Beoordelingen Hotel Side Star Resort*****

24 oktober 2014

Side Star Resort*****
488 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Star Resort*****
Sancak Mah. Gündo?du Beldesi Çolakl?, TR-07620, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Star Resort scoort een 8,6 uit 10, op basis van 488 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Star Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 475 vakantiefoto's van Hotel Side Star Resort***** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Side Star Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Star Resort***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

444 beoordelingen over Side Star Resort*****

488 beoordelingen
7,7
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Reuze Vakantie gehad"vertalen
Roger Damen
10,0

06-10-2014 Een prachtig hotel, uitstekende service.Goede en mooi uitgeruste kamer, met alle faciliteiten, kluis minibars, koffiezet en een grote inloopdouche.Eten fantastisch, geprobeerd om niet bij te komen, mislukt. Na 1 dag weten ze wat je drinkt. strand gemakkelijk te bereiken te voet, of met shuttlebussen.
zacht aflopend strand, zodat je ver in zee kan wandelen. hier kom ikzeker terug met mijn echtgenote.Is in mijn opinie zijn 5 sterren waard.

Sept. 2014
"Super hotel en super service!!"vertalen
Stephanie
10,0

04-10-2014 Erg mooi hotel, groots opgezet! Hele goede service (inclusief bediening van alle drankjes) en uiterst vriendelijk personeel! Ieder avond afwisselend eten wat erg goed smaakt.
Er is ook iedere avond live muziek! Op de donderdag werd aan het einde van de middag heel het zwembad met ligbedjes weggehaald, zo werd alles voorbereid voor een buitendiner bij het zwembad voor iedereen! Geweldig! En mooi om te zien dat het personeel hier zo goed en met zin aan meewerken!
Hotelkamer was mooi en erg netjes!

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Er valt totaal niets negatiefs op te merken aan dit hotel!

met jonge kinderen, Sept. 2014
"In 1 woord 'Geweldig'"vertalen
Rodney
10,0

17-10-2014 In September hier een weekje geweest met onze twee kinderen. Absoluut geweldig. Kinderbadje overdekt met een zonnedoek, dus geen kans op verbranden. Wat iedereen vergeet te vermelden, is dat er achter het zwembad een mega gave waterspeeltuin is.
Het eten is heel erg divers en erg goed. Wat ook erg prettig is, is dat je in de middag bij het strand ook kan eten, zodat je niet terug hoeft naar het hotel. De pannekoekjes bij het zwembad kan ik iedereen aanraden. Vooral degene met suiker.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Als ik dan toch 1 minpuntje moet noteren, dat zijn de bedden. Ik vond de matrassen niet geweldig, dus ook niet slecht, maar ik heb beter meegemaakt.
Als we de kans krijgen, dan komen we hier zeker nog een keer terug.

met vrienden, Sept. 2014
"Mooie hotel"vertalen
Louis
6,0
5,0
7,0

21-09-2014 Alleen het eten kan warmer ,hoe dichter het eten bij koks staat hoe kouder ? spijtig want anders is dit een top hotel.

met partner, Sept. 2014
"Mooi hotel"vertalen
Bertvaningen
9,0

02-10-2014 prima hotel met vriendelijk personeel, heel mooi zwembad, lekker eten en heerlijke haman. klein stukje lopen door de tuin en je bent bij de zee, daar is ook eetgelegenheid, niet heel mooi maar wel functioneel. Op loopafstand van een grote bazaar en dolmusbus naar Side of Manavgat stopt voor de deur.

met partner, Aug. 2014
"Prima hotel!"vertalen
Theunissen
8,0

03-09-2014 Prima hotel op 45 min. Van luchthaven Antalya. Centrum Side per dolmüs bereikbaar voor €2,00. Op loopafstand een grote Bazaar. Onze kamer op de 5e verdieping had geen mooi uitzicht en keek uit op het dak van de diverse gebouwen van het hotel, dit gaf een claustrofobisch gevoel. De rustige kamer verder wel netjes en schoon. Airco en WiFi (gratis) op de kamer, gevulde minibar met frisdrank, bier en water. Het eten was echt fantastisch, zeer veel keuze en iedere dag afwisselend. Op donderdag 'gala night', geen avondkleding gewenst, eten rondom het zwembad, zeer sfeervol. Turkse À-la-carte restaurant echt fantastisch. Een avondje luxe uiteten. Strand bij het hotel, uitgebreide beachbar, ligbedden en beschutting middels doeken.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heel erg goed en mooi hotel."vertalen
monique_21
8,0

03-09-2014 We hebben het erg naar ons zin gehad.
Goede ruime en schone kamers, lekker en gevarieerd eten en een mooi schoon zwembad met ruim voldoende bedjes. Veel groen rondom het hotel.
Shuttleservice naar het strand dat iets lager gelegen ligt, en geen pijnlijke schelpen of steentjes.
Gewoon goed.

"Prima Hotel"vertalen
Erwin
9,0

29-08-2014 Net een week terug van een verblijf in een prima familiekamer op het resort. Mooi groot, ruim opgezet en schoon. Elke dag schone handdoeken en omruilservice voor de gratis badlakens die je kunt gebruiken bij het zwembad of strand. Ruime keus aan eten en de hele dag door kan er op verschillende plekken verdeeld over het resort gegeten worden. Animatie leuk en niet te opdringerig. Wifi, kluis en minibar zitten allemaal bij de prijs inbegrepen. Personeel spreekt voornamelijk Duits, weinig tot geen (irritante) Russen, voornamelijk Nederlanders, Duitsers en Turken.

"Hele fijne vakantie gehad"vertalen
Saskia
10,0

23-08-2014 Een hele goede vakantie gehad bij Side Star Resort, kamers zagen er netjes uit, en wat ik heel fijn vond is de inloopdouche. Heel erg vriendelijk personeel, een heel erg netjes en schoon zwembad, ik kan me dan ook helemaal niet vinden in de vorige reactie. Heel erg goed en gevarieerd eten. Het uitzicht in onze kamer was wat minder en de animatie of live muziek had s'avonds wel wat beter mogen zijn. Der Animatie was overdags wel heel goed. De wegen buiten het hotel , en de Bazaar vond ik maar een rommeltje, mensen gooien daar gewoon het afval op straat lijkt wel, maar dat heeft niets met het hotel te maken.

met een groep, Aug. 2014
"Super hotel"vertalen
mariska
10,0

24-08-2014 Zoals hier voor is geschreven de ligbedjes bij het zwembad die al vroeg gereserveerd worden is het enigste nadeel op het strand waren altijd wel bedjes vrij :-)voor de rest echt super vakantie gehad zou zo weer terug willen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?