Hotel Side Star Resort *****

8,5

543 reviews over Hotel Side Star Resort in het Nederlands

Top vakantie!

Berfin Budak, 11-9-2017

Een hele mooie hotel, met vriendelijke personeel die er alles aan doen om je tevreden te stellen. Het eten is altijd warm en lekker. Je hebt veel mogelijkheden om te doen binnen het hotel. In de avonden heb je altijd een animatie, ook in de middaguren aan het zwembad heb je leuke animaties. We hebben een leuke vakantie gehad met me familie.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Top vakantie!

Emel, 5-9-2017

Deze hotel `Side Star Resort` kan ik zekers aanbevelen.

Elke dag verschillende soorten keuze aan eten.

Mooie schoone kamers, wordt dagelijks schoongemaakt!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super vakantie

Leman, 5-9-2017

Vriendelijk personeel die altijd glimlacht! Ruime kamers en hygenisch. Altijd wat te eten met veel keuze's. Loop pad naar strand perfect wel een beetje lopen. Top vakantie doorgebracht in Side Star Resort Hotel is een aanreder!!!
Gereisd met vrienden in september 2017

goede resort

kyra, 4-9-2017

een hele fijne resort. met vriendelijke personeel. hele lekkere eten en drinken. elke dag wel iets nieuws te doen en echt een kindervriendelijke hotel. en de zee ligt op een steenworp afstand van het resort. hygiene is ook tip top. echt een familie hotel.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima

Familie G, 16-8-2017

Prima hotel waar Wel genoeg ligbedden ( om10u nog steeds plaats) zijn

Vriendelijk personeel,en lekker en gevarieerd eten wie hier niet tevreden is is echt een zielig persoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

uiterst tevreden

Hans Waterval, 24-7-2017

Het is een mooi hotel met een perfecte ligging. Het ligt namelijk op een rustige locatie met weinig drukte. Het hotel heeft een heerlijke strand van warm Zand. De Zee is heerlijk warm en de eerste 30 meter niet diep dus perfect voor de kids. De kamers Zijn schoon en mooi gedesigned. Alle services Zijn aanweZig en het personeel is super vriendelijk. Het eten is warm en vers met veel keuZe en daarnaast is er nog de optie om een avond a la carte te eten wat Zeker een aanrader is! Het Zwembad is geZellig en vaak rustig en voor de kids is er een miniclub met een leuke waterplein. Het lopen naar het strand is leuk want je loopt door een groen gebied. Voor mensen die geen moeite nemen om 5 min te lopen is er de mogelijkheid om de shuttle te nemen. Wat ik persoonlijk lekker vond was de koffie en de bier. Het is een rustig en geZellig familiehotel met top service en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een SUPER 5-sterren hotel !!!!

Veerle, 24-7-2017

Een SUPER 5-sterren hotel !!!!

Het is de derde keer opeenvolgend dat we naar hier komen.

Vriendelijk personeel (zowel receptie, bediening, personeel aan bars,....) niets is hen teveel om de klanten een mooie vakantie te bieden.

Leuke animatie, gevarieerd en lekker eten, ruim en proper zwembad met genoeg ligzetels en parasols, shops en goede kapper in hotel, groot en aangenaam winkelcentrum op 10min wandelafstand, slechts 1 uurtje van luchthaven Antalya.

Kortom: een aanrader !!! We komen zeker en vast nog terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Schitterend zeker om aan te raden

Berf, 21-7-2017

Het is schoon hier ze zijn gast vrij en zeer kinder vriendelijke.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Roger, 19-7-2017

Hallo wij zijn 8 dagen geweest 8/15 juli.

Gezin met 2 kinderen 12/14

Mooie accommodatie, met goeie schoonmaak en zelfs minibar inbegrepen. Ook is er genoeg eten en drinken.

Maar heeeeeel veel russen die echt brutaal zijn, voordringen en geen lachspieren hebben.

Het entertainment team is belabberd geen nederlans en om 22.00 is er niks meer te beleven .

Het eten bij de strand tent en de anderen restaurants is wel heel lekker .(soms een beetje lauw )

Ook is het jammer dat( sommige )obers meer bezig zijn met vrouwen versieren als bedienen maar dat zijn maar een paar.

Ook moet je snel reserveren bij de drie restaurants ( turks,Chinese,Mexicaans) waar je een keer per verblijf mag eten anders zit het vol .

Je moet wel om 7.00/8.30 Je handdoek bij het bedje langs het zwembad leggen anders is er nog maar weinig plek.

De kamers zijn perfect en de watervoorziening douche ook perfect .

Er is ook een hele grote bazaar op 10 min lopen .

Onze vakantie was prima en prijs kwaliteit klopt wel .

Wij hadden meer verwacht

erik janssen, 16-7-2017

Locatie was mooi, Er is een tuin, maar niet echt aangekleed. Het hotel op zich was ok, maar hadden er meer van verwacht. Kamer bij oplevering niet 100% schoon, kluisje reeds op slot bij aankomst, leeslampje hing los, technische dienst lost problemen wel snel op. Kamer werd niet goed schoongemaakt tijdens verblijf, ik heb opzettelijk een leeg flesje shampoo in douche laten slingeren, ik heb het zelf na 2 dagen opgeruimd, zeep/shampoo werd niet bijgevuld (of nieuwe flesjes), 1 klein flesje shampoo voor 2 pers voor 8 dgn was echt wel weinig. Voetenmatje was op gegeven moment weg, geen nieuw meer gekregen, dus dan maar handdoek op grond. Bediening was vriendelijk, behalve 1 jonge dame met bril (lobby). Frigo op kamer werd niet altijd bijgevuld. Ijsjes was van 11-12, en van 14-15 u, jammer als je om 16.00 u zin hebt in een ijsje !, meerdere dingen die aan aan bepaald tijdstip gebonden waren, jammer. Restaurant was ok, maar ook niet meer, ik kan het eten niet echt gevarieerd noemen, deserts vielen tegen, als je houdt van hele natte dessert gebakjes en stijve pudding zit je op de juiste plaats. In een vorig hotel (aska lara in kundu/antalya) waren er zeer gevarieerde desserts, mooie taarten, te mooi om aan te snijden), dat heb ik hier gemist. Cocktails nauwelijks te krijgen, je moest bijbetalen, en zelfs dan moesten ze nog kijken wat er eigenlijk in zat op het 'menu'. Kamer is niet echt groot (29 m2), voldoende. Er zijn geen ijskoffies te krijgen.Guest service zeer vriendelijk, over algemeen spreken de dames aan de receptie meerdere talen. Veel russische gasten, voorkruipen, varkentjes, als ze van tafel gaan blijft er een hoop rotzooi en eten liggen. Bij het zwembad op de hele week, geen enkele 'life guard' gezien. Om 7.30 moest je al zoeken voor een vrij bedje bij het zwembad, alles 'gereserveerd', op het strand onder luifel plaats genoeg. Bij zwembad gewoon te weinig bedjes. Je mag in 3 verschillende restaurants eten tijdens je verblijf, chinees en mexicaans was lekker, turks viel tegen. Ze zal niet verhongeren in dit hotel, maar volgende keer zullen we toch een ander hotel kiezen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Side Star Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Star Resort scoort een 8.53 uit 10 op basis van 563 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: