Beoordelingen Hotel Süral*****

Süral*****
28 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Süral*****
Colaki Beldesi Side, 07600, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Süral***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Süral***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Süral scoort een 6,9 uit 10, op basis van 28 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Süral***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Süral*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Süral***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 9 vakantiefoto's van Hotel Süral***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Süral***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

6,6
7,3
7,9
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2012
"Veel nationaliteiten, rustig!"vertalen
monique wijnhoven
8,0

02-08-2012 Eten is gevarieerd en erg lekker. Keuze uit veel soorten salades, gerechten en alles wat er bij hoort. Elke maaltijd was een feestje!
Personeel werkt hard voor de gasten.
Kamers worden keurig bijgehouden.

met partner, Aug. 2011
"Een goed hotel"vertalen
Eline
7,0

15-08-2011 Hallo, wij zijn net twee dagen terug. Zijn met 2 koppels er geweest. Mooi groot hotel met een prima service. Kamers groot genoeg en werden iedere dag top schoongemaakt. Eten is voor iemand die alles lust goed, alleen weinig afwisseling. S'middags eet je fijn aan een restaurant met uitzicht op zee. Heel erg fijn dat cocktails en sterke drank is ingebegrepen. (Tip:Perzikkenlikeur). Zelf in de discotheek alles voor niks. Animatie voor kinderen en sávonds shows in een groot buitentheater. Stad Side is geen aanrader om met de bus heen te gaan. Massa toerisme en heel erg klein. Met de bus naar Kumkoj is wel aan te raden. In het hotel supermarkt en fotograaf. Als je het hotel uitloopt, 2 bazaars en allemaal winkeltjes. Het was erg warm, zonder wind. All in is tot 00.30 en dit was echt heel erg fijn! We hebben het heel erg gezellig gehad. Voor 1 keer is dit hotel het zeker waard!

met partner, 2011
"Absoluut top, ook voor families met kleintjes !"vertalen
H. Wieggers
9,0

18-07-2011 Dit was al in 2002, maar absoluut de beste zonvakantie tot nu toe, prachtig strand ook voor kleine kinderen, loopt heel geleidelijk af
in zee, weinig stenen in het water, groot breed strand, ook veel ruimte in de tuin, rustige ligging in piepklein dorpje, maar wel goed
openbaar vervoer met dolmus, vliegveld Antalya op iets meer dan een uur afstand (60 km) in een woord top
Echt een tophotel

Familie
christian.geert.kim...
10,0
10,0

05-10-2007 het was heel leuk ons verblijf maar in de eetzaal moest je soms lang wachten op het bestek tegen de kinder waren ze vriendelijk het eten was vaak hetzelfde daarom geef ik een 7.

Familie
Hedmar
9,0

17-08-2007 Deze beoordeling gaat over SURAL RESORT, niet te verwarren met de andere sural's.
Het was een goed hotel, het eten was goed,heel gevarieeerd elke dag was er wel wat anders te eten,het drinken was ook elke dag lekker koud, de kamer werd elke dag goed schoongemaakt en de kamers waren voorzien van een goede airco, elke dag schone handdoeken, mooi zwembad met 6 glijbanen. In het hotel zelf waren leuke dingen te doen, winkeltjes, spelletjescafé. Elke dag is er van het animatieteam een show wat ze heel leuk doen. De meeste obers in het restaurant en buiten zijn heel kindvriendelijk.
De mensen die in het hotel werken, werken echt heel hard en doen er alles aan om het naar je wens te maken.
Dankzij hun hebben wij een hele fijne en goed verzorgde vakantie gehad!

met partner
Mario
7,0

13-08-2007 Net terug van 2 weken Sural Otel. Het hotel is zeker geen 5 sterren waard. Ook de andere ketens van dit hotel scoren voor zover wij konden bekijken ons inziens dik onder de maat.
Het personeel spreekt gebrekkig of geen Duits of Engels. Het eten is zeer eenzijdig en goedkoop; het diner begint om 19.00 uur en vanaf ongeveer 20.30 uur was het eten vaak lauw.
De handdoekenservice en de beachbar waren goed geregeld. De bereikbaarheid is verder ook goed. De animatie is van zeer matige kwaliteit; een 5-sterren hotel onwaardig.
Al met al absoluut geen aanrader. Niet doen dus.

met partner
Mario
7,0

13-08-2007 Net terug van 2 weken Sural hotel.Het hotel is zeker geen 5 sterren waard. Ook de andere ketens van dit hotel scoren voor zover wij konden bekijken ons inziens onvoldoende.
Bij aankomst wordt aan alle toeristen verteld dat de kamer geen balkon heeft. Onder bijbetaling is het ineens wel mogelijk om een balkon te krijgen. Veel mensen die zijn overgeboekt worden hier ondergebracht.
Het personeel spreekt gebrekkig of geen Duits of Engels. Het eten is zeer eenzijdig en goedkoop; het diner begon om 19.00 uur en vanaf ongeveer 20.30 uur was het eten vaak lauw.
Al met al absoluut geen aanrader. Niet doen dus.

inge
4,0

10-07-2007 Net terug van 8 juli 2007. Zeker 5* niet waard, drukke eetzaal, moet zelf tafel zoeken en afruimen, weinig variatie in eten, lange rijen in namiddag voor ijsje, kamers klein en niet zo proper, kinderanimatie flauw en matig, spreken enkel een mondje duits voor de rest gebarentaal, dokter is bandiet en rekent flink door, voor aperitief moet je fooi geven voor een vlotte bediening, te weinig personeel, hectische toestanden aan buffetten, restaurant is om van weg te lopen (vismenu begon met kippesoep uit blik)

Dionyse
9,0

05-02-2007 Wij zijn vorig jaar oktober geweest en gaan dit jaar in september terug. Geweldig hotel, we hadden alleen pech met het weer. Regen en onweer, waardoor alles binnen plaatsvinden moest. Entertainmentteam was behoorlijk uitgedund aan het einde van het seizoen, maar ze roeiden met de riemen die ze hadden. Het eten vonden we fantastisch, de kamer erg schoon en de vriendelijkheid van de mensen bijzonder.
Het enige nadeel vonden wij het koude zwembadwater. Ons kind van 2,5 jaar had na een paar minuten blauwe lippen.

Desmidt Els
8,0

01-10-2006 Net terug van sural resort.Er kunnen 1200 toeristen aanwezig zijn maar wij waren maar met 400. Dus alle luxe voor ons alleen. Het zwembad is prachtig zeker voor de kinderen 6 glijbanen.
Rastaurant was gezellig ook over het eten zeker geen klachten alleen het al la carte restaurant is een echte ramp zeker niet doen!!Entertaiment is niet echt aanwezig zeker in september geen kinderclub. s'Avonds was er wel wat ambiance maar de optredens waren maar zo en zo.
Voor de rest een prachtige ligging dus voor ons prijs kwaliteit zeker in orde.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?