Beoordelingen Hotel Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)****

Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)****
155 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)****
Kumköy Cd, 282 sk, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)**** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 155 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)**** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 105 vakantiefoto's van Hotel Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)**** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

146 beoordelingen over Side Royal Paradise (vh. Desiree Resort)****

155 beoordelingen
7,2
7,1
6,9
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2013
"Overboekt"vertalen
a.pelen
1,0

20-06-2013 Wij hadden een ander hotel in een betere cat. geboekt. Er waren weinig opties voor ons om een ander hotel dan Desiree resort te accepteren. De kamer die wij kregen was 3x pet. In het oude Hane club gebouw. Het balkon is 1 vierkante meter er is geen mogelijkheid om je natte bad spullen te drogen. Om er lekker even te kunnen zitten maar helemaal te zwijgen. Er tegenover op 50 meter afstand liggen 2 zaken die tot s"morgens vroeg keiharde muziek draaien. Dus s'nachts wat frisse lucht binnenlaten is niet mogelijk. Alles potdicht houden, niet zo erg, maar als de airco het niet doet wel. Water, soms niet, soms wel,soms koud. Zo waren er nog heel veel punten die ons niet bevielen, maar als dit het enige is wat ze je bieden, schandalig. Voor ons was het enige positieve, de ligging t.o.v. de winkeltjes en het strand. Ook de dranken waren van mindere kwaliteit. We hebben er maar het beste van gemaakt, maar voor ons hoeft dit niet nog eens. Fam. Pelen

met oudere kinderen, Apr. 2013
"Prima"vertalen
Hans
9,0

06-05-2013 Fijn hotel dat we nu voor de 4de keer bezocht hebben. Perfecte keuken, ruime keus.

met jonge kinderen, Feb. 2013
"Eenvoudig hotel met slechte service"vertalen
Rianne met partner ...
5,0

18-02-2013 We zaten van 2-12 februari in Desiree Resort. De eerste dagen vonden we het er fijn, maar dat sloeg snel om. Het personeel bleek niet erg vriendelijk. Ze lopen het vuur uit hun sloffen voor de veelal Duitse gasten. Maar op Nederlanders hebben ze het niet zo. Onze dochter mocht niet in de kinderstoel van IKEA zitten omdat zij hyperactief zou zijn. Een ander Duits stel kreeg wel die kinderstoel, wij moesten het met een slecht exemplaar doen. Ook het eten is niet altijd goed. Een avond at ik ei met schoonmaakmiddel. Dan de liften, die kunnen zomaar uitvallen door de elektriciteitsmasten die bovengronds liggen. Wij hebben vastgezeten hierin, een nare ervaring. Geen excuses van het hotel, niets. Een postief punt is de schone kamers en de ligging van het hotel dichtbij steden als Manavgat en Side. Nog een nadeel: de stranden zijn niet schoon, en slecht bereikbaar met een buggy. Wij gaan misschien terug naar Turkije, maar zeker niet naar dit eenvoudige hotel!

met partner, Dec. 2012
"Feestdagen in Desire Resort"vertalen
robvanderhoeven
7,0

01-02-2013 Over de prijs ]kwaliteit hoor je ons niet mopperen.Hotel ligt dicht bij leuke winkels,voor 1euro in een kwartiertje in Side.Kamers iedere dag goed schoongemaakt om de dag bed verschoond en dikke handdoeken.In het restaurant aardig personeel en ruime keuze bij het ontbijt,lunch en diner
waren wel de enigste Nederlanders.

met partner, Nov. 2012
"Een hotel met een hart!!!"vertalen
mutfak
10,0

14-12-2012 Een heel fijn hotel, niet het het allernieuwste of het meest luxe maar echt een hotel om "thuis" te komen.
Heel vriendelijk personeel wat zich het vuur uit de sloffen loopt om je een fijne vakantie te bezorgen, geen enkele dicipline uitgezonderd!
Prijs / kwaliteit is helemaal top!
Animatie niet opdringerig, er zijn twee zwembaden waarvan er één zonder muziek of spelletjes voor degene die van rust houd.
Dit hotel is een dikke aanrader, wij komen zeer zeker terug!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Genoten van een heerlijke vakantie."vertalen
Linda
8,0

30-08-2012 Wij zijn heerlijk bij gekomen van onze vakantie. Het eten was super, elke dag was er wel iets anders, en elke dag waren er kunstwerken aan toetjes! De zwembaden waren ook helemaal oké, het enige minpuntje was, wanneer je er voor het eerst in springt, krijg je een beetje het gevoel alsof je in zonnebrand zwemt. Maar 's avonds zagen we dat het zwembad schoongemaakt werd. Ook de kamers werden elke dag schoongemaakt. Het persooneel, EN het animatieteam waren helemaal geweldig. We genoten elke dag van wat anders 's avonds in het theater. Het weggetje naar zee was niet helemaal in goede staat. Maar overal werd ook gebouwd. Wij hebben echt genoten, met oktober gaan we terug.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Leuk hotel voor een goede prijs"vertalen
oetze
7,0

25-07-2012 we hebben een leuke vakantie gehad, het personeel is vriendelijk( op de receptie na) en willen je het naar de zin maken.
Het schoonmaken van de kamers is 100%
de zwembaden zijn oke.
Doordat er rioolwater geloosd wordt op de zee stinkt deze, dit is een minpunt.
Het eten is gevarieerd, voor een ieder wat wils.
in de omgeving van het hotel is alles nog in aanbouw, dit kan enige overlast geven.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Genoten van de vakantie !"vertalen
Linda
8,0

01-09-2012 Wat hebben wij genoten van de vakantie in het hotel. Er was een supergezellig animatieteam, en het personeel was ook erg beleefd. Personeel werd alleen wel erg achterna gezeten door hun baas, maar hoort erbij. Het eten was ook elke dag wat anders, toetjes in overvloed. Wat maken zij kunstwerken. Maar het was allemaal even heerlijk. De kamers zijn netjes en verzorgd. Wij hebben echt genoten, en we gaan met oktober weer terug!

met partner, Mrt. 2012
"Hotel desiree resort is nu hotel desiree beach"vertalen
kappert87
7,0

07-05-2012 Goede prijs/kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel, en heerlijk gevarieerd eten. Enkele gerechten werden ter plekke klaar gemaakt.. Ook het eten van het buffet was goed op temperatuur. Het overdekte zwembad, bij het welness centrum in de kelder was sterk verouderd, en dringend aan renovatie toe.De wellnes behandelingen echter zijn super.Tijdens ons verblijf waren er veel werkzaamheden aan de straten, maar wij hebben er vrijwel geen hinder van gehad.Het ligt een beetje achteraf, met met de Dolmus is overal gemakkelijk en goedkoop te komen.

alleenreizend, Mrt. 2012
"Bouwterrein"vertalen
Alex
4,0
2,0
2,0
6,0

23-03-2012 Tijdens mijn verblijf was het een grote bouwput, de entree door blubber te bereiken, weg vol met gaten. Geen enkel winkeltje in de buurt, dus gekluisterd aan het hotel. De weg naar het strand was een modderpoel en ca 800m door blubber ploegen, bedjes en matrassen niet aanwezig, host niet te bereiken. Door het slechte wegdek een broek verspeeld/gescheurd en in een put gevallen van 50cm diep met schaafwonden en grind in mijn handen. Het enige positieve was het personeel, die er alles aan deden het de gasten naar het zin te maken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?