Hotel Terrace Elite Resort *****

Hotel Terrace Elite Resort *****

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Terrace Elite Resort***** bij :

775 reviews over Hotel Terrace Elite Resort in het Nederlands

Mooi Familie-Hotel

Monique, 16-8-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding. Gericht op kinderen. Leuke animatie. Met name complimenten voor Jasmin van de miniclub, zij is super enthousiast in het werken met kinderen. Mooie familie-kamers. Eten van goede kwaliteit wordt ook goed aangevuld. Elk moment van de dag rijdt er een shuttle bus naar het strand en weer terug. Leuk om een avond Side te bezoeken. Verrassend oude stad met leuke restaurants.
Gereisd familie in augustus 2017

Het was weer hartstikke Fantastisch!!!

Eric, 16-8-2017

Wederom een perfecte vakantie gehad bij Terrace Elite. Wij komen nooit naar de zelfde hotel, maar een alternatief van Turkije en Terrace Elite hebben wij na heel veel onderzoeken niet kunnen vinden. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Bediening is goed. Personeel doet enorm zijn best en blijf daarbij zeer vriendelijk. Hygiene zeer goed. Kamers zeer modern en goed verzorgd. Minibar wordt altijd zeer goed aangevuld, elke dag nieuwe handdoeken.

Prima Vakantie

Dennis, 16-8-2017

Prima hotel. Prima kamers. Fijne airco. Aardig personeel, receptie, bediening, bar. Prima eten. Fijn dat er shuttle bus is naar het strand waar ook beachbar en beach restaurant is. Je kunt daar lunchen en je kunt je drank halen. Van ons had de beachbar 1 uur langer open mogen blijven. Verbeterpunt: de animatie met name voor kinderen tüssen de 9 en 14 jaar mag er meer dingen georganiseerd worden.

Super Goed

Devin, 15-8-2017

Alles was netjes. Heel goed hotel. Animatie team heel leuk. Genoeg ligbedden. Eten lekker. Het is zijn 5 sterren echt waard.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

5 sterren waard!!

Niels, 15-8-2017

5 sterren waard hotel. Goed eten. Goede ligging. Vriendelijk personeel. Gratis wifi. Lekker met de bus naar het strand. Veel Nederlanders. Bevalt ons zeer goed, anders waren wij niet voor de 3e keer hier terug gekomen. Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Uitstekende Vakantie

Henk, 15-8-2017

Goed verzorgd hotel, 5 sterren waard. Vriendelijk personeel. In 2 woorden: Uitstekende Vakantie!

Top Vakantie

Laura, 15-8-2017

Prima vakantie, wij hebben ons heel goed vermaakt. Eten zeer goed. Schoon hotel.

Prima Verblijf

Albert Jan, 15-8-2017

Wij hebben genoten van onze vakantie. Geschikt oa ook voor kleine kinderen. Mooi en goed hotel. Het hotel heeft aan al onze verwachtingen voldaan.

Goed hotel

van Diepen, 13-8-2017

Prima hotel, wel veel Russen, maar geen last van hen gehad. Fijne kamer. Airco werkte prima. Eten was goed verzorgd. 1 keer eerder het hotel in mei 2015 bezocht, het leek toen iets beter georganiseerd, misschien iets te weinig personeel? Breng- en haalservice maar het strand prima geregeld. Strandtent goed verzorgd. Complimenten aan Emre en Mahmut.

Nooit meer

Kemperman, 12-8-2017

Hotel is erg achteruit wat ik ook van andere gasten steeds hoor die hier vaker zijn geweest gegaan ik zit hier momenteel nog onze vakantie uit te zingen kan zeer weinig positieve dingen opnoemen de kamer is ok maar dat is dan ook meteen het enige positieve dat ik op kan noemen er is hier ook een soort van guest relation dame die nlds spreekt maar niks maar dan ook echt niks regelt voor jou als betalende gast of je moet een turkse nationaliteit hebben kom al ruim 20 jaar in turkije maar dit echt nog nooit meegemaakt ronduit slecht voor een zogenaamd 5 sterren resort
Terrace Elite Resort,

Beste familie Kemperman,

Het is heel erg bijzonder dat u deze beoordeling nadat onze jesten naar uw kamer gestopt is geschreven is.

Zeer jammer dat u ondanks alle extra service op uw kamer (op initiatief van o.a de Guest - Relation, House-Keeping en Chef - Kok) ontevreden bent.

Iedere gast is en blijft zeer speciaal voor ons. Er is en zal nooit sprake van onderscheid tussen onze gasten zijn.

U gaf aan dat u buikgriep was (diaree + braken), hierbij bent u geadviseerd om beter niet te veel van het goede te eten en vooral geen alcohol te nemen. Echter zagen wij u in de loop van de avonden toch alcohol drinken, en niet een beetje.

Helaas speelt de gezondheid en gewoontes ook een rol bij het vieren van een succelvolle vakantie. Hierdoor bent u helaas zieker en daardoor helaas ongelukkiger geworden. U was in staat om een poging te doen om ons te beschuldigen van voedsel vergiftiging. Door een logische tekst en uitleg was u vooroordeel weg.

Wij doen enorm ons best om al onze gasten tevreden te stellen. Jammer dat u niet aan uw gezondheid de nodige aandacht besteed heeft. Zodoende zijn uw gezinsleden ook besmet, waardoor u opnieuw een poging heeft gedaan tot beschuldiging. Ons HK afdeling heeft met meer dan zorgvuldigheid uw kamer en wc/badkamer regelmatig gestreliseerd.

Gelukkig en tevreden zijn, worden en blijven heeft u zelf ook een beetje in de hand.

Vertrouwend dat u dankzij uw beoordeling, dat absoluut niet de waarheid laat schijnen, u toch een beetje geholpen heeft om u zich beter te voelen.

Wij wensen u in uw verdere leven heel veel gezondheid toe.

Met vriendelijke groet,

Terrace Elite Resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terrace Elite Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terrace Elite Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terrace Elite Resort scoort een 8.99 uit 10 op basis van 837 reviews.