Hotel Side Royal Paradise ****

Hotel Side Royal Paradise ****
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Side Royal Paradise**** bij :

150 reviews over Hotel Side Royal Paradise in het Nederlands

Super ligging

Patricia, 30-7-2017

Mooi hotel met super ligging , afstand zee 5 minuten lopen of met de hotelbus die op en neer rijd .als je het hotel uitstapt sta je al bij de winkeltjes super. Kamers zijn netjes alleen de bedden zijn echt heel hard. Eten mag warmer en iets meer afwisseling.personeel is top en doet er alles aan om het je na de zin te maken
Gereisd familie in juli 2017

Dear g_p_hermans_1,

Thank you for your kind review!

We are glad to read that you had overall a nice holiday with us and it will be a pleasure to welcome you back soon!

Kind regards,

Prijs kwaliteit verhouding niet slecht

W.Feijt, 17-6-2017

Zijn in mei 11 dagen in dit hotel geweest hadden de pech dat er veel russen waren wat niet bevoordelijk is voor de sfeer in het hotel verder is de receptie zeer onvriendelijk er is geen enkel toezicht op wat er in de nacht gebeurd waardoor ze tot diep in de nacht nog zitten te zuipen met de nodige herrie hebben dit een paar keer aan de receptie laten weten maar er werd niets mee gedaan voor ons een keer maar nooit meer dit hotel
Gereisd met vrienden in april 2017

Dear W.Feijt,

Thank you for your valuable feedback about your recent stay with us!

We were very disappointed to read that your stay was not enjoyable. Please rest assured that all points raised with regards will be fully investigated.

We would like you also to know that what you have experienced is not a reflection of the quality of service we normally provide to our guests.

We would like to apologize for the inconvenience caused with regard to the attitude of our team members. Please rest assured that the points raised with regards to service have been addressed to prevent any similar issues from reoccurring.

Nevertheless hope to welcome you back soon!

Kind regards

Fantastisch hotel

Eva Visscher, 27-7-2015

Het hotel was het leukste hotel waar ik ooit ben geweest ! Ik zou het zo nog een keer over willen doen. Eten was heerlijk ! Kamers waren schoon . Prachtige omgeving, heel veel winkels . De animatie was echt super , heel vriendelijk nog nooit zo'n goede animatie gehad . Rond half 4 / 4 uur kon je een heerlijke wafel halen , en bijna elke dag van de week ijs ! Je hoefte bijna nooit te wachten bij de bar . Het was een super hotel!!! Eerste hotel dat ik niet dacht o god hier ga ik geen 2 weken overleven bij binnenkomst zag het er al prachtig uit ! En het was super goedkoop ! Dit is een aanrader!! Groet Eva
Gereisd met vrienden in juli 2015

Dear Eva Visscher

thank you very much for taking the time to share your comment with us here on Zoover. We’re very happy to read that you enjoyed your recent stay. Many thanks for praising our culinary offer. It’s one of our main aims to meet best our guests‘ taste.

We’re already looking forward to welcoming you back again in our hotel and remain with kind regards

Your Side Royal Paradise Team

Overboekt

a.pelen, 20-6-2013

Wij hadden een ander hotel in een betere cat. geboekt. Er waren weinig opties voor ons om een ander hotel dan Desiree resort te accepteren. De kamer die wij kregen was 3x pet. In het oude Hane club gebouw. Het balkon is 1 vierkante meter er is geen mogelijkheid om je natte bad spullen te drogen. Om er lekker even te kunnen zitten maar helemaal te zwijgen. Er tegenover op 50 meter afstand liggen 2 zaken die tot s"morgens vroeg keiharde muziek draaien. Dus s'nachts wat frisse lucht binnenlaten is niet mogelijk. Alles potdicht houden, niet zo erg, maar als de airco het niet doet wel. Water, soms niet, soms wel,soms koud. Zo waren er nog heel veel punten die ons niet bevielen, maar als dit het enige is wat ze je bieden, schandalig. Voor ons was het enige positieve, de ligging t.o.v. de winkeltjes en het strand. Ook de dranken waren van mindere kwaliteit. We hebben er maar het beste van gemaakt, maar voor ons hoeft dit niet nog eens. Fam. Pelen
Gereisd met partner in juni 2013

Prima

Hans, 6-5-2013

Fijn hotel dat we nu voor de 4de keer bezocht hebben. Perfecte keuken, ruime keus.
Gereisd familie in april 2013

eenvoudig hotel met slechte service

Rianne met partner en kind, 18-2-2013

We zaten van 2-12 februari in Desiree Resort. De eerste dagen vonden we het er fijn, maar dat sloeg snel om. Het personeel bleek niet erg vriendelijk. Ze lopen het vuur uit hun sloffen voor de veelal Duitse gasten. Maar op Nederlanders hebben ze het niet zo. Onze dochter mocht niet in de kinderstoel van IKEA zitten omdat zij hyperactief zou zijn. Een ander Duits stel kreeg wel die kinderstoel, wij moesten het met een slecht exemplaar doen. Ook het eten is niet altijd goed. Een avond at ik ei met schoonmaakmiddel. Dan de liften, die kunnen zomaar uitvallen door de elektriciteitsmasten die bovengronds liggen. Wij hebben vastgezeten hierin, een nare ervaring. Geen excuses van het hotel, niets. Een postief punt is de schone kamers en de ligging van het hotel dichtbij steden als Manavgat en Side. Nog een nadeel: de stranden zijn niet schoon, en slecht bereikbaar met een buggy. Wij gaan misschien terug naar Turkije, maar zeker niet naar dit eenvoudige hotel!
Gereisd familie in februari 2013

Feestdagen in Desire Resort

robvanderhoeven, 1-2-2013

Over de prijs ]kwaliteit hoor je ons niet mopperen.Hotel ligt dicht bij leuke winkels,voor 1euro in een kwartiertje in Side.Kamers iedere dag goed schoongemaakt om de dag bed verschoond en dikke handdoeken.In het restaurant aardig personeel en ruime keuze bij het ontbijt,lunch en diner

waren wel de enigste Nederlanders.

Gereisd met partner in december 2012

Een hotel met een hart!!!

mutfak, 14-12-2012

Een heel fijn hotel, niet het het allernieuwste of het meest luxe maar echt een hotel om "thuis" te komen.

Heel vriendelijk personeel wat zich het vuur uit de sloffen loopt om je een fijne vakantie te bezorgen, geen enkele dicipline uitgezonderd!

Prijs / kwaliteit is helemaal top!

Animatie niet opdringerig, er zijn twee zwembaden waarvan er één zonder muziek of spelletjes voor degene die van rust houd.

Dit hotel is een dikke aanrader, wij komen zeer zeker terug!

Gereisd met partner in november 2012

Genoten van de vakantie !

Linda, 1-9-2012

Wat hebben wij genoten van de vakantie in het hotel. Er was een supergezellig animatieteam, en het personeel was ook erg beleefd. Personeel werd alleen wel erg achterna gezeten door hun baas, maar hoort erbij. Het eten was ook elke dag wat anders, toetjes in overvloed. Wat maken zij kunstwerken. Maar het was allemaal even heerlijk. De kamers zijn netjes en verzorgd. Wij hebben echt genoten, en we gaan met oktober weer terug!
Gereisd familie in juli 2012

Genoten van een heerlijke vakantie.

Linda, 30-8-2012

Wij zijn heerlijk bij gekomen van onze vakantie. Het eten was super, elke dag was er wel iets anders, en elke dag waren er kunstwerken aan toetjes! De zwembaden waren ook helemaal oké, het enige minpuntje was, wanneer je er voor het eerst in springt, krijg je een beetje het gevoel alsof je in zonnebrand zwemt. Maar 's avonds zagen we dat het zwembad schoongemaakt werd. Ook de kamers werden elke dag schoongemaakt. Het persooneel, EN het animatieteam waren helemaal geweldig. We genoten elke dag van wat anders 's avonds in het theater. Het weggetje naar zee was niet helemaal in goede staat. Maar overal werd ook gebouwd. Wij hebben echt genoten, met oktober gaan we terug.
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Royal Paradise in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Royal Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Royal Paradise scoort een 7.63 uit 10 op basis van 176 reviews.