Aparthotel Sunflower

Sunflower
8,1

35 reviews over Aparthotel Sunflower in het Nederlands

Super! Echt een aanrader.

Bart, Marjan en Evelien, 18-8-2016

Het appartementencomplex heeft een mooie ligging aan de boulevard en aan zee. De kamer is eenvoudig maar schoon en er lopen een paar lieve vrolijke schoonmaaksters rond die een waar kunstwerkje van je beddengoed maken. Elke dag hebben wij een fooi neergelegd. Het eten in het restaurant is zeer goed en betaalbaar. We hebben verschillende restaurants geprobeerd maar dit is echt 1 van de betere dus hebben we hier het vaakst gegeten. Het personeel is erg vriendelijk. Het enige minpunt vonden wij de harde bedden.

tip: uit eten kun je dus goed bij Sunflower maar ook Kale Beach is een aanrader.

Als je op excursie wilt boek dan altijd bij de locals want daar kun je flink mee onderhandelen over de prijs. Wij hebben de jeepsafari gedaan en de quadsafari en tot slot nog een boottocht over de Green Canyon in combinatie met een cabriobus.

Een bezoek aan de markt van Manavgat is ook een aanrader. Je kunt er met de dolmus naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

fantasties

herman, 2-5-2016

lekker persoonlijk direct aan zee erg vriendelijke mensen
Gereisd alleenreizend in september 2015

Geweldig!

Daisy, 21-12-2015

Kleinschalig hotel direct gelegen aan het strand. Mooi schoon zand strand! Personeel is zeer vriendelijk en hebben alles voor jou over. Kamers zijn simpel maar alles zit erin wat nodig!

Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2015

Willem, 4-8-2015

Perfect hotel aardige mensen,maar eerst alles op zoover gezien en gelezen daarna geboekt
Gereisd met partner in juni 2015

nooit meer

hennajas, 20-10-2014

Is een appartementenhotel maar er is een elektrisch pitje om op te bakken maar in de hele omgeving geen supermarkt te ontdekken dus je bent verplicht 2 keer per dag uit eten te gaan. een drankje in het restaurant bier 3,5 euro een borrel cola 6,5 euro dus lekker dronken worden gaat niet.

En elke avond tot wel 2.30 harde muziek uit de strandtenten en alles door elkaar dus je kan er niet van slapen hier dus echt nooit meer

Gereisd met partner in oktober 2014

Prachtige plek

Willem en Christine, 19-8-2013

Wij zijn net terug van 15 dagen Sunflower en het was fantastisch. De kamers zijn eenvoudig maar zeer schoon en compleet. De gastvrijheid van het voltallige personeel was alsof je als familie onthaald werd. Ik ben er ziek geworden en van de schoonmaakster tot de mannen van het restaurant waren ze allemaal betrokken. De ligging is perfect, 3 stappen en je ligt op het strand waar Afik de bedjes voor de gasten vrij blijft houden. Ook de afstand naar het mooie Side is goed te doen. Het was alleen erg heet. Zelfs de lokale mensen vonden het te heet. Bijna iedere avond in restaurant Sunflower gegeten. Het was er heerlijk.
Gereisd met partner in augustus 2013

Fijne gemoedelijke sfeer!

LIesbeth en Ljibbe, 7-8-2013

Wij zijn 12 dagen naar Sunflower geweest. Het is ons erg goed bevallen, kamers zijn basic maar schoon. Airco aanwezig. Ontbijt is niet heel erg uitgebreid, maar smakelijk en vers. De ligging is perfect, je wandelt zo de boulevard op, overal lekker eten, hier en daar wat leuke live muziek :)

Strand is ook goed, voldoende free beds, en ze willen je al het eten en drinken wel brengen op het strand :)

Restaurant van sunflower is ook erg lekker, en het personeel is aardig en altijd in voor een grapje.

Kortom een heerlijke vakantie gehad! Sunflower bedankt!

Gereisd met partner in juli 2013

Prima appartement/hotel goede prijs/ kwaliteit

mevrouw Verschuuren, 1-8-2013

Sunflower ligt pal aan het strand. Kamer was schoon en werd goed schoongehouden. Ontbijt was basic maar prima (yoghurt, brood, kaas, groenten, koffie thee, jam enz) We hebben niks te klagen gehad. Personeel is over het algemeen vriendelijk en ze helpen je graag waar nodig. Een topvakantie voor weinig geld!
Gereisd met partner in juli 2013

Voor de 2e keer naar sunflower

Nienke, 31-8-2012

Voor de 2e keer naar sunflower geweest, opnieuw erg goed bevallen! Lekker eten overal! De Italiaan achter het appartement de hoek om is aan te bevelen net als Leda beach op de boulevard. Vriendelijk personeel, mooi strand, schoon zwembad! Kamers worden elke dag schoongemaakt. Paar lire fooi doet wonderen! Bedden wel erg hard, maar voor Turkse begrippen een grote douche! Ontbijt is prima (prijs/kwaliteit). Kortom: Aanrader voor een ontspannen vakantie! Geluidsoverlast viel ons erg mee! Wij gingen toch niet voor 01.00 slapen.. Het was vakantie!
Gereisd met partner in augustus 2012

Prima vakantie

Hans, 14-12-2011

Prima vakantie gehad in dit apparthotel. We gaan nooit naar een resort omdat we graag een groot gevoel van vrijheid willen hebben tijdens onze vakantie en zijn dus niet veel in en bij het hotel zijn. Maar de tijd dat we er zijn geweest is ons heel goed bevallen, heel vriendelijk personeel. De ligging is goed, dicht bij het strand en het oude centrum. Busvebinding naar manavgat-antalya en alanya zijn goed en niet duur. watervallen in Manavgat is een leuk uitstapje net zoals de markt en antalya. Eten en drinken kun je meer dan genoeg in de omgeving. In het oude cenrtum van Side hebben we goed gegeten helaas de naam vergeten.
Gereisd met vrienden in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunflower bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunflower in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sunflower scoort een 8.1 uit 10 op basis van 35 reviews.