Beoordelingen Hotel Side Star Resort*****

27 augustus 2014

Side Star Resort*****
478 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Star Resort*****
Sancak Mah. Gündo?du Beldesi Çolakl?, TR-07620, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Star Resort scoort een 8,6 uit 10, op basis van 478 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Star Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 431 vakantiefoto's van Hotel Side Star Resort***** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Side Star Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Star Resort***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

436 beoordelingen over Side Star Resort*****

478 beoordelingen
7,7
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Hele fijne vakantie gehad"vertalen
Saskia
10,0

23-08-2014 Een hele goede vakantie gehad bij Side Star Resort, kamers zagen er netjes uit, en wat ik heel fijn vond is de inloopdouche. Heel erg vriendelijk personeel, een heel erg netjes en schoon zwembad, ik kan me dan ook helemaal niet vinden in de vorige reactie. Heel erg goed en gevarieerd eten. Het uitzicht in onze kamer was wat minder en de animatie of live muziek had s'avonds wel wat beter mogen zijn. Der Animatie was overdags wel heel goed. De wegen buiten het hotel , en de Bazaar vond ik maar een rommeltje, mensen gooien daar gewoon het afval op straat lijkt wel, maar dat heeft niets met het hotel te maken.

met een groep, Aug. 2014
"Super hotel"vertalen
mariska
10,0

24-08-2014 Zoals hier voor is geschreven de ligbedjes bij het zwembad die al vroeg gereserveerd worden is het enigste nadeel op het strand waren altijd wel bedjes vrij :-)voor de rest echt super vakantie gehad zou zo weer terug willen!

met vrienden, Aug. 2014
"Wil best nog een keer terug"vertalen
Geralda
8,0

24-08-2014 Onze 5e keer in Turkije, en dit was het goedkoopste en beste hotel waar we zijn geweest! Even een reactie op: Red mijn vakantie: die praten niet over hetzelfde hotel!!!! Eten zeer gevarieerd, de gala avonden op donderdag zijn geweldig! Wat een werk iedere week weer!! Kamers lekker schoon, was vooral blij met de grote douche. Animatie overdag erg leuk, s'avonds wat minder. Personeel zeer vriendelijk! Enige nadeel: de bedjes aan het zwembad. Er zijn dus mensen die om zes uur s'morgens uit bed komen om een bedje te reserveren waardoor je, als je rond 9uur/half10 aan komt, geen plek hebt. Maar als je iemand van het personeel vroeg voor bedjes, rende ze voor je!!! Je geeft ze een euro en volgende dag rennen ze weer voor je. Al met al een zeer fijn hotel!!!

met jonge kinderen, Aug. 2014
4,0
2,0
6,0
3,0

18-08-2014 14 dagen met 2 gezinnen met jonge kinderen in Hotel side star resort gezeten.
Aan het gezelschap heeft het gelukkig niet gelegen, maar sommige dingen in dit hotel waren zo bizar slecht dat we er maar om zijn gaan lachen!
De reacties die we hier gelezen hadden waar vooral dat het eten ZO goed was..... Tja wellicht wel als je ONTZETTEND van kip houd!! ALLES was kip! 3 keer per dag 14 dagen lang OVERAL kip! Wij krijgen alweer "kippenvel" als we eraan denken!
Het zwembad was ONTZETTEN smerig, het zwembad waar je om half 5!! Je handdoek moest weg leggen als je daar uberhaupt wil liggen...
Overal langs de kant was het zwart en lagen en luiers, friet... En jawel.... KIP!.. "Aparte" winkel in t hotel Een zakje m&ms kosten dag 1 €1,50, dag 2 €3,50
Slechte wifi!
Om het maar positief af te sluiten, vriendelijk animatie team, schone nette kamers, gezellige bizar op loopafstand, fijne lobby, goede nette hamam.
Maar al met al zeker niet voor herhaling vatbaar, met gierende banden naar huis! ;)

"Goed 5 sterrenwaardig hotel"vertalen
P.crijns
8,0

27-07-2014 goed 5 sterrenwaardig hotel, kamers goed en airco vrij bedienbaar.
Eten zeer goed, de hele middag nergens zo uitgebreid meegemaakt. Voldoende ruimte om buiten te eten. 2x per dag een uur verpakte ijsjes, verse jus tegen betaling
Alacarte mexicaans restaurant goed, aziatisch niets bijzonders. Elke donderdag gala avond, hele complex rondom zwembad omgebouwd en iedereen buiten eten, zeer goed verzorgd.
Bedjes en parasols voldoende aanwezig of wordt geregeld als je later komt, hier hoef je niet vroeg voor op te staan voor bedje.
Strand bereikbaar op loopafstand over de duinen, er rijdt ook busje, mooi zandstrand
Zeer goede haman in hotel en qua prijs goed.Enige nadeel is het sfeerloze later op de avond en de toch beduidend mindere animatie Winkels en bazaar op loopafstand.Drank disco niet inbegrepen. 14 keer in turkije geweest, achter limak atlantis en kumkoy beach een vd betere

met oudere kinderen, Juli 2014
"Goed hotel, juiste prijs/kwaliteit verhouding!"vertalen
joeel
8,0

24-07-2014 Wij zijn 15 dagen in het hotel verbleven, en hebben een geweldige vakantie gehad.
Het hotel ligt wel wat verder van Side dan we hadden verwacht, maar voor 2 euro ben je binnen 15 minuten met de dolmus in hartje Side. Op loopafstand van het hotel ligt wel een gezellige bazaar.

Het eten was goed en gevarieerd, elke dag ander vlees en andere bijgerechten. Op donderdagavond is er een gala avond waarbij er met z'n allen om het zwembad wordt gegeten, super geregeld.

De kamers die wij hadden geboekt waren ruim genoeg voor drie personen, en werden elke dag schoongemaakt.

Het zwembad werd dagelijks in de nacht gereinigd, echter na onze mening kon de zwembadrand wel wat schoner. Maar dit mag de pret van het grote zwembad met genoeg ruimte voor alle gasten niet drukken. De zee is op loopafstand, door de mooi aangelegde tuin van het resort ben je er binnen 5 minuten.

Volgens ons een echte aanrader. Hoewel het een groot hotel is hebben we niet gemerkt van een 'massa'.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Schoon hotel, erg mooie kamers"vertalen
Marloes Ligtvoet
9,0

05-08-2014 Eerdere commentaren over het personeel herkennen wij niet. Iedereen was vvriendelijk en behulpzaam. Toen wij niet tevreden waren over de kamer die we kregen, kregen we zonder discussie een andere kamer. De kamers zijn erg mooi. Erg grote inloopdouche, mooie grote kast, goede airco, prima bedden enz. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. De tuin bij het complex is erg mooi. Veel bloemen en wordt met liefde bijgehouden. Groot zwembad dat iedere dag wordt schoongemaakt. Eten ook erg goed verzorgd en ook hygienisch met handschoenen etc. Heerlijke salades, groenten, vis enz. en iedere dag nog een specialiteit. Voor de minder culinaire eters ook friet, hamburgers etc. Erg vriendelijk voor kleine kinderen. Glijbanen, hele leuke waterspeeltuin, gewone speeltuin, kinderbuffetetc. Ook het ppersoneel is erg aardig voor kinderen. Kortom: echt een aanrader. Enige nadeel: de koffie is niet zo lekker. Maar dat is niet nieuw in deze contreien.

"Fantastische gastvrij hotel"vertalen
b.mid@hetnet.nl
10,0

14-07-2014 Een super gastvrij hotel met voor elk wat wils , ruim opgezet , iedereen is behulpzaam om het je naar de zin te maken .....top

"Oke"vertalen
corinne
8,0

01-08-2014 Prima hotel, jammer dat de animatie voor tieners door omstandigheden niet zo geweldig was. Gelukkig heeft onze zoon zich goed vermaakt met de aktiviteiten voor volwassenen. Het eten was oke, maar we zijn net wat beter gewend (verwend).

met oudere kinderen, Juni 2014
"Heerlijk hotel tussen de duinen"vertalen
b.kortland
9,0

08-07-2014 Voor de 2e keer naar dit heerlijke hotel geweest, iets wat we anders nooit doen. Alhoewel enkele obers niet even "gastvrij" zijn, valt dit in het niet met de rest van het personeel. Receptie,eetzaal, poolbar, beachbar, overal is men even vriendelijk en gastvrij. Hoewel het strand vorig jaar heerlijk geisoleerd lag, zijn er in een jaar tijd drie hotels bijgebouwd en is het strangedeelte wat drukker maar er blijft voldoende ruimte tussen de eigen stranden van de hotels! Kortom: Side Star Resort, een geweldig hotel, waar we volgend jaar graag terugkomen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?