****

Trendy Verbena Beach

37 reviews over Hotel Trendy Verbena Beach in het Nederlands

Iets minder dan vorige keer, blijft een aanrader

Stefaan & Brigitte, 21-8-2017

In 2013 bezochten wij dit hotel voor een eerste keer, en waren wij heel tevreden. (review

staat hier trouwens nog altijd op de website)

Dus besloten we in 2017 om nog eens terug te gaan naar hetzelfde hotel.

Algemeen gezien zijn we nog steeds tevreden van het hotel, om volgende redenen :

- Zeer netjes & hygienisch, zowel de kamers als de publieke ruimtes.

- Ruime inloopdouche, ruime kamer. Minibar dagelijks aangevuld.

Gratis wifi (veel beter dan vorige keer) zowel in de kamers als op het domein..

- Behulpzaamheid aan de receptie (bij aankomst bleek dat wij in een

ander blok zaten dan de eerste keer, wij hoefden niet eens zo hard aan

te dringen om toch terug een kamer te hebben vlakbij waar we de vorige keer

verbleven)

- Meeste personeel is echt vriendelijk

- Lekker eten, uitgebreid. (Tip : probeer ’s avonds eens de BBQ !)

- Het blijft relatief rustig aan het zwembad. Animatie is totaal niet opdringerig.

- Men is zeer gul in de Sunset bar met de cocktails – vooraleer je de kans hebt

je glas uit te drinken, wordt je al gevraagd of je er nog een wenst !

(Er mogen wel wat meer muntblaadjes in de mojito, maar we gaan niet

muggenziften !)

- In de omgeving van het hotel zijn er verschillende kleine shopping centra

bijgekomen.

Er is ook een vlotte Dolmusverbinding vlakbij naar Side / Manavgat.

Enkele mindere punten :

- In tegenstelling tot vroeger is er ’s middags geen lunch meer verkrijgbaar

in de Aquabar. Ook de rondgang met versnaperingen aan het zwembad in

de namiddag is weggevallen. Jammer, ik vond dit de vorige keer extra leuk !

- ’s avonds in het restaurant worden de desserts (vooral baklava) naar het einde van de

service toe iets minder vlot aangevuld.

- Taalkennis : het meeste personeel spreekt geen tot weinig Engels. De voertalen

zijn Duits, Russisch & Turks.

- Sommige personeelsleden zijn echt zeer onvriendelijk (hierbij denk ik aan de mensen

bij de handdoekwisselservice) of komen (door gebrekkige talenkennis?) onvriendelijk over,

gelukkig zijn dit de uitzonderingen.

- Er wordt nette kleding gevraagd in het restaurant ’s avonds (bvb lange broek voor de heren),

vele gasten trekken zich hier niets van aan, en niemand zegt er ook iets van.

- Er wordt gevraagd om plastieken glazen & borden aan het zwembad te gebruiken, geen

glas of keramiek. Verschillende gasten trekken zich hier niets van aan, er ook hier

wordt niet tegen opgetreden.

- Handoekwisselservice is open vanaf 08u15 ’s morgens. Verschillende keren rond 9u waren er

nog geen handdoeken verkrijgbaar, en het personeel had echt geen zin om hier enige verandering

te proberen in te brengen.

- Safe op de kamer is nog steeds betalend.

Tevreden ? Zeker, alhoewel misschien net iets minder dan de vorige keer.

Toch blijven wij dit hotel een aanrader vinden, zeker voor koppels. Wil je hier komen met kinderen

vind je zeker ook nog je gading, alhoewel er misschien andere hotels met uitgebreidere voorzieningen

voor kinderen zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super vakantie gehad.

Alex, 19-8-2017

Trendy Verbena is een super hotel. Wij zijn in 2013 al is geweest...toen zonder kinderen. Dat was prima bevallen en dus dit jaar nog is geweest en nu met 2 kleine kinderen.

Zeker een heerlijke vakantie gehad. Het hotel is van alle gemakken voorzien en maakt nog steeds de zelfde luxe indruk. Luxe kamers en zeer schoon. Mooi zwembad en leuke daktuin met diverse zitjes. Het hotel heeft een goeie ligging, direct aan het strand en niet ver van gezellige winkels. Het eten is hier uit de kunst....je hoeft eigenlijk nooit het zelfde te eten, er is keuze genoeg. Ook de barbecue buiten is een echte aanrader. Geen flauwe hap...altijd goed van smaak gegeten. Animatie is prima geregeld en als je geen zin hebt hebben ze dat snel genoeg door. Ze zijn totaal niet opdringerig.

Al met al een heerlijke vakantie gehad. We gaan zeker nog is terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heel goed hotel

Fam. Delien, 5-6-2017

Een heel goed en schoon hotel met zeer vriendelijk personeel. Ruim assortiment aan eten en hele lekkere cocktails. direct aan zee. Geen last gehad van Russen of andere nationaliteiten. Waarschuwing: ga niet naar de onprofessioneel pedicure, die in het vlees van mijn bijde grote tenen heeft geknipt waardoor ik al dagen niet goed kan lopen.
Gereisd met partner in mei 2017

Leuke vakantie

Tina beyens, 25-3-2017

Trendy verbena beach zeer lekker eten goede service nette.kamers
Gereisd met partner in maart 2017

Teleurstellend

Jan, 5-3-2017

Bij aankomst om 23.00 uur werden we zeer zakelijk ontvangen, op de manier dat we blij mochten zijn dat we in Verbena logeren mochten,, We kregen kamernummer 4000., toegewezen die we niet accepteerden, vanwege dat deze superklein en naast de lift was gelegen. Accepteer nooit een kamer bij verbena die eindigt op 000. Via de reilsleiding hebben we de volgende dag een normale 2 pers.kamer gekregen. Van andere gasten hoorden we, dat steeds proberen de slechtste kamers eerst te verdelen, we zagen ook steeds mensen die aan her verhuizen waren Ontbijt is zeer goed, personeel is zeer vriendelijk, uitgezonderd de receptionist die ons ontvangen heeft. De koude buffetten waren uitgebreid, de warme buffetten waren eentonig, je moest in de rij staan voor een stukje vlees of vis.

Wij komen 4 a 5 x per jaar in Turkije en steeds in 5 * hotels, maar Verbena vonden wij lang niet de beste. Wij komen er nooit weer.Er zijn in deze regio veel betere hotels, De receptionist die ons ontvangen heeft , was zeer onvriendelijk , als we een andere kamer wilden .moesten we maar bij betalen.,

het interesseerde hem helemaal niks et wat voor argumenten je kwam.

Gereisd met partner in januari 2017

prima hotel

nickvg8, 9-2-2016

Trendy verbena beach is een prima hotel. Niet supergroot, maar toch genoeg plaats rondom zwembaden, genoeg ligzetels, ook op het strand ruimte genoeg. verschillende bars (strandbar, zwembadbar,...) allemaal tip top vriendelijk personeel, genoeg keuze aan dranken, zeer hygiënisch, 's avonds goede animatie. Goede variatie in eten, alles zeer hygiënisch klaargemaakt en wordt goed bijgevuld, bediening van dranken aan tafel is super, je glas is nog niet leeg of er wordt al bijgeschonken. Na enkele dagen weten de obers al goed wat je gewoonlijk drinkt. Het hotel is prima gelegen, op wandelafstand van winkeltjes,... met de dolmus ben je zo in het centrum van side, wat ook heel gezellig is. direct aan het strand.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Super!

Tessa, 4-2-2016

Voor de tweede keer in Trendy Verbena geweest. In 2013 met mijn dochter en dit jaar met hele gezin. Genoten van de decadente luxe en het geweldige eten. Kamers zijn ruim genoeg met heerlijke bedden en de stortdouche is werkelijk een genot!

Eten is erg goed en gevarieerd. 1x per week zelfs vers gemaakte sushi. Eten bij strandbar ook heerlijk, gamba's en döner van het spit, voldoende salades etc.

Mijn 5 jarige zoontje heeft ook erg genoten. Minpuntje is dat de miniclub volledig Duits was en mijn zoontje daar niet aan kon meedoen want het zag er ontzettend leuk uit. (piraten en schatzoeken op het strand) Bijna alle gasten zijn Duits wat ik prima vind omdat de kwaliteit dan een stuk hoger ligt. All inclusive hotels vol met Russen zijn nou eenmaal minder dus zoek het er wel op uit.;)

Ligbedden bij zwembad en strand goed, handdoeken groot en zacht en kunnen omgewisseld worden wanneer je maar wil, als ze nat zijn bijvoorbeeld.

Amimatie is niet mijn ding maar zag wel dat het goed geregeld was. Avondshows zeer professioneel, heb met open mond gekeken naar acrobatische kindershow.

Drankjes goed, coca cola (light) en niet een of ander huismerk, heerlijke cocktails en goede wifi overal. Minibar dagelijks bijgevuld, helemaal top!

Al met al weer een geweldige vakantie gehad, Trendy bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

echt een hotel voor oude van dagen

vic, 9-12-2014

eten, basis kwaliteit is ok, maar de smaak is echt vlak.

Keukenpersoneel werkt niet echt met interesse, behalve oudere mevrouw, die de spiegeleieren maakt.

De keukenchefs net vewaande voetbalprofs!

Onderhoudspersoneel verdient echt een grote pluim.

Einmal aber niemals wieder. 98% zijn rentners.

Gereisd met partner in december 2014

Prachtig hotel, echt een aanrader.

Elsa vdw, 3-9-2014

Na onze ongelukkige aankomst in een ander hotel (Turan Prince World) zijn wij overgeplaatst naar Trendy Verbena Beach. Wát een verademing!

Te beginnen bij de kamers, die zijn prachtig groot en mooi ingericht. Super fijne bedden en een royale doucheruimte. Personeel is erg vriendelijk (wel allen Duitstalig) en biedt nét dat extra beetje service.

Het eten is goed en veelzijdig, de hele dag door is er zowel in de eetzaal als aan het strandrestaurant eten te vinden. Ook kun je á la carte eten in één van de drie restaurants.

Het hotel is erg Duits-georiënteerd, maar wij hebben ons hier zeker niet aan gestoord. Allemaal nette gasten en niet super veel kinderen. Genoeg plek bij de zwembaden en aan het strand.

In de buurt van het hotel zijn twee winkelcentra te vinden met de welbekende nep-shirtjes, trainingspakken, sjaaltjes en noem maar op. Side ligt iets verder weg maar is met de bus/taxi goed te bereiken.

Al met al dus een super hotel! Prima service, lekker eten en fijne kamers.

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooi en net hotel

Peeters, 12-8-2014

Mooi en verzorgd hotel. Personeel aan receptie en restaurant heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamer, wel oppassen welke kamer je boekt. Wij hadden zeezicht geboekt maar het was zijdelings zeezicht, we zijn een dag later gewisseld naar kamer met frontaal zeezicht dan hadden we een prachtig zicht. Het personeel spreekt enkel Duits maar wij vonden dat geen probleem. Wij hebben wel de pech gehad van alle 3 ziek te worden dus dat was minder. In het restaurant was er voldoende keus en er waren verschillende à la Carte restaurants. Het hotel is vlakbij winkeltjes gelegen en er is ook een stopping centra in de buurt. Onze algemene indruk is een net en verzorgd hotel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Trendy Verbena Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trendy Verbena Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trendy Verbena Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Trendy Verbena Beach scoort een 8.96 uit 10 op basis van 37 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: