Hotel Terrace Beach Resort *****

261 reviews over Hotel Terrace Beach Resort in het Nederlands

10 dagen genoten! De beoordeling van een 9 waard

Robin, 21-8-2017

Gereisd met 3 volwassenen en 2 kinderen (5 en 1 jaar):

De ligging van het hotel is goed, op een uurtje rijden van het vliegveld. Als je het hotel uit loopt ben je binnen 2 minuten op de boulevard, met leuke winkeltjes (wel prijzig).

De kamers zijn netjes en worden goed onderhouden. Het personeel is uiterst vriendelijk en probeert het een ieder naar zijn zin te maken. Kinderen krijgen volop aandacht. Het hotel gaat wel gebukt onder de negatieve publiciteit van Turkije, waardoor er minder Europese en meer Russische toeristen komen.

Het animatieteam valt erg tegen. De informatie omtrent hun programma is erg beperkt of slecht verstaanbaar en zij lopen er meer om zichzelf interessant te vinden/maken.

Het eten is erg goed, voor ieder wat wils en er zijn dagelijks thema's aan verbonden. Het zwembad is ideaal vermaak voor de kinderen en de zee is werkelijk prachtig.

Er worden leuke dagtochten georganiseerd, echter betaal je vanuit een reisorganisatie het 3-voudige t.o.v de lokale bureaus.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Tegenvaller

Skittel, 9-8-2017

We hadden dit hotel geboekt na het lezen van alle positieve recenties. Er waren nog best veel Nederlanders in dit hotel die al vele jaren dit hotel boeken. De meeste die hier 3 jaar komen vertelden ons dat het zo erg achteruit is gegaan en niet meer terug komen. Er werd altijd zoveel voor de jeugd gedaan ,maar wij Vonden het zo tegenvallen. Het hele animatie team was na 3 dagen opgestapt maar die 3 dagen dat ze er waren stelde het ook echt niks voor. Wij hadden 15 dagen geboekt en voor de kinderen maar dat was echt een tegenvaller. De mensen bij het strand en bar bij het zwembad zijn echt heel erg chagarijnig. We hoorden dat ze veel werk moeten doen met veel minder mensen. Daar hebben we begrip voor maar de Russen en Turken krijgen echt altijd voorrang op alles! Onze kamers werden heel vaak niet schoongemaakt. Steeds excuses maar na 5 x geen handdoeken etc ben je het wel zat. We gaan zovaak naar Turkije maar dit .. we hoorden dat het aan de crisis ligt maar vriendelijk zijn kost niks.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig hotel!

Tatjana, 31-7-2017

Hotel terrace beach is een prachtig hotel. We hebben ons met 6 volwassenen en 4 kinderen 10 dagen uitstekend vermaakt.

Het hotel is mooi gelegen vlak aan het strand. De kamers zijn netjes en schoon. Eten en drinken is altijd binnen handbereik. De meloen en de komkommer word en zelfs op het strand nog uitgedeeld.

Ook een dikke pluim voor het hele animatie team onder leiding van Tito, die gedurende de hele dag en avond de kinderen en volwassenen vermaken met leuke activiteiten en shows.

Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Op loop afstand van winkelstraatjes.

Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch hotel

meijdam, 17-6-2017

Wat je vraagt , niks is teveel , je krijgt het.

Mooi gerenoveerd, kamers en het bad er is uit en mooie inloopdouche daarvoor in de plaats.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig!

van der H, 28-5-2017

zeer net , mooi en vriendelijk hotel
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Gezellig

Margo, 28-10-2016

Heerlijke week gehad in deze resort. Alles perfect verzorgd. Eten en drinken goed. Kamer altijd schoon. Bediening goed.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Gemoedelijk

Egbert, 23-10-2016

Zeer gemoedelijk hotel. Heerlijke atmosfeer. Iedereen is vriendelijk en gastvrij. Het eten is een apart feest. Animatie show's waren leuk. Wij hebben genoten van ons vakantie.

Zeer Goed

Jurrit, 23-10-2016

Fijne vakantie gehad, wij hebben ons enorm goed vermaakt. Alles was naar ons wens. Eten, drinken, service, schoonmaak, shows, gastvrijheid. Gewoon geweldig.

Schitterend

Amerens, 23-10-2016

Schitterend gelegen hotel, schone kamers. Minibar wordt iedere gratis bijgevuld met verschillende frisdrankjes. Heerlijk eten.

Prachtig

Hilda, 23-10-2016

Heerlijk vakantie gehad. Hotel was erg verzorgd, ligt direct aan strand. Binnen 30 seconden zit je in centrum van kumkoy. Het eten is super lekker. Al het personeel is hartstikke vriendelijk en behulpzaam.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Terrace Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terrace Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terrace Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terrace Beach Resort scoort een 9.11 uit 10 op basis van 289 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: