Beoordelingen Hotel Side Star Resort*****

23 juli 2014

Side Star Resort*****
465 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Star Resort*****
Sancak Mah. Gündo?du Beldesi Çolakl?, TR-07620, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Star Resort scoort een 8,6 uit 10, op basis van 465 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Star Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 431 vakantiefoto's van Hotel Side Star Resort***** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Side Star Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Star Resort***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

424 beoordelingen over Side Star Resort*****

465 beoordelingen
7,7
9,1
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Fantastische gastvrij hotel"vertalen
b.mid@hetnet.nl
10,0

14-07-2014 Een super gastvrij hotel met voor elk wat wils , ruim opgezet , iedereen is behulpzaam om het je naar de zin te maken .....top

met oudere kinderen, Juni 2014
"Heerlijk hotel tussen de duinen"vertalen
b.kortland
9,0

08-07-2014 Voor de 2e keer naar dit heerlijke hotel geweest, iets wat we anders nooit doen. Alhoewel enkele obers niet even "gastvrij" zijn, valt dit in het niet met de rest van het personeel. Receptie,eetzaal, poolbar, beachbar, overal is men even vriendelijk en gastvrij. Hoewel het strand vorig jaar heerlijk geisoleerd lag, zijn er in een jaar tijd drie hotels bijgebouwd en is het strangedeelte wat drukker maar er blijft voldoende ruimte tussen de eigen stranden van de hotels! Kortom: Side Star Resort, een geweldig hotel, waar we volgend jaar graag terugkomen!

met oudere kinderen, Mei 2014
"Super hotel zoals alle star hotels"vertalen
E den Bakker
6,0

20-05-2014 wij zijn van 9 mei tot 18 mei geweest
voor de eerste keer side star resort na 8 keer side star park
we wilde eens een ander hotel proberen
we hebben dit hotel ook al geboekt voor augustus en eigenlijk zijn we daar iets te voorbarig mee geweest.
het hotel is echt super,eten in overvloed wel veel
het zelfde iedere dag en dat zijn wij bij side star park niet gewent.
Het eten bij de beach bar was helaas koud als je om half een kwam om half 12 wat ik erg vroeg vind voor een lunch was alles wel warm,dus zijn we maar steeds naar de ppol bar gegaan en daar was het wel lekker warm.
Maar dat deed geen afbreuk aan onze vakantie hoor.
Het enige erge min punt is dat het meeste personeel niet erg vriendelijk is.
Het zijn echt een stel chagerijnen was niet leuk
Het entertainment team daar en tegen was geweldig deze jongelui deden er alles aan om het de gasten naar de zin te maken

met een groep, Mei 2014
"Topper "vertalen
irma
5,0
10,0

17-05-2014 Wat een super goed hotel het enige wat jammer is dat de lobby vrij klein is voor zoveel gasten .
super personeel alles super schoon en het eten heerlijk .

met jonge kinderen, Mei 2014
"Goed hotel tegen een redelijke prijs"vertalen
gerard leijdekker
8,0

16-05-2014 Ben ruim 30x in turkije geweesr in meestal luxere hotels b.v. royal dragon,wings e.d. hoewel deze hotels in alle opzichten iets luxer zijn vind ik side star resort een goede keus. Want je kunt je afvragen of de ongeveer 200 euro meer per week het veschil wel waard is. Je krijgt hier b.v geen gerookte zalm maar het eten is toch goed.de afstand van 5 min. Tot b.v. ongeveer 200 winke
Tjes vond ik prettig de dolmus statt voor het hotel dus je kunt zo naar manavgat of kumkoy. De kamers zijn ruim en het geheel maakt een sfeer volle indruk. Kortom een aanrader voor iemand die op de centjes let

met partner, Mei 2014
"Prachtig hotel"vertalen
de bruyne danny
10,0

14-06-2014 We gaan zeker nog terug,de grote barman s'avonds in de lobby verdient een pluim al wat je vriendelijk vraagt doet hij met veel liefde en wederkerend respect zeker op onze huwelijks verjaardag.
De kamermeisjes waar gewoon top.
Het personeel gelijk waar aan de bar of restaurant waren voor alles zeer behulpzaam en vooral veel oog voor netheid en properheid was top.

Mei 2014
"Mooi en goed hotel."vertalen
Jolanda Visser
9,0

05-05-2014 Prachtig hotel met mooi aangelegde tuin. Kamers keurig en schoon. Uitgebreide buffetten met goed en gevarieerd eten. Ook bij de beach bar en pool bar goed eten. 's Middags heerlijke snacks verkrijgbaar bij het zwembad: onder andere muffins, pannenkoekjes en warme wafels. Op nog geen tien minuten lopen een heel grote bazaar waar je goed kunt shoppen. In het hotel een goede en goedkope kapper. Pas wel op voor de fotograaf. Ze praten mooi en een fotoshoot lijkt goedkoop. Maar eenmaal gemaakt loopt de prijs drastisch op. Verder zeer tevreden over het hotel en het personeel.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Super volgend jaar weer"vertalen
fam hendrix
9,0

08-05-2014 ook dit jaar weer een super prijs kwaliteitsverhouding, niet goedkoop maar wel zeer veel waar voor je geld. Uitstekende keuken met veel variatie en een prachig goed onderhouden zwembad en privestrand aan zee.
Schoppen in de nabijgelegen bazaar is een ware belevenis en werd door ons bijna elke avond gedaan. Reis naar side met de bus is aan te bevelen en een belevenis.
Dit jaar vroeg in het seizoen aangekomen en er waren nog veel werkzaamheden aan de gang voor het nieuwe seizoen.

met partner, Apr. 2014
"Zeer goed hotel"vertalen
vd rijnst
7,0
7,0
9,0

04-05-2014 Hotel side resort is ons zeer goed bevallen.
Er waren in de meivakantie voldoende plekken bij het zwembad(zeer groot) maar misschien kwam dit mede doordat het wat fris was.
Op het strand waren zeer veel plekken vrij. De weg er naar toe is goed te doen, ongeveer 5 minuten. Terug moet je wel wat klimmen .
Het eten was uitstekend, veel keuze, alleen nooit op temperatuur.
Ook bij het strand is het eten en drinken all inclusive..
De kamers waren goed schoon, een heerlijke ruime douche! De bedden zijn wat hard,. Het kluisje was gratis.
Het balkon is erg klein. Gebouw 5 heeft fantastisch zeezicht.
Er waren extra handdoeken voor het zwembad/strand, die je elke dag gratis kon omwisselen. Ook een gratis badtas en badslippers op de kamer
De inhoud van het koelkastje is voor gratis gebruik.
De animatie was erg goed, enthousiaste jongelui(Rianne, Berk, Lawson, Yulia), die zich niet aan je opdrong

Al met al hebben wij een hele goed vakantie gehad in dit hotel.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Geweldige vakantie"vertalen
Eric Gabreels
9,0

13-05-2014 Mooie ruime Familie kamers. Lekker eten, Hotel ligt eventjes van Side maar daardoor wel een mooi aflopend Zand strand, Vanaf zwembad loop je via de duinen en park naar het strand waar ook een resort bar restaurant staat. Dus ook gratis eten en drinken en zonnen op een bedje vanaf het strand.

Er wordt echte cola, Fanta en Sprite geschonken en ook de minibar is gevuld in de kamer en wordt iedere dag weer aangevuld.

Er is een leuke bazaar is in de buurt met pinautomaten. Dolmus stopt voor de deur om naar Side of malavgat te gaan

Geweldig Hotel met erg lekker eten vanuit een open keuken. Erg schoon en netjes en een hele mooie tuin

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?