Hotel Side Star Beach *****

9,1

1023 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

Weer super

bbvandermeulen, 16-9-2017

We zijn voor de vierde keer in Star Beach en het is weer voortreffelijk. Variatie en kwaliteit restaurant alsmede bediening weer prima.

Was een goede vakantie

Fam Bakker, 16-9-2017

Goed; ligging perfect, bediening keurig, netjes en schoon hotel, zwembad super, vriendelijk, leuke animatie.

Jammer; handdoeken leggen aan het zwembad, ruzie om strandbedjes, eetzaal erg rumoeirig, eten was veelal lauw, bediening erg luidruchtig met borden ophalen, veel smijtwerk hiermee. Nare ervaring met buren, waren iedere avond dronken en luidruchtig. Hierdoor slechte nachtrust. Personeel ging wel waarschuwen, maar het was iedere avond weer bal. Ze dronken heel de dag vodka en witte wijn uit long drinkglas. Manager gesproken, hopenlijk doen ze hier wat mee, want het stoorde vele gasten, en je goede naam gaat eraan.

Fijne vakantie gehad!

Stefanie, 13-9-2017

Goede ligging langs de promenade kortbij het stadje Side.

In het hotel heerst er een fijne sfeer. Altijd wel een bedje vrij aan het zwembad, in andere hotels is dit dikwijls een heel gedoe..

Kamer en balkon waren in orde. Het eten was steeds lekker, gevarieerde keuze. Zeker op de Turkse avond steken ze er veel werk in!

Het hotel ligt er vrij proper bij. Animatie is ook oke, zijn niet opdringerig.

Klein aandachtspuntje: bestek en borden zijn niet altijd even proper.

Verder een heel fijne vakantie gehad in Side Star Beach, zeker een aanrader!

Ontspannen

Loes, 11-9-2017

Mooi hotel , aanrader privé chauffeur bij aankomst en vertrek kosten vallen mee maar als je land begint je vakantie na ontvangst gelijk. Hotel kamer 102 was netjes goeie airco nette badkamer met kleine flesjes van alles mocht je wat vergeten zijn.

Er is een boekentafel dus dat vond ik heel fijn. Aardige mensen.

Als je naar side loopt hele leuke restaurants met uitzicht over de baai en leuke winkels. Gemoedelijk.

Eten is goed voldoende keus heel soms sommige dingen koud maar alsnog goed te doen. Ze komen altijd netjes gelijk drinken vragen.

Strand was drama te veel mensen en dan de Hollandse techniek eroverheen met handdoeken leggen om zes uur in de ochtend

Ze zetten wel. Bedjes bij maar bij roj drie wil ik er niet meer liggen.

Iets verderop is een stuk strand al je daar ligt en je neemt drankjes hoef je de bedden niet te betalen.

Is ongeveer 30 euro per dag met 6 drankjes. Lig je altijd vooraan en met een lekker windje helemaal top.

Hamman en massage waren super

Gereisd met partner in september 2017

net gearriveerd kamer oké, balkon slecht

Karin/luc/linda/rolf/Corinne/remco, 10-9-2017

Kleine kamer zeer klein balkon met een uitzicht op voorkant met bussen en winkels. Zo niet leuk!!!
Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig hotel

Willem, 8-9-2017

Een goed hotel, er wordt wel handdoeken gelegd , maar dat is bij de meeste hotels .
Gereisd met partner in augustus 2017

Opnieuw geweldig!

Familie Van 't Westeinde, 8-9-2017

In mei voor de 4e keer geweest samen met mijn moeder, het voelde weer als thuiskomen. De super ontvangst en de goede zorgen van Sevda, de liftboy, Meral, het lieve kamermeisje, de kok die al wist welk ei ik wilde, de ober die onthield wat wij dronken, geweldig! De bediening is super, wat wordt er hard gewerkt en aan niets is te merken dat iedereen het zo druk heeft. Niets is te veel!

Ook wil ik de mensen bedanken die niet zo zichtbaar waren maar ook zo hun best hebben gedaan om er voor te zorgen dat wij zo'n fijn verblijf hebben gehad. Met vrienden die we daar hebben ontmoet en alles bij elkaar hebben wij weer een heerlijke vakantie gehad.

Wij komen graag weer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch hotel: heerlijk genieten

Monique Slijfer, 6-9-2017

Het hotel heeft een geweldige ligging aan het strand en over de wandelboulevard is het ca 15 minuten wandelen naar het centrum. Winkels zijn er in de directe nabijheid en het hotel beschikt over een nieuw wellnesscentrum.

Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Aan de receptie werkt een Nederlandstalige dame.

Het eten is heerlijk en er is een grote variatie aan gerechten. Verder is er een Ottomaans en een visrestaurant waar je ook kunt eten. En tussen de middag kan er behalve in het buffetrestaurant ook op het terras aan de boulevard met uitzicht op zee worden gegeten. Dat is prachtig. Eenmaal per week is een gala avond buiten. Dit is echt geweldig: vele BBQs en mooie decoraties.

Gasten die voor de 3e maal komen ontvangen een VIP kaart. Voor VIP gasten is er een apart diner tijdens het verblijf en bij aankomst hoeven er geen formulieren ingevuld te worden. Verder kun je als VIP gast 1x per week gratıs de was laten doen.

Verder is er 's avonds een animatie waaronder hele mooie dans- en acrobatiekshows.

Kortom dit hotel is een echte aanrader en het is heerlijk genieten en relaxen hier!

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer snap de goeie verhalen niet !!!

Yvana, 3-9-2017

Altijd Waneer wij een vakantie boeken kijken wij eerst naar de recensies van dit hotel zoals te zien is IEDEREEN hier zeer positief over.

Ik begrijp dit TOTAAL niet ik ga elk jaar naar turkije altijd naar verschillende hotels maar dit nog NOOIT meegemaakt !! Eten vies dat geef je je hond nog niet eens. Airco in het restaurant word je weg geblazen en veelste koud boven je tafeltje waarvan je gewoon ziek word ! Dit ook in de lobby bij de zitjes. Kamers netjes maar de hele week last van de deur gehad, snachts naar beneden moetten gaan omdat we steeds geen stroom hadden misschien hadden wij een gevalletje van pech. 22 aug tot 2 sept zijn wij hier verbleven VEELSTE DRUK !!! om 6 uur moet je al je handdoekje bij het strand neerleggen en daar blijven zitten anders word die weg gehaald en dan lig je nog hutje op mutje en bij het zwembad moet je er ook al voor 8 uur je handdoekje neerleggen. Veder het weer was lekker de omgeving gezellig , makkelijk te lopen naar side stad voor leuke winkels.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Elly, 1-9-2017

Heel gezellig,gemoedelijk, heel vriendelijk personeel, heerlijk eten en volop keus, zeer schone kamers. Kortom je komt hier niets tekort en word op je wenken bediend, alleen jammer dat het strand korter wordt. Loopafstand langs de gezellige boulevard naar het vissersdorp Side heel goed te dooen.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Side Star Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Star Beach scoort een 9.08 uit 10 op basis van 1045 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: