Hotel Sidekum *****

619 reviews over Hotel Sidekum in het Nederlands

Niet doen - vergane glorie

Bertie95, 8-8-2017

Maximaal 3 sterren - zeker geen 5

Schoonmaak is zeer, zeer slecht

Kamers zijn gedateerd - badkamer zeer klein en slecht onderhouden

Vaak geen schone handdoeken (de vuile worden gevouwen en teruggelegd) of helemaal geen handdoeken. Meermaals kregen we 1 handdoek, terwijl we met 4 personen waren. Na beklag bij receptie krijg je het antwoord dat men niet meer handdoeken heeft. De ingezamelde vuile handdoeken moeten eerst gedurende de dag worden gewassen, pas dan heeft men weer schone ! En dat wil zich een 5 sterren hotel noemen.

Het eten was wel goed. Ruime keus en gedurende ons verblijf wel dagelijks variatie.

Zwembad is wel leuk voor kinderen. Jammer van het gebruikelijke handdoekje leggen. Daardoor zijn bedden toch schaars.

Hotel is vrij Duits geörienteerd (ook Oostblok, helaas), Engels van het personeel is vrij belabberd.

Shuttle service naar het (privé-)strand wel goed geregeld.

Het personeel is nogal opdringerig m.b.t. fooien.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch hotel

Evertse, 30-6-2017

Een kindvriendelijk hotel met nog geen 200 kamers als je niet v an groot houd.

Zijn er nu voor de 3de keer geweest.

Volgendjaar gaan we weer.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch en heerlijk eten en aardig personeel

L Kromhout, 17-6-2017

Wij zijn al erg vaak in Turkije geweest. Hier hebben we het lekkerst gegeten en ook erg gevarieerd. Het was er schoon de bediening prima en aardig, een heerlijke relaxte vakantie.

Het transfer duurde erg lang we hebben heel lang zitten wachten in de bus op de luchthaven. Er was natuurlijk ook nog een stop om wat te drinken en eten onderweg.

De ligging van Sidekum is super door de tuin ben je zo in de winkelstraat en als je naar het strand wilt uit de tuin, weg oversteken en het pad aflopen ( kost je vijf minuten) Er gaat ook een suttle van en naar het strand. Het oude centrum is gemakkelijk te bereiken en gezellig. Wel steile straten voor oudere omhoog lopen! Maar de moeite waard voor een bezoek.

Gereisd met partner in juni 2015

Supervakantie

Dries, 17-6-2017

Alles aan dit hotel is prima,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel supergoed eten met ruime keus en alles smaakt prima.

Desserbuffet was heel erg goed verzorgt ware kunstwerkjes.

Wij zijn hier al 7 keer geweest en gaan zeker volgend jaar weer.

Een echte aanrader!!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

Heel goed, gaan volgend jaar terug.

Eric van Damme, 4-6-2017

Sidekum is een niet te groot hotel, goede sfeer, prima eten en drinken. Voor ieder wat wils. Een leuk, jong animatieteam. Leuke activiteiten. Goed en vriendelijk personeel. We gaan volgend jaar zeker terug.

geweldig

yvonne, 28-5-2017

eten was geweldig

de sfeer en het personeel was top

ligging was super in het centrum

en naar het strand was een bus met een geweldig strand

Gereisd familie in juli 2015

Gastvrij hotel

likemoeders, 22-5-2017

Het is rustig in Sidekum Otel en dat betekent dat er ook iets minder georganiseerd wordt en er minder personeel is. Vier jaar geleden zijn wij hier ook geweest en toen was het allemaal uitbundiger. Maar het personeel is onverminderd vriendelijk, het eten smaakt goed en alles wordt heel schoon gehouden. Minpuntjes zijn dat alles een beetje sleets wordt, maar ja je gaat niet investeren in deze voor Turkije onzekere tijden. En dat er echt iets gedaan moet worden aan de toiletten aan het strand en helaas door het wegblijven van de West-Europeanen komen er steeds meer Oostblokkers in dit hotel. Over het geheel genomen wordt er iets minder geboden dan je van een vijf sterren hotel zou mogen verwachten, wij zouden zeggen een half sterretje eraf. Het hotel ligt in een levendige omgeving, Side en Manavgat zijn goed te bereiken met de Dolmus. Maar ik hoop dat het hotel kans ziet om te overleven. Het hotel en personeel verdienen dit. Enne gewoon doen Turkije,het blijft vakantieland 1 bij ons.

Teleur gesteld

Corry - Peter, 18-5-2017

Hotel was netjes alles goed zuiver personeel was heel vriendelijk kamers waren schoon bedden zijn wel aan vervanging toe tot zover alles in orde maar het eten was (zeer) slecht koud klef en zeer weinig variatie.

geweldig hotel fijne ligging

ine, 3-5-2017

voor herhaling vatbaar, eten goed en kamers oke
Gereisd met partner in april 2016

Fantastisch Hotel

Ine, 2-5-2017

Ligging perfect, eten erg goed enz.
Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sidekum***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sidekum in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sidekum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sidekum scoort een 8.73 uit 10 op basis van 623 reviews.