Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa *****

Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa
Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa bij:

645 reviews over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa in het Nederlands

fantastisch

serge, 23-9-2017

voor de 5de maal hier geweest. alles was top. vriendelijke bediening. pluspunt de a la carte restaurants die gratis zijn. keuze genoeg aan eten. perfecte ligging,als je buiten komt zit je direct tss de winkels. kamers zijn proper en worden elke dag gekuist. Volgend jaar gaan we terug
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi hotel maar personeel is echt vreselijk.

Sanne, 12-9-2017

Mooi hotel maar het personeel is vreselijk. Echt onvriendelijk. Vooral bij de bar bij het zwembad. Een extra ijsbolletje was teveel gevraagd. In het restaurant moet je lang wachten voor ze drinken aanbieden. Alleen maar mannen in bediening, geen 1 vrouw. Bediening gooit drinken per ongeluk over kleding van ons zoontje. We moesten blij zijn dat ze het shirt wilden wassen. Hele drama erover. Eenmaal gewassen kregen we het shirt te klein terug. Hotel wilde niks vergoeden. Eten was ook elke dag hetzelfde en koud !!

Prima hotel !

Ine, 20-8-2017

Voor de eerste keer in dit hotel. Kamers dik in orde, enkel wat gehorig. Je hoort makkelijk iets van de kamer naast je. Airco ging niet goed, na telefoontje naar de receptie werd dit zo rap mogelijk opgelost ! Zwembad zeer groot en steeds aangename temperatuur. Animatie is ok. Personeel aan de bars bij de receptie wat onvriendelijk maar voor de rest geen probleem. Vlak buiten het hotel een heel lange winkelstraat. De vele à la cart restaurants waren super en lekker. Zeer goed hotel, en zeker voor Duitsers. Ze spreken vlot duits, engels is een pak minder maar dat wil niet zeggen dat het hotel daardoor slecht is. Enkel wel wat vroeg opstaan voor een ligbedje. + - 7u wat nog meevalt vergeleken met andere plaatsen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

mooi hotel,grote tuin, mooie zwembaden, goed eten

sjaak, 19-8-2017

het hotel heeft een mooie ligging aan een mooi strand geen stenen in de zee, er is een mega grote tuin met meerdere zwembaden, op het strand genoeg strandstoelen en niet van die akelige parasols maar zonweringsdoek boven je gespannen dus veel schaduw. De service in dit hotel is top, iedereen loopt zich uit de naad om je te bedienen. Veel keus in het eten, meerdere restaurants open overdag dus keus genoeg. Wij hadden een kamer met zeezicht op de 4e etage met een prachtig uitzicht, kamer is netjes, goed werkende airco, wordt netjes schoongemaakt, badkamer netjes en schoon. Niet alles is perfect, bij de receptie zijn ze niet altijd even aardig, wij kwamen om 11.00 uur aan in het hotel doodmoe na een nachtvlucht maar konden pas om 14.30 uur naar onze kamer toe, veel te laat je betaald toch voor deze dag. Er waren veel turkse gezinnen met kinderen in het hotel, niets op tegen maar de kinderen waren overal luidruchtig in de restaurants, op de gangen enz, er werd niets van gezegd jammer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

wederom geweldig. rust en goede verzorging.

frans, 24-6-2017

dit hotel is zo mooi, zo schoon, aardig personeel en zo groot dat een rustig plekje vinden geen probleem is. er komen geen russen, wat de rust ten goede komt. de zwembaden zijn groot en liggen zonnig gelegen in de tuinen. verschillende soorten kamers maken het voor elk gezelschap interessant. van pool bungalows met eigen zwembadtoegang tot luxe suites, maar ook mooie 2-3 pers.kamers. ons bevalt het na 7 keer nog steeds en dus volgend jaar weer hierheen. en wil je zee, nou dat is er ook met privé-strand.
Gereisd met partner in juni 2017

Voor de 4de maal, wederom fantastisch.

Jan en Dymph, 20-6-2017

De belangrijkste reden dat mensen voor dit hotel kiezen, het heerlijke, heel uitgebreide eten. En de winkeltjes zo gauw je buiten komt. Een minpunt is wel dat er s,avonds weinig te beleven is, en de kamers misschien weleens toe zijn aan een frisser kleurtje. Maar het is overal heel schoon, dus wat is belangrijker ?

voor zijn prijs : Tophotel

M&M, 5-6-2017

op alle vlakken zeer goed hotel ,kamer zeer proper ook voor opkuis dik in orde ,uitgebreide all in qua dranken ,gratis handdoekenservice ,op de kamer gratis wiffi ,uitgebreide buffetten en altijd grote keus uit vis zowel voor -als hoofdgerecht

alle personeel uitermate vriendelijk en een kleine fooi doet wonderen .enig minpunt is dat men 1 kaartje krijgt voor toegang kamer waarmee ook de elektriciteit op de kamer wordt geactiveerd ,wanneer men s avonds gaat eten heeft men het kaartje mee ,dus geen airco en een warme kamer om te gaan slapen. Zo te horen komen vele gasten vele jaren terug naar dit hotel ,tamelijk wat Belgen, Nederlanders en vele Duitsers ,een hotel om ten zeerste aan te prijzen ,ideaal om te gaan wandelen langs strand naar side of langs de andere kant langs de waterlijn,

Geweldig hotel!!

Wendy, 21-5-2017

Voor de tweede keer naar kumkoy beach resort geweest en het is nog steeds een geweldig hotel.

Wij kwamen laat aan en kregen meteen een all incl. bandje om zodat we voor het inchecken eerst nog van het avond buffet konden genieten.

Personeel is heel erg vriendelijk. Het eten is een dikke 10. het is zeer uitgebreid en smiddags kun je op meerdere plaatsen van het buffet genieten, zowel binnen als buiten. Je kunt heel de dag door koekjes taart en schepijs halen.

Het hotel ligt direct aan het strand met gratis ligstoelen parasols en beachbar. Je kunt heerlijk wandelen aan het strand en er zijn diverse watersport mogelijkheden. (Parasailen,jetskien,bananenboot enz.)

Kamers zijn heel erg ruim en worden elke dag schoon gemaakt.

Het hotel heeft een gigantisch zwembad met leuke bruggetjes waar je onderdoor kunt zwemmen, met voldoende ligstoelen.

Er is voldoende te doen overdag en elke avond is er een show of is er live muziek.

In de hammam kun je je heerlijk laten verwennen. Ga niet meteen accoord met de prijs. Ook hier kun je afdingen.

Als je uit je hotel komt sta je meteen in een lange winkelstraat dus het is niet nodig om een busje te nemen als je wil gaan shoppen.

Wat ik verder nog positief vind is dat de minibar incl. is en het kluisje en de handdoekensevice is ook gratis.

Minpunten heb ik niet. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2017

Weer voor herhaling vatbaar!

Ronald Alkemade, 8-5-2017

Voor de vierde keer geweest. Super hotel. Wel ietsjes gedateerd, maar dat mag de pret niet drukken. Eten is geweldig goed. Wij hebben echts niets negatiefs te nelden
Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk

Sjaan, 7-5-2017

Super hotel, hier kom je echt niks tekort, ze doen er alles aan om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. Bediening, eten, service enz.

Mooi zwembad, maar heel erg koud dat is ons enige minpuntje.

Kamers zijn wat gedateerd maar netjes en schoon.

Mensen die twijfelen om naar Turkije te gaan, GAAN !!

Iedereen hier is vriendelijk zo jammer dat het rustig is, maar ook een voordeel hoeven niet om 7:00 op te staan om stoelen aan het zwembad te reserven, wat overigens de meeste nederlanders toch deden helaas🤔

Gereisd anders in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa scoort een 8.92 uit 10 op basis van 662 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: