Hotel Sidekum *****

8,6

625 reviews over Hotel Sidekum in het Nederlands

Geen 5 sterren waard

Louisa, 15-10-2017

We hebben in turkije betere hotels gehad dan dit hotel. En waren zelfs minder sterren. Eten is lauw tot koud erg eentonig voor de Turkse keuken,toetjes zagen er mooi uit maar vaak smaakloos. In 14 dagen tijd niet een keer vers brood gehad. Toastijzer vies en de broodrooster wekte ook niet goed echt aan vervanging toe. Kortom eten zeer slecht. De kamers redelijk hebben wel een opknap beurt nodig. De dekens vervangen is ook hard nodig. Schoonmaak is onvoldoende vieze handdoeken worden gewoon terug gehangen, vieze vingers op de deuren en kasten ga zo maar door. Zwembad mooi bedjes slecht lopen veel katten rond op bepaalde plekken stinkt het ook naar katten stront en pis lucht niet lekker als je op je zonnebedje ligt. Animatie slecht 2 maal per dag darten en voor de rest doen ze niets . Zelfs geen achtergrond muziek bij het zwembad . Weinig variatie met de shows na een week weer de zelfde trallala. Tussen 16.00 uur en 17.00 uur koffie met koekjes niet een keer gehad die lekkerere koekjes die je normaal wel krijgt , maar elke dag vette ik noem ze sjoelschijven of kleine olliebolletjes.Van ons mogen er twee sterren af blij dat we niet ziek zijn geworden. Wij gaan daar nooit meer naar toe en zal het ook iedereen afraden die dit hotel wil boeken

Goed hotel

Will, 8-10-2017

Sidekum is een kleinschalig "ons kent ons" hotel wat ons goed is bevallen.Het hotel heeft een druk (voorzien van de gezellige aanwezigheid van het animatieteam) en een rustig zwembad. Het eten was goed verzorgd en voor ieder wat wils maar wel veel van hetzelfde(veel kip). Personeel was vriendelijk weren goed en snel geholpen

De hygiene/schoonmaak van de kamers kan wel beter. Ook verdienen een aantal plekken wel een opknapbeurt. Duidelijk geval van "turkse 5 sterren" want wij vonden het eerder 4, maar prijs kwaliteit prima

Prima hotel maar geen 5 sterren

Vd Brink, 2-10-2017

Sidekum is een kleinschalig "ons kent ons" hotel wat ons goed is bevallen. Wat ons niet bekent was, en ook niet in de reisgidsen staat, de voertaal is Duits. Met mijn goede engels kwam ik er niet! Gelukkig spreekt mijn vriend een aardig woordje Duits maar slechts 1 dame van informatiedesk spreekt Engels en is niet veel aanwezig.

Het hotel heeft een druk (voorzien van de gezellige aanwezigheid van het animatieteam) en een rustig zwembad. Het eten was goed verzorgd en voor ieder wat wils maar wel veel van hetzelfde. Ook dit weer erg duits georiënteerd. Er zouden 3 a la carte restaurants zijn, maar er is er 1. Deze is slechts 1 x per week open wat ons niet verteld was bij aankomst dus wij hadden pech.

Personeel was vriendelijk maar fooiengevers krijgen duidelijk voorgang bij sommige

De hygiene/schoonmaak van de kamers kan wel beter. Ook verdienen een aantal plekken wel een opknapbeurt. Duidelijk geval van "turkse 5 sterren" want wij vonden het eerder 3.5, maar prijs kwaliteit prima

Geen 5sterren hotel

Claudia, 26-9-2017

Hotel is verouderd, Veel Ligbedjes bij het zwembad zijn stuk. Handdoeken service is slecht, Vaak zijn ze op/al gebruikt. Personeel kan slecht Engels, alles is Duits georiënteerd. Animatie was wel oke, Tete is echt heel arrogant. Bissou was echt top! Voor jongeren is dit geen leuk hotel. Is meer voor ouderen/stelletjes. Het eten smaakte goed, alleen niet veel keuze en bijna elke dag hetzelfde aanbod. Strand is erg mooi. Genoeg ligbedjes. Kamer was wel oke, alleen de douchekop viel er vaak af tijdens het douchen, wat aardig zeer doet. Ik vind dit hotel zeker geen 5 sterren waard. En ik ga hier niet meer naar terug.
Gereisd met vrienden in september 2017

Heel goed met betrekking tot prijs/kwaliteit

Sidekum hotel, 8-9-2017

Verwacht geen groot resort . Best kleinschalig hotel. Wij vonden dit heel fijn. Super dicht bij de winkels. Personeel is vriendelijk. Eten is goed. Heerlijke kebab en vis. Schoonmaak kon iets beter. Animatie doet z'n best maar verwacht geen hoogstaande optredens.. wij hebben t prima naar onze zin gehad.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

2 sterren teveel

Patrick, 23-8-2017

We zijn al 15 x in Turkije geweest maar dit was onze slechtste ervaring tot nu toe. Ik weet niet wie er verantwoordelijk is voor het toekennen van het aantal sterren maar die mogen Sidekum dan wel herbeoordelen wat mij betreft. De mensen die hier ieder jaar naartoe gaan hebben wat mij betreft geen enkele ervaring met andere 5 sterren resorts in Turkije en hebben dus geen enkel objectief vergelijkingsmateriaal.

De mensen van de receptie doen hun uiterste best om alles op te lossen maar zij staan vaak met hun rug tegen de muur. De hygiëne in het hotel van zowel de kamers als het zwembad is ver onder de maat.De aanwezige hotelkapper mag wat mij betreft direct verwijderd worden wegens oplichting wanneer je voor 2 knipbeurten van een alleenstaande moeder en zoontje + 4 vlechtjes in het haar van haar dochtertje vervolgens €208,- rekent! Op deze manier ben je echt fout bezig!

Voor ons was dit de eerste en tevens laatste keer Sidekum

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Niet doen - vergane glorie

Bertie95, 8-8-2017

Maximaal 3 sterren - zeker geen 5

Schoonmaak is zeer, zeer slecht

Kamers zijn gedateerd - badkamer zeer klein en slecht onderhouden

Vaak geen schone handdoeken (de vuile worden gevouwen en teruggelegd) of helemaal geen handdoeken. Meermaals kregen we 1 handdoek, terwijl we met 4 personen waren. Na beklag bij receptie krijg je het antwoord dat men niet meer handdoeken heeft. De ingezamelde vuile handdoeken moeten eerst gedurende de dag worden gewassen, pas dan heeft men weer schone ! En dat wil zich een 5 sterren hotel noemen.

Het eten was wel goed. Ruime keus en gedurende ons verblijf wel dagelijks variatie.

Zwembad is wel leuk voor kinderen. Jammer van het gebruikelijke handdoekje leggen. Daardoor zijn bedden toch schaars.

Hotel is vrij Duits geörienteerd (ook Oostblok, helaas), Engels van het personeel is vrij belabberd.

Shuttle service naar het (privé-)strand wel goed geregeld.

Het personeel is nogal opdringerig m.b.t. fooien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch hotel

Evertse, 30-6-2017

Een kindvriendelijk hotel met nog geen 200 kamers als je niet v an groot houd.

Zijn er nu voor de 3de keer geweest.

Volgendjaar gaan we weer.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch en heerlijk eten en aardig personeel

L Kromhout, 17-6-2017

Wij zijn al erg vaak in Turkije geweest. Hier hebben we het lekkerst gegeten en ook erg gevarieerd. Het was er schoon de bediening prima en aardig, een heerlijke relaxte vakantie.

Het transfer duurde erg lang we hebben heel lang zitten wachten in de bus op de luchthaven. Er was natuurlijk ook nog een stop om wat te drinken en eten onderweg.

De ligging van Sidekum is super door de tuin ben je zo in de winkelstraat en als je naar het strand wilt uit de tuin, weg oversteken en het pad aflopen ( kost je vijf minuten) Er gaat ook een suttle van en naar het strand. Het oude centrum is gemakkelijk te bereiken en gezellig. Wel steile straten voor oudere omhoog lopen! Maar de moeite waard voor een bezoek.

Gereisd met partner in juni 2015

Supervakantie

Dries, 17-6-2017

Alles aan dit hotel is prima,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel supergoed eten met ruime keus en alles smaakt prima.

Desserbuffet was heel erg goed verzorgt ware kunstwerkjes.

Wij zijn hier al 7 keer geweest en gaan zeker volgend jaar weer.

Een echte aanrader!!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sidekum bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sidekum in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sidekum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sidekum scoort een 8.63 uit 10 op basis van 629 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: