Hotel Side Resort (SunConnect)

Side Resort (SunConnect)
8,5

2 reviews over Hotel Side Resort (SunConnect) in het Nederlands

Wel een aanrader!

Groetjes uit de achterhoek, 2-10-2017

Het nadeel aan dit hotel was dat er bijna alleen maar Russen zaten (en een aantal Denen). Ze spraken echt totaal geen Engels. Maar onderling met wat handen en voetenwerk was het wel gezellig. Ze zijn ook bezig het wat aantrekkelijker te maken voor westerlingen. Het eten vonden wij echt minder, terwijl wij niet zulke piepers zijn. Verder zijn de kamers echt top, de hygiëne is super. Het zwembad is super. Wij waren hier midden september een weekje. Toen wij naar huis gingen was er ook bijna niemand meer. In oktober sluit het hotel tot de volgende zomer. We hadden nog wel animatie in onze week en dat was top! De afstand naar het strand is wel redelijk ver maar is goed geregeld met een bus die voor het hotel aankomt en je weer terugbrengt.
Gereisd met partner in september 2017

zeer mooi net betaalbaar hotel

mar50, 28-7-2017

Geweldig zuiver en heel mooi klein bad voor kinderen.

ook lollo en bernie zijn geweldig

een heel geweldig complex en bijna midden in de stad

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Resort (SunConnect) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Resort (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Resort (SunConnect) scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: