Appartement Simay ***

Appartement Simay ***

Matig

2 reviews over Appartement Simay in het Nederlands

marjolein, 24-1-2005

Paar jaar geleden. Toen was het net gerenoveerd( ik ben in het jaar van de aardbeving-istanbul) We kwamen aan en zaten eerst in kamer 321 ja ik weet het nog omdat we toevallig bijna alles 321 hadden (parkeren schiphol) we hadden geen stromend water. We werden naar een andere kamer geplaatst. Een betere kamer met mooi uitzicht over de zee. Alleen een nadeel het was 45 graden en er is alleen een airco op de eerste verdieping boven is nog een slaapkamer en de badkamer. Op de bovenste verdieping bevindt ook nog een groot balkon. Wij zaten 15 dg in dat appartementen complex. In dat jaar waren er haast geen mensen. We hadden HP geboekt (buffet) Maar 's ochtends was het buffet echt karig in vergeleken met andere hotels. Het was wel te eten maar echt weinig.'s avonds was het een
    Gereisd anders in januari 2005

marjolein, 24-1-2005

ander verhaal. Ze vroegen wat wil je eten je had keuze uit 2 dingen en een zogenaamd toetje. Het toetje was een stuk watermeloen op zich zelf niet slecht maar als je in een restaurant at voor het zelfde geld had je een luxe 3 gangen menu. Met alles er op er aan en krijg je de meloen bijna altijd gratis in Turkije. We zijn naar de hostes gegaan en hebben het geld van avond eten terug gekregen alleen van ontbijt kon niet. Het appartement had een net nieuwe keuken maar ja. Ze hadden het betegeld. Er zat een scheur van ongeveer 2 mm in aan het einde van de vakantie was het minstens 2cm we hadden de keuken niet eens gebruikt. Omdat er we wat mieren inzaten(kastjes) We gingen elke dag uit eten.
      Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Simay in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Simay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Simay scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.