Aparthotel Sirma

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°11°
Aparthotel Sirma

105 reviews over Aparthotel Sirma in het Nederlands

Het was dit jaar weer geweldig.

Rita
17-9-2016

Alles was goed. Niets op aan te merken. De obers bedienden ons goed en waren geweldig lief. Ook de chef Sebahattin hield de boel goed n de gaten en was ook heel vriendelijk en lief. Het eten was ook heel goed. Veel variatie. We zaten in een gerenoveerde kamer die er ook heel mooi uit zag. Alle dagen werd hij schoongemaakt en de bedden werden versierd met zwanen. Zag er heel mooi uit. Ook de animatie was dit jaar weer heel mooi. De eerste 2 dagen dat we aankwamen was er nog niemand maar Dindags kwam Aslan. Hij was super goed, Dat was langgeleden dat we zo'n animateur hadden. Ging bij de mensen zitten jong en oud. Hij was gewoon top. Hopelijk is hij er het volgende jaar ook weer. Misschien heeft hij er dan wat hulp bij omdat er dan ook kinderen zijn. We gaan er het volgende jaar weer naar toe en ik hoop dat er bij de obers geen verandering is en hopelijk is Aslan er dan ook weer.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige accommodatie, voor herhaling vatbaar.

Fam Van der Valk
25-10-2015

Goede hotelkamers en na renovatie uitstekende appartementen. 1e klas ligging aan het strand (voldoende gratis liggelden en parasols beschikbaar) en dicht bij Side-centrum. Professionele, hulpvaardige en aardige medewerkers. Goed, gevarieerd, warm en voldoende eten.

Gereisd met partner in oktober 2015

Goed appartement

Ray
31-10-2014

In mei is het zwembad wat koud maar voor de rest niks anders dan lof over deze bestemming. Wij zouden weer gaan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Super hotel!

Pernille
16-7-2012

Na veel negatieve reacties over dit hotel te hebben gelezen, blijkt dit hotel een super hotel te zijn! Het hotel ligt een stukje van het strand af en de appartementen hadden een prima ligging. We hadden een appartement dat ruim en schoon was. De bedden werden dagelijks opgemaakt en dagelijks waren er ook nieuwe handdoeken. Het personeel was erg vriendelijk en het personeel bij de receptie ook. Eten aan het strand was super. Iedere dag was er wel iets anders te eten en 3x per week was er een bbq met vis en vlees. Voor jong en oud was er genoeg te doen: darten, kinderdisco, live music, bingo en mister Sirma.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

de ligging is prima, redelijk dicht bij centrum Side en direct aan het strand. Ons appartement was mooi en ruim en voldoende schoon. Het eten was iedere avond lekker, maar werd matig aangevuld. Een toetje moest meteen worden gepakt, anders was er niets meer. Enkele onaardige obers vergalde de sfeer in de zeer ongezellige eetzaal (vreetschuur). De eindtijd van het diner was half 9. Wanneer je dan nog een kopje koffie zat te nuttigen moest je meteen de eetzaal verlaten. Het licht ging uit en de ober beet ons "aus!" toe. De obers brachten niet of laat ons drinken. Twee drankjes per maaltijd was onmogelijk. Ook verstonden enkele alleen maar turks. Bestelde je water dan kreeg je bier. Nadat we bij de chef van de bediening hadden geklaagd over de obers kwam hij voortaan aan onze tafel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

gerenoveerd en geweldig

Pascale
23-10-2011

Oktober 2011 verbleven wij hier 12 dagen. Nog nooit zulke mooie apartementen gezien. Pas gerenoveerd.

Super lekker eten. Gratis bedden op het strand met goede service.

Alleen wel 3 km van het centrum vandaag.20 min. lopen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super, net alles gerenoveerd, gezellig

rita24_1
18-8-2011

Wij hebben er een super vakantie gehad.Alles was er gerenoveerd. en zag er perfect uit. Elke dag werden de appatementen schoongemaakt, en elke dag schone handoeken.Eten was zeer divers, niet een keer het zelfde gegeten in 2 weken tijd.Erg gezellige sfeer, zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, want het animatie team had elke avond een progamma voor kinderen, en daarna voor volwassenen.Bedden aan strand waren zelfs gratis, bediening zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Absoluut een aanrader!

fam. Miedema
11-5-2011

We verbleven in een van de gerenoveerde family-suites met onze 2 dochters. Je krijgt hier zeker waar voor je geld, buffet prima, erg goede service van het bedienend personeel, de animatie is wat povertjes, de prachtige ligging vergoedt echter veel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Uitstekend voor de prijs

John en familie
6-5-2011

Net thuis van een week in Sirma Side. Geweldig gelegen, vlakbij het centrum van Side. Wij hadden 2 pubers bij ons 16 en 18 jaar, gelukkig hadden zij elkaar want veel leeftijdgenoten zaten er niet bij. Ondanks dat hadden ook zij het naar hun zin. Het apartement was net gerenoveerd dus als nieuw, helemaal top. ook het eten was goed te noemen.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Apr 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

pas op voor low-butget- hotelkamers.

john
21-8-2010

Weer John,

Ook dit jaar weer naar Sirma geweest, één hotelkaner en en appartement. Het appartement was slecht het hotel was weer net als vorig jaar goed. Mensen pas op voor en low-butget kamer. dit is niet in het hotelcomplex maar in de naast gelegen complex. ook deze kamers zijn slecht. Voor de rest was het eten goed, strand goed. al met al buiten de appatrementen en de low-butget kamers om en dikke 7.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sirma in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sirma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.