Bungalow Sunlight ***

7,9

7 reviews over Bungalow Sunlight in het Nederlands

Hartstikke leuk!

maaike, 24-11-2008

Ik heb genoten van deze vakantie!

Het was welliswaar geen 5sterren hotel,

maar het was wel hartstikke gezellig!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Bas, 10-6-2007

In 1999 zijn wij hier naartoe geweest, ik was toen 12. leuk complex en veel te doen (entertainment avonden) dolmusstation dichtbij, strand op loop afstand. Restaurant is goed en het personeel vriendelijk. één dag buikloop gehad maar de kans daarop is zowiezo groot in Turkije
    Gereisd anders in juni 2007

Jaqueline en Linda, 22-8-2006

Ligging van het complex is heel goed, 6 min lopen van het publieke strand. 1 rechte weg naar beneden.Service dit jaar wat minder, we zijn er al meer geweest en waarschijnlijk doordat het ook niet vol zat een mindere service. Niets te doen, geen vertier of men hield er al vroeg mee op.Te weinig eten bij de barbeque, wij waren iets later en het was al op! Inderdaad veel mensen met buikklachten dit jaar.

Na de bewustte bbq daar niet meer gegeten, zijn naar Wiellies gegaan, een prima Ned. restaurantje onderaan de trap als je de grote weg oversteekt richting de zee. Geen buikklachten van gehad en schone WC´s!!

Gereisd anders in augustus 2006

Martijn en Nuri, 25-7-2006

Wij zijn net terug van Sunlight garden.

De appartementen zijn erg groot en er zijn 6 slaap plaatsen. Het zwembad en het hotelcomplex zijn echt heel mooi en zien er verzorgd uit. Het eten is WAARDELOOS en erg SLECHT!! Er was Géén variatie en het eten was lauw of zelfs koud en je moet goed uitkijken dat je geen rouw vlees zit te eten! Veel hotelgasten klaagden net zoals ons over extreme buikklachten.

Wat aan te raden is om in het hotel zelf een turksbad te nemen inclusief de massage, in 1 woord Ge-wel-dig!

Wat we niet aanraden is om een fotoshoot te laten maken door de fotograaf uit het hotel! Wij spreken namelijk uit ervaring, hele mooie foto's maar helaas speelt hij het zo dat je veel moet betalen!

Gereisd anders in juli 2006

sander, 28-9-2005

net terug gekomen,prima bevallen daar.

het eten is lekker en iedere avond anders.

er schijnt een nieuwe eigenaar te zijn (broer)en er hangt een ontspannen sfeer.

het centrum van Side ligt op ongeveer een half uur lopen, en het strand op 15 min.

iedere dag gaat er vanaf Sunlight een busje (gratis) naar een "prive" strandje, maar daar moet je wel gewoon betalen voor je drinken.

verder prima, ieder app. heeft 2 slaapkamers en 2 balkons en er wordt iedere dag schoongemaakt.

in het naseisoen geen animatie,

wel voor kleine kinderen iedere avond een half uurtje muziek met dansen.

Gereisd anders in september 2005

Louise, 15-7-2005

In 2004 ben ik hiernaar toe geweest. Opzich was het heel erg gezellig. Vooral de Turkseavonden dat mag je echt niet missen!! Het is er altijd wel gezellig. Alleen je moet wel oppassen met wat je besteld want vaak schrijven ze nog wat extra's erbij wat je niet hebt bestelt en meestal doet de manager dat. (goed opletten dus). Er waren ook minder leuke kanten en dat is dat de manager niet goed met zijn personeel omgaat. Als ze 1 ding verkeerd doen dan worden ze gelijk op een wrede en nare manier ontslagen. Maar verder was het een hele leuke vakantie!! en er is er ook heel veel te doen!!
            Gereisd anders in juli 2005

Jasmijn, 2-7-2005

Ik ben in 2004 in Side geweest samen met mijn 0uders, zussen en me br0ertje.Wij waren naar sunlight apart. Ik heb echt een super leuke tijd gehad, en ging met tranen in mijn ogen weg! We konden het goed vinden met de obers.

Me zus bleef daar uit eindlijk werken, als supervisor. Jammer dat de j0ngens die r werkte werden ontslagen op een nare manier omdat wij met ze uit waren geweest. Dat was echt een super min punt. Het daar is superr heerlijk! en t is echt super gezellig daar! echt een aanrader! gr0etjesss

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Sunlight in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Sunlight zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Sunlight scoort een 7.86 uit 10 op basis van 7 reviews.