Appartement Sun King

Sun King
6,3

4 reviews over Appartement Sun King in het Nederlands

Zou ik er naar teruggaan? Ik twijfel nog.

Peggy, 22-6-2013

Van de 6 dagen dat ik er was, was ik 5 dagen de enige gast. Zegt al iets toch? Het personeel (2) was wel vriendelijk en behulpzaam. In het app. is géén kookstel, wel een koelkast. Er is wat huisraad maar dat is minimaal. Het matras was keihard, de kussens lekker zacht. Er is airco in de slaapkamer. (klein) De badkamer is klein en was hier en daar wat beschimmeld. De douchekop spoot alle kanten op, was grappig. Je moet veeel lopen vanaf dit app., zowel de bus als het (kiezel)strand is echt niet dichtbij. Er is geen lift. Het zwembad is schoon, de bedjes oud. Oud-Side zelf is een openluchtmuseum, prachtig! En gratis. En ga ook even langs bij duikcentre Turkuaz op het strand van hotel Asteria. Mooie duiken met leuk personeel voor weinig geld. Gegarandeerd zwemmen met schilpadden!
Gereisd alleenreizend in juni 2013

jop, 21-9-2005

in aug 2005 in Side geweest. Sun king heeft een redelijk goede prijs-, kwaliteits verhouding. Personeel is zeer vriendelijk. Het avondeten is in buffetvorm, redelijke kwaliteit, echter wel lauw to koud. Het appartement is basic, wordt goed schoon gehouden. De ligging viel ons wat tegen; tussen alemaal in aanbouw zijde andere gebouwen en duidelijk verder van strand en centrum dan de brochure vermeld.Maar eerlijk is eerlijk; de prijs is er ook naar. Side en directe omgeving is perfect voor een relax vakantie. Verder is er ook een erg gafe(openlucht) discotheek. Scooter huur je voor 12.5 euro per dag, zeker doen! En heel belangrijk; je eet overal in Side lekker en de service in de horeca is top.
    Gereisd anders in september 2005

Franka de Laat, 15-9-2004

Nou wij zijn dus terug van Sun-King app. Inderdaag ligt het iets verder van het strand maar je wordt gratis door een busje naar het strand gebracht en gehaald, perfect.

Het strand is heel mooi (liberty beach) en de mensen in het strandtentje ook.

App zijn zeer schoon en goed, het personeel is heel erg vriendelijk en helpt met alles.

Er wordt in de omgeving gebouwd maar daar hebben we totaal geen last van gehad, volgend jaar is het daar drukker omdat er hotels en winkels bij komen.

Ga zeker naar Conny's eten, je loopt alleen het straatje uit, heel goed!!!!!!!

Franka de Laat

Gereisd anders in september 2004

Arjan van Lierop, 6-9-2004

Ligt geen 300 meter van het strand, maar 1500.

Ziet er uit als een industrieterrein, maar je bent zo in de stad

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sun King in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sun King zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sun King scoort een 6.33 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: