Hotel Side Star Elegance *****

Hotel Side Star Elegance *****
8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Side Star Elegance***** bij :

431 reviews over Hotel Side Star Elegance in het Nederlands

Genieten!

Samantha, 31-7-2017

Momenteel ben ik hier bij Side Star Elegance en ik heb het geweldig naar mijn zin. Het eerste wat me opviel was hoe mooi het aan het strand ligt en hoe mooi het uitzicht is. Je kijkt prachtig uit over de zee. De kamers zijn erg mooi, ik heb zelf helaas wel wat problemen gehad met mieren op mijn kamer. Bij het zwembad is er iedere dag wel wat te doen. Je kan darten, beachvolleyballen en er is waterpolo. Er is een animatieteam die je dag in en dag uit weer vermaakt. Het is ook erg fijn dat er een Nederlandse jongen tussen zit. 'S Avonds kan je dan ook altijd wel wat doen hier. Er is altijd wel een show en anders kan je lekker relaxen in een soort lounge/bar met altijd live muziek. Je kan de hele dag lang ijsjes en drinken pakken en als je wilt gaan eten kan je kiezen. Je hebt buiten 2 restaurants bij het zwembad en in het hotel. Ik heb hier dus de tijd van mijn leven en ik raad het iedereen aan om hier zijn vakantie te vieren!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Het is hier prachtig

Wes, 30-7-2017

Om te beginnen vind ik het heel triest wat dat wat een andere bezoeker voor review geeft.

Alles een 2 geven vind ik wel heel respectloos.

Op dit moment zitten wij in dit hotel en alles is hier prachtig.

Het eten is hier prima.Je mag 1 keer gebruikmaken van het vis,chinees of turks restaurant. Chinees restaurant hebben wij gedaan en het was werkelijk heerlijk.ijsjes en drinken kun je de hele dag pakken alles staat in koelkasten rondom het zwembad. Onder de middag kun je eten bij de poolbar,,beach restaurant of het gewone restaurant.het strant is heerlijk zijn genoeg bedjes en liggen prima.het is Indd wel zo dat er trappen zijn maar dat is echt niet hinderlijk je weet als je dit boekt dat er trappen zijn. En ja er is ook een lift dat is prima tedoen.De kamers zijn prima en erg netjes. Animatie is er volop ze doen echt hun best en elke dag leuke spelletjes. Er zit ook 1 Turkse Nederlander bij. Het enige wat is wel op viel dat er niet vaak word opgeruimd Bekers en servies blijft lang op tafel

Gereisd familie in juli 2017

In een woord GEWELDIG

Marjan, 30-7-2017

Super eten mooie kamers. En super vriendelijk en behulpzaam personeel
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Enorm elegant hotel in prachtige badplaats Side!

Maria, 9-7-2017

Feitelijk was alles echt heel goed op onze standaard kamer na. Een volgende keer zullen wij direct upgraden...
Gereisd familie in oktober 2015

Never nooit

Omar, 2-7-2017

Hoi, om te beginnen..deze recensies kloppen niet want net terug van de vakantie naar Side star elegans, dit hotel is zeker geen 5 sterren waard, of je moet niks gewend zijn, t is vol met Russen en Duitsers, en personeel spreekt geen een Engels, maar wel Duits en Russisch, we hadden allinclusief, maar verwacht niet veel van, bier is net water, en vriesdranken van de Aldi, service in restaurant is ver onder de maat, bestek is telkens op en voor je een vindt is je eten koud, ik noem t mieren restaurant, je loopt elkaar in de weg, en rijen bij elke gerecht, dus organisatie is ver te zoeken, bij strand zijn altijd handdoeken gelegd terwijl er niemand ligt, niemand die wat van zegt, nou en dan stadje, wat opdringerig zijn ze daar zeg je hoeft maar naar iets te kijken en ze probeer ze je dat aan te smeren, en t hotel is een al trappen, met 40gr is niet te doen, ze hebben liften maar omdat iedereen lift pakt moet je elke keer heel lang wachten, en minibar hebben ze in 2 weken maar 3 keer bijgevuld, dus dagelijks dat klopt niet, geen verse jus is meer sap uit pak, dus voor ons nooit meer!!
Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch geweest weer er valt niets te klagen

William van Schaijk, 18-6-2017

U vraagt wat er niet goed was.

Nou alles was goed dus, zoals altijd bij Side Star Elegance.

Eten;drinken;bediening;entertainment allemaal top.

Ga in Augustus weer terug voor de 12de keer

Gereisd met partner in juni 2017

Onvoorstelbaar

Klaas, 15-6-2017

Er niets wat niet goed was alles overweldigend
Gereisd met partner in september 2016

We komen hier al voor de 7de keer !

Fam. De Clercq, 14-6-2017

Nog altijd TOP hotel. Daarom komen we hier jaarlijks graag terug, in het voorjaar en/of najaar. De garçons kennen je op de duur en verheugen zich telkens als ze je weerzien wat het terugkomen zo aangenaam maakt.

Mooi en goed gelegen langs de boulevard naar Side stad.

Elke dag een ruim buffet. Je moet keuzes maken of je verdikt hier meerdere kilo's/week. Dit jaar wel veel minder Duitsers, nu hoorde je veel meer Nederlands praten. Wanneer je > 3x komt, ben je VIP en krijg je nog meer voordelen (was laten doen). Het aandringen in de winkels is sterk verminderd. Tegenwoordig wordt alles direct aan 'bodem'prijzen aangeboden wegens het verminderd toerisme in gans Turkije. Ik zou niet weten waarom je er zou wegblijven. Het is en blijft er goed. :-)

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk

Schiphorst, 28-5-2017

Fantastische ontspannen vakantie. Alles goed geregeld, lekker eten en mooie kamers. Afstand tot strand was prima te doen. Alle ingrediënten aanwezig voor een goede vakantie.
Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig hotel!!

Peter Willems, 22-5-2017

Geen minpunten te bedenken. Het was gewoon allemaal super goed!!! Personeel top.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Elegance in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Elegance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Star Elegance scoort een 8.74 uit 10 op basis van 439 reviews.