Hotel Silence Beach *****

Silence Beach
8,7

321 reviews over Hotel Silence Beach in het Nederlands

Hotel met zeer veel faciliteiten en ligging

ChrisNijmegen, 27-8-2014

Groot hotel met groot zwembad. (wel erg koud in oktober). In het voorste deel staan naast een kermis en een glijbanen zwembad een soort van kanalen zwembad langs de appartementen/kamers. Het eten is uitstekend te noemen. (misschien wel een 10 waard) het enige nadeel is als je (maar dat is op veel plaatsen in Turkije) op zoek bent naar een centrum of boulevard je bedrogen uitkomt. Er zit wel een winkelcentrum in de buurt. Maar een reisje naar bijvoorbeeld Side is met de taxi toch redelijk kostbaar. Met de dolmus is dit ook mogelijk. een stuk goedkoper maar je bent wel lang onder weg. Het entertainment heeft het in oktober wel zo'n beetje gezien, maar perste er toch een flink tuinfeest uit waar menig festival jaloers op zou zijn.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Geen aanrader

ar, 10-8-2014

Groot resort met prachtig aquapark. Wij zijn in 2013 geweest. Heel veel onbeschofte russen en een paar Nederlanders en Belgen. Veel zieken!!!!

Eten was wel goed dus waardoor komt dit dan?? Zodra er ergens een vaatwasser werd geopend kwam er wel een soort van put lucht uit.... Misschien dit??? Tevens oorsontsteking binnen ons gezin wat we nog nooit eerder hebben gehad terwijl we jaarlijks naar Turkije gaan!!

Verborgen bacteriën??

Schoonmakers zag je er niet!! Gebroken glazen/borden bleven lang liggen!

Nee geen aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Het is een droom zo mooi!!! aanrader!!!

Kimm Postma, 8-10-2013

Dit is een super resort! Zoals de foto's op internet alleen dan nog mooier.. het is een droom zo mooi.. de mensen erg vriendelijk en behulpzaam. . Erg goede service. Wij zaten in een appartement op de 3e verdieping met uitzicht op zwembad. . We werden naar de kamer gebracht (door middel van een soort golfkarrerje) toen we hadden ingecheckt.. de jongen bracht onze koffer naar boven.. super goed geregeld. . Het is er heel schoon. De hele dag zie je schoonmakers lopen.. Het eten was ook super lekker en veel keuze. En erg hygiënisch. . Alles met handschoenen aan. Dit resort is een aanrader voor iedereen.. met of zonder kinderen. Gewoon boeken. . Je zal niet teleurgesteld worden
Gereisd met partner in september 2013

Erg mooi resort

Berry, 17-7-2013

In juli 13 dagen naar Silence Beach geweest. Een erg groot maar mooi en schoon resort. Het eten was erg goed. Er waren wel veel Russen. Maar daar hebben wij totaal geen last van gehad. Hotel was maar voor de helft gevuld. Dus nergens last van lange rijen of handdoeken leggen. Enige minpuntjes zijn voor ons slecht Engels sprekend personeel en weinig tot geen Nederlanders, Belgen en Duitsers. Resort ligt echt in een Russische enclave. Maar toch een prima vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Geweldig!

Kelly, 3-5-2013

Dit hotel is zeker de moeite waard!

Ik ben hier samen met mijn ouders en broertje in de zomer van 2007 geweest. Het nadeel aan de zomer in Turkije is dat het 52 graden kan zijn. Zo als bij ons het geval was. Heb je net als ons deze pech, kun je niet veel meer doen dan een zon-zee-strand vakantie. Dit hotel is daar echt een prima plek voor. Er lopen allerlei 'riviertjes' door het park waar je heerlijke verkoeling kunt vinden. Het hotel ligt direct aan het strand. Het zand was bij ons helaas te heet om op te lopen. (Wel goed voor je conditie om snel over het strand te rennen!) Het strand ligt wel ver van de appartementen. Een nadeel.

Een nadeel was ook nog dat er heel veel chagrijnige Russen zaten die volgens mij dachten dat ze een privé vakantie geboekt hadden en dat alles van hun was.

Het eten is echt geweldig. Het park/hotel is heel erg groot, maar heeft gelukkig op bijna iedere hoek een plek om te eten. Een aanrader zijn de pannenkoekjes in de ochtend!

Conclusie: Een top hotel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007

Geen topper...

tammie1003, 2-7-2012

Hotel Silence Beach is in principe een redelijk hotel, maar absoluut geen 5 sterren waard. Het zit vol met Russen, wij hebben geen enkele andere Nederlanders, Duitsers of andere nationaliteiten gezien, behalve een paar Turken. Het eten ging wel, niet speciaal. De eetzaal is te klein voor het aantal mensen. De drankjes waren wel lekker. Zwembaden waren wel leuk en goed, glijbanen ook leuk, strand ook wel leuk, maar niet speciaal. Je moet wel al voor 7 uur je bed uit, anders heb je geen ligbedje meer...

De animatie stelt niks voor.

Maar al met al, ik heb een leuke en fijne vakantie gehad, maar zou dit hotel niet aanraden en absoluut niet nog een keer boeken...ben hier 2 weken geweest, maar na 1 week had ik het eigenlijk wel gezien. Terwijl ik normaal altijd 2 weken boek, want 1 week is vaak echt te weinig in de meeste hotels.

Gereisd met partner in juni 2012

supper glijbanen kinderen raken niet uitgekeken !!

Alessandro , 10-6-2012

Het hotel zelf is eenvoudig , maar alles er rond is sfeervol en zeer mooi gedaan . Er is een overvloed aan glijbanen en grote zwembaden .

Gereisd met vrienden in juli 2010

Mooi hotel wel erg groot

therese, 10-12-2011

Het is een mooi hotel met daarbij een aantal water villa's en bijgebouwen.

Het hotel is echt groot. Er werd ons gezegd dat er in de zomer zo'n 3000 mensen inzaten. Wij zaten er de laatste week van oktober ( herfstvakantie ) en toen was het hotel bijna leeg. Wij kregen wel een mooie familie kamer in het hotel. Die zijn wat luxer als in de bijgebouwen. Er zaten nog geen 150 mensen in het hotel. Dit was ook niet echt gezellig. De animatie deed overdag erg zijn best maar er waren gewoon te weinig mensen. Ook op het strand was het bijna leeg. Het rest. was maar een gedeelte open en de keuze was minder als in hoogseizoen. Het hotel en aquapark was verder mooi schoon en goed verzorgd. Er zijn genoeg leuke winkeltjes in de buurt om je 's avonds te vermaken en met de taxi of dolmus ben je zo in Manavgat of in Side.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Redelijk hotel, maar eenmalig.

evers, 17-8-2011

Met 2 volwassenen en 2 kinder van 9 tm 17 aug naar dit hotel geweest.Hotel is super groot en wel zeer massaal in de vakantie.Nadeel is dat de medewerkers zeer slecht of niet engels kunnen verstaan, een beetje duits, en de rest is turks en natuurlijk Russisch.Kamer was super, met 2 aparte slaapruimtes.Eten was redelijk, maar soms was het eten wat te koud.Persoonlijk vond ik het eten in Ali Bey wel beter .

Nadeel is jahoor de Russen,wat een akelig onbeschofd en brutaal volk is dat toch.In juni geen last van gehad bij Ali Bey, maar nu in Augustus bij Silence Beach waren ze er massaal.Je zal de Turken er niet over horen klagen want ze maken wel 50 % van de toeristen uit in augustus, maar manieren hebben deze mensen niet.

Leuke vakantie, mooi maar wel massaal hotel, wat je weer vind met het eten s,avonds.Zwembad met glijbanen is wel mooi, maar Ali bey heeft een echt Aqua park wat veel mooier en groter is.Wij zullen hier niet meer terugkeren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Heerlijk voor 8 daagjes

sandra_callaghan, 25-5-2011

8 dagen niks doen....heerlijke kamers met gevulde mini-bar bij aankomst. Eetzaal is wel erg massaal en ongezellig. Ze maken de meest fantastische fruitsculpturen die de zaal moeten opsieren. Bekend fenomeen zijn de Russen natuurlijk, maar vlak de luidruchtige Nederlanders ook niet uit. Animatie is er elke dag tot in de late uurtjes. Kamers ruim, goed en verzorgd.
Gereisd met vrienden in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Silence Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silence Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silence Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silence Beach scoort een 8.71 uit 10 op basis van 329 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: