Hotel Side Star Elegance *****

8,8

435 reviews over Hotel Side Star Elegance in het Nederlands

super

Wijnie Frerejean, 18-10-2017

Dat ze in een goed,gezellig,schoon,met goed eten,met vriendelijk personeel,hotel komen.
Gereisd met partner in oktober 2017

Ook voor de 3e keer weer top!

H Leene, 11-9-2017

In dit hotel vindt je alles wat een vakantie compleet maakt; kamer met goede bedden, fijne standen en zwembaden, diverse mogelijkheden om heerlijk te eten, iedere avond muziek en entertainment en tot slot een leuk animatie team ( topper Erdal). Kortom wij komen volgend jaar weer terug.
Gereisd met partner in september 2017

Nikki, 3-9-2017

Fantastische vakantie gehad!

Heerlijk eten, elke dag was het buffet compleet anders en álles wat warm moest zijn, was warm! Service in het restaurant ook top! Elke avond stond ons wijntje, watertje en biertje al klaar, de bediening heeft geen woord nodig en is zeer vriendelijk. Ook al spreken ze niet allemaal even goed Engels, ze doen zeker hun best! Ook naar de kleine kindjes toe. leuk om te zien dat ze af en toe ook een kindje voeren :)

Ligging van het hotel is heerlijk, in een half uurtje loop je over de boulevard het gezellige stadje Side binnen, 20 minuutjes met de bus en je staat op de geweldige markt van Manavgat.

Kamers van het hotel zijn prima in orde, we vonden het wel wat jammer dat we 2 aparte bedden hadden.

Verder is het hotel van alle gemakken voorzien! Met meerdere grote zwembaden en zelfs een 18+ zwembad. Is er voor iedereen, elke dag een plekje! Ook op het strand zijn genoeg ligbedjes en je liep zo naar de beachbar voor een drankje.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Side Star Elegance bij:

Fantastisch en tot volgende keer

Lubke-Jehee, 28-8-2017

Side Star Elegance is echt een geweldig hotel en kunnen iedereen aanraden hier heen te gaan.

Hier begrijpen ze echt hoe een hotel gerund moet worden en hebben een hele hoge service standaard , waardoor wij ons echt als V.I.P hebben gevoeld.

Super luxe gevoel , schitterende kamers, top bediening en keuken ,onderhoud aan de kamers en het hele terrein...... echt TOP TOP TOP , zo goed hadden wij in al die jaren nog niet mee gemaakt.

Het personeel geeft iedereen het gevoel dat je als gast echt belangrijk bent.

Al is het best een groot hotel , merk je er niet zoveel van door de uitstekende indeling, genoeg zwembaden waaronder ook 18+ zwembaden ideaal voor gasten zonder kids.

Wat we geregeld in andere hotels mee gemaakt hebben is het ochtendritueel van handdoekje leggen niemand zeggen...... daar hebben we hier weinig van gemerkt al zal het wel gebeurd zijn.

Maar wij hadden er totaal geen last van want er waren voldoende bedden aanwezig , en als je toevallig een bedje tekort had liep je naar de lifeguard die dan zo snel mogelijk nog een extra bed ergens vandaan toverde.

Verder zijn er overal genoeg plaatsen wanneer er gegeten wordt (wat 24uur per dag op meerdere plekken mogelijk is) ,op het moment dat je een tafel wil word die meteen geregeld door de obers , welke ook meteen je bestelling opnemen qua drinken.

Zodat je relaxed je eten kan gaan halen en op het gemak op kan eten zonder dat er iemand je al van tafel word weg gekeken(wat wij in andere hotels wel mee gemaakt hebben)

Het aanbod is ook erg groot en divers, zodat je echt iedere dag wel iets tegen komt wat je smaak is.(iedere dag Kip,Rund,Kalkoen,Vis , over het hele terrein heen gevulde ijskasten met blikjes ,geen lokale merken of drank dispencers maar gewoon de westerse Fanta, icetea, cola , water ect ect)

Het eten bij de Beach en Pool bar is echt super, daar is het zelfs zo dat je gewoon gaat zitten en je van een kaart besteld en gewoon bediend word.

Als enige wat je moet halen is de gewenste salade die je bij je gerecht wil.....

In de avond uren zijn er meerdere bars met heerlijke cocktails, super barkeepers die zelfs een cocktail kunnen maken die niet op de kaart staat.

Ook is er iedere avond animatie waar ze echt uitpakken qua shows en super is gelegen tussen het zwem gedeelte en het strand waardoor je op de ander plekken niet eens in de gaten hebt dat ze al begonnen zijn.

Als de animatie bijna over is gaat de Düdenbar al weer open waar ook iedere avond live muziek is in verschillende samenstelling...... super gezellig dus.

Nou kunnen we nog wel een uur door typen en schrijven over hoe goed het hotel is , maar denken dat het wel duidelijk is.

Daarom willen we het hierbij laten en ieder geval nog een paar mensen persoonlijk bedanken voor de uitstekende service en het onvergetelijk maken van onze vakantie.

Om te beginnen met Victoria en Mustafa van de receptie die ons zo goed en vriendelijk geholpen hebben als er iets was en super en bedankt.

Verder willen we Ilyas Erkoc bedanken voor een onvergetelijke tijd , en niet te vergeten de heerlijke Baily's met cacoa en ijs.... cocktails.

Nogmaals het hotel is zo goed bevallen dat we nu al uitkijken naar ons volgende bezoek aan side en voor ons is er maar 1 hotel waar we daar nog willen zitten en dat is Side Star Elegance.

Bedankt Side Star Elegance en tot volgende keer

Greetz Chris en Monique (room 1360 ,27/7 till 6/8)

Gereisd met partner in juli 2017

Genieten!

Samantha, 31-7-2017

Momenteel ben ik hier bij Side Star Elegance en ik heb het geweldig naar mijn zin. Het eerste wat me opviel was hoe mooi het aan het strand ligt en hoe mooi het uitzicht is. Je kijkt prachtig uit over de zee. De kamers zijn erg mooi, ik heb zelf helaas wel wat problemen gehad met mieren op mijn kamer. Bij het zwembad is er iedere dag wel wat te doen. Je kan darten, beachvolleyballen en er is waterpolo. Er is een animatieteam die je dag in en dag uit weer vermaakt. Het is ook erg fijn dat er een Nederlandse jongen tussen zit. 'S Avonds kan je dan ook altijd wel wat doen hier. Er is altijd wel een show en anders kan je lekker relaxen in een soort lounge/bar met altijd live muziek. Je kan de hele dag lang ijsjes en drinken pakken en als je wilt gaan eten kan je kiezen. Je hebt buiten 2 restaurants bij het zwembad en in het hotel. Ik heb hier dus de tijd van mijn leven en ik raad het iedereen aan om hier zijn vakantie te vieren!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Het is hier prachtig

Wes, 30-7-2017

Om te beginnen vind ik het heel triest wat dat wat een andere bezoeker voor review geeft.

Alles een 2 geven vind ik wel heel respectloos.

Op dit moment zitten wij in dit hotel en alles is hier prachtig.

Het eten is hier prima.Je mag 1 keer gebruikmaken van het vis,chinees of turks restaurant. Chinees restaurant hebben wij gedaan en het was werkelijk heerlijk.ijsjes en drinken kun je de hele dag pakken alles staat in koelkasten rondom het zwembad. Onder de middag kun je eten bij de poolbar,,beach restaurant of het gewone restaurant.het strant is heerlijk zijn genoeg bedjes en liggen prima.het is Indd wel zo dat er trappen zijn maar dat is echt niet hinderlijk je weet als je dit boekt dat er trappen zijn. En ja er is ook een lift dat is prima tedoen.De kamers zijn prima en erg netjes. Animatie is er volop ze doen echt hun best en elke dag leuke spelletjes. Er zit ook 1 Turkse Nederlander bij. Het enige wat is wel op viel dat er niet vaak word opgeruimd Bekers en servies blijft lang op tafel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

In een woord GEWELDIG

Marjan, 30-7-2017

Super eten mooie kamers. En super vriendelijk en behulpzaam personeel
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Enorm elegant hotel in prachtige badplaats Side!

Maria, 9-7-2017

Feitelijk was alles echt heel goed op onze standaard kamer na. Een volgende keer zullen wij direct upgraden...
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Never nooit

Omar, 2-7-2017

Hoi, om te beginnen..deze recensies kloppen niet want net terug van de vakantie naar Side star elegans, dit hotel is zeker geen 5 sterren waard, of je moet niks gewend zijn, t is vol met Russen en Duitsers, en personeel spreekt geen een Engels, maar wel Duits en Russisch, we hadden allinclusief, maar verwacht niet veel van, bier is net water, en vriesdranken van de Aldi, service in restaurant is ver onder de maat, bestek is telkens op en voor je een vindt is je eten koud, ik noem t mieren restaurant, je loopt elkaar in de weg, en rijen bij elke gerecht, dus organisatie is ver te zoeken, bij strand zijn altijd handdoeken gelegd terwijl er niemand ligt, niemand die wat van zegt, nou en dan stadje, wat opdringerig zijn ze daar zeg je hoeft maar naar iets te kijken en ze probeer ze je dat aan te smeren, en t hotel is een al trappen, met 40gr is niet te doen, ze hebben liften maar omdat iedereen lift pakt moet je elke keer heel lang wachten, en minibar hebben ze in 2 weken maar 3 keer bijgevuld, dus dagelijks dat klopt niet, geen verse jus is meer sap uit pak, dus voor ons nooit meer!!
Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch geweest weer er valt niets te klagen

William van Schaijk, 18-6-2017

U vraagt wat er niet goed was.

Nou alles was goed dus, zoals altijd bij Side Star Elegance.

Eten;drinken;bediening;entertainment allemaal top.

Ga in Augustus weer terug voor de 12de keer

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Side Star Elegance bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Elegance in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Elegance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Star Elegance scoort een 8.77 uit 10 op basis van 444 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: