Hotel Sueno Beach Side *****

8,8

565 reviews over Hotel Sueno Beach Side in het Nederlands

Geweldig!!

Priscilla, 6-9-2017

We hebben een super tijd gehad in Sueno Beach Side.

Het hotel is ouder maar ze zijn bezig om het te renoveren. Desondanks was alles erg schoon. Wij wilden eens een keer wat anders en daarom hadden we dit hotel geboekt. Bijna 98% van de gasten is Turks. Inlandse Turken maar ook Turken uit Nederland Belgie en Duitsland. Het eten is uitgebreid en gericht op de originele turkse keuken. Dit was uitstekend. Je hebt verschillende restaurants waar je kunt reserveren maar wij hebben alleen gebruik gemaakt van het barbeque restaurant. Dit was ook erg goed.

De kidsclub is leuk. Onze dochter van 7 jaar heeft zich hier prima vermaakt. Mede omdat er een dame genaamd: Maaike uit Nederland werkzaam was. Dit was makkelijk gezien de taal.

We hebben veel 5 * hotels gehad in Turkije maar nog nooit zulke geweldige shows meegemaakt. En de hele sfeer eromheen was geweldig.

Het animatie team is niet opdringerig maar wel aktief. Je kunt zelfs met het team 3x per week mountainbiken als je wilt.

Wij komen volgend jaar terug!!!!

Mooie strand MAAR...

Aga, 27-8-2017

Het hotel zit vol Turkse gasten, een handjevol toeristen. Restaurant bomvol, wij hebben bij andere gasten aan tafel gezeten omdat er geen plek was. Veel lawaai in het restaurant. Obers uit Kirgizië behulpzaam en werken hard. Wij vonden het een nadeel dat dit hotel vooral gericht is op Turkse gasten. Er zijn ook concerten van bekende Turkse artiesten in het hotel. Maar de massa mensen vonden wij geen fijn vakantiegevoel. 5* , maar niet vergelijkbaar met een Limak Lara of Delphin.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wat een geweldige locatie!

Hennie, 26-8-2017

Net terug uit sueno,met de boeking was wat misgegaan maar de hostes van touroperator en het hotel hebben het zo goed mogelijk proberen op te lossen. Wij opa en oma zaten met gezin van zoon in de poolrooms. Wat geweldig je eigen bubbelbad voor de deur. Wij zijn al vaak in Turkije geweest maar nog nooit meegemaakt dat er op zoveel plaatsen eten en drinken is. Zelfs op het strand 3 koelkasten met flesjes water. Die eetstraat is ook super,voor ieder wat wils. Het eten in het restaurant was ook zeer goed,zeer afwisselend en geen lege bakken. Overal ook nu in hoogseizoen genoeg ligbedjes. Wel een minpunt was dat er veel kapot was in de kamer,en na 11 dagen was het nog niet gelukt om een passend slot in de verbindingsdeur te krijgen ook de lamp was niet te maken. Dan waren er weer geen handdoeken,dan weer geen koffie dan weer geen badjassen. Ik vind als je een 5 sterren boekt dat je daar niet iedere keer zelf achter aan moet. Het mag wel gerenoveerd worden maar daarmee zal het voor ons ook onbetaalbaar worden.

Super locatie

Jacquelien woltjer, 25-6-2017

Hele leuke week gehad op dit complex.

Wij sliepen buiten het hotel in een kamer langs water waar je in kon

Zwemmen, we gingen met een trap naar naar boven.

Maar je had ook kamers op de begane grond met een plaatsje

Waar je lekker kon zitten of liggen.

Hier kon je ook wat drinken en lekker zitten.

Zeker De moeite waard dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig hotel

Janine, 21-6-2017

Voor de 2e keer in dit hotel.

Gewoon nog steeds super.

Genoeg te doen, genoeg lig plekken alles is gewoon top.

Wij komen zeker nog vaker terug.

Enige min punt is dat ze slecht engels kunnen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heel erg goed hotel

Petra, 17-6-2017

Altijd een bedje.Geen handdoeken leggen.Overal eten en drinken.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

A.Hoeksema Lindeman, 17-6-2017

Wij ,....Mijn dochter en 2 kinderen zijn er in 2015 geweest, en we hebben erg genoten! Mooie kamer, lekker aan zee,en voor de kinderen veel vermaak.

Ronduit Geweldig!!!

Groot maar toch rustig!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Gewoon doen!

Hanneke van der Jagt, 16-6-2017

Alles is goed geregeld, schoon, aanbod eten en drinken is giga.(Je bent in Turkije, dus je hebt ook Turkse hapjes, die overigens heerlijk zijn).

De heksenketel van de enorme eetkantine kan je overvallen, net zoals de vele jonge gezinnen uit het Oostblok, met blèrende baby's, dreinende dreumessen en krijsende kleuters. Hoe zal dat zijn in het hoogseizoen?

En er waren door de ramadan (?) niet eens veel Turkse families.

Je kan de rust zoeken door het reserveren van één van de restaurants. Dat kost wel 5 euro per persoon en de bediening houdt van opschieten.

Je hoeft ook niet bij het 'centrale' zwembad te zitten en te moeten luisteren naar de disco-stamp muziek èn 't luidruchtige gekwek van de leden van het (re-) animatieteam, laat staan met het meedoen van al die onnozele spelletjes. Als je het wèl leuk vindt, doe lekker mee en zo niet, ook prima en zoek ook hier de rustige plekken op dit heerlijke resort.

De bar op de pier oogt wat armoedig.

Mag de pret niet drukken, 'n super hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

mooi groot hotel met Turkse keuken

Femke, 24-5-2017

Mooie ligging op 2 kilometer (langs het strand lopend) van Side centrum. Helaas was de keuken heel erg Turks gericht.
Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig hotel

Ellis, 19-5-2017

Heel mooi hotel gelegen op een prima plek tussen twee leuke plaatsen in. Goed vervoer van dolmus naar deze plaatsjes. Bus stopt aan de ingang van het hotel. Hotel is keurig schoon de water villa.s liggen schitterend rustig. Een oase van rust. Mensen zijn heel vriendelijk en willen er alles aan doen je een fijn verblijf te bezorgen. Kortom een dikke 10 en we komen zeker nog eens terug
Gereisd met vrienden in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sueno Beach Side bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sueno Beach Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sueno Beach Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sueno Beach Side scoort een 8.84 uit 10 op basis van 740 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: