8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Side Prenses Resort & Spa***** bij :

147 reviews over Hotel Side Prenses Resort & Spa in het Nederlands

Alles gewoon goed

Debby, 22-8-2017

Personeel vriendelijk,schoon, eten was goed. In half uurtje loop je naar Side over de boulevard. Goede regeling rondom handoeken leggen, zat je er tussen 8.00 en 9.00 niet werd gewoon de handdoek verwijdert en die kon je dan ophalen bij de spa, dus om 9.00 nog plek zat rond het zwembad. Heerlijke smoothies van LEKA LEKA boy (wel betaald)

Mooie familiekamer met 2 slaapkamers, 2 airco's en 2 tv's. Kortom heerlijke vakantie gehad!

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig Hotel met diverse faciliteiten

Astrid, 17-5-2017

Er waren allerlei activiteiten het eten was heel divers voor iedereen was er wel iets bij.

De shows waren erg goed.

ik heb geen negatieve dingen ervaren

Gereisd alleenreizend in mei 2015

Super goed hotel

Monique, 30-4-2017

Hier 8 dagen geweest diverse nationaliteiten in dit hotel ook best veel Nederlanders. Vriendelijk personeel en fantastisch eten met keurige bediening. Binnen een halfuur kun je naar Side lopen (5 kilometer) over dd boulevard, leuke wandeling. Strand is wat aan de kleine kant maar als je in het voor of na seizoen zit dan is dit niet storend. Een aanrader gezien prijs / kwaliteit verhouding.
Gereisd familie in april 2017

Super hotel

anoniem, 22-3-2017

Afgelopen zomer ben ik hier samen met mijn partner naartoe geweest, het was in één woord geweldig. Het eten was goed,de kamers waren schoon. Ook de ligging is ideaal, in minder dan 5 minuutjes ben je aan het strand en langs de boulevard ben je in 15 minuutjes midden in het centrum. Kortom een goed hotel voor jong en oud!
Gereisd met partner in juni 2016

zeer goed

wilhelmina, 7-3-2017

alles was goed en ook het personeel was zeer vriendelijk, zwembad was schoon,en het eten zeer goed.
Gereisd met partner in oktober 2016

geweldige service

mobydick, 8-1-2017

alles was goed uitgezonderd het privestrand dat is te klein en rommelig
Gereisd familie in juni 2016

super hotel

Harm van Goor, 4-10-2016

Wat een mooie vakantie...mooi hotel...zeer goede maaltijden...mooi eigen strand..en zeer vriendelijk personeel...!!

Zeker nog een keer!!

Gereisd met partner in september 2016

Lekker eten mooi hotel vlakbij Side meer een 4ster

Sisi, 27-9-2016

Side prenses is een mooi hotel op loop afstand van Side centrum erg gezellige boulevard langs het strand met heel veel andere hotels na het avondeten gingen we de boulevard op naar Side lopen wat heel veel mensen ook deden dus was een gezellige sfeer.

Manavgat ook vlakbij met dolmus

Eten is goed en uitgebreid elke dag bijna iets nieuws en wordt elke keer bijgevuld.

Drinken wordt hele tijd gebracht ze onthouden zelf wat je drinkt en brengen extra als je glas leeg is dus heel fijne services.

Er waren ook minpunten

Hotel is erg op duitsers gericht terwijl erg ook heel veel andere nationaliteiten waren.

De kamers worden heel slecht schoongemaakt twee dagen achter elkaar niet geveegd of gedweild terwijl vloer vol met zand lag van strand we hadden zelf fooi geleden en ze had de vloer niet gedaan badkamer ook niet ze had lakens niet vervangen ze had alleen nog onze oude lakens een waaier gemaakt voor de rest niks schoongemaakt

Dus receptie gebeld en het werd gelijk opgepakt en vanaf toen extra netjes schoongemaakt dat was wel fijn.

De bedden zijn vreselijke boxsprings en kamers waren vol dus we kregen kamer aan de weg een hele drukke weg zelfs met raam dicht hoor je auto's en de cafés tegenover die karaoke avonden hebben tot 2 uur snacks dus weinig geslapen.

Animatie vonden we echt niks gaat nergens over 3 x per week Duitse comedie night wat erg flauw was en plat.

Wel een Turkse avond gehad met een andere animatie team was erg leuk.

Strandbedden liggen echt op elkaar geplakt terwijl alle andere hotels wel gewoon een namaken ruige hadden tussen setjes van twee bedden. Vond het echt een minpunt zo op elkaar gepropt.

Totaal beoordeling mooi hotel goede services meer een 4 sterren dan 5.

Maar voor de prijs die wij betaald hebben zeker wel waard en we gaan wel terug naar zelfde plek Side maar denk door de slechte bedden en zo op elkaar gepropte strandbedjes niet terug naar Side Prenses.

Gereisd met vrienden in september 2016

Dit was de 2e keer in Side Prenses weer heerlijk

P de Waard, 21-9-2016

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, de bedden wel wat hard, eten goed en gevarieerd ook na 15 dagen elke keer een ander thema. Je moet wel een stukje lopen naar het strand maar dat is voor ons geen probleem.

Hadden een kamer op de kopse kant met een gigantisch balkon wat wel prettig is wanneer je langer verblijft.

Het is via de boulevard een stukje lopen naar het oude centrum maar is leuk en prima te doen.

Het strand heeft een zandstrand en loopt zeer geleidelijk af in zee.

Kortom wat ons betreft een aanrader zeker op prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juni 2016

Super hotel,

Richard, 20-9-2016

Kom al jaren in Turkije, maar wat je hier aan eten kunt krijgen is echt niet normaal , van biefstuk tot uitgesneden verse zalm op de bbq, strand is 2 minuten lopen met een bar en eten in de middag, animatie is top, kamers zijn zeer ruim modern en schoon.

Moet wel zeggen dat ik nu maar 1350 euro heb betaald voor 2 pers. Maar normaal ben je daar 2100 euro kwijt , komt natuurlijk door de huidige situatie waarbij het toerisme met 30 % is gedaald en men toch het hotel vol wil hebben, neemt niet weg dat ik daar ook naar toe zal gaan als ik 2100 moet betalen.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Prenses Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Prenses Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Prenses Resort & Spa scoort een 8.49 uit 10 op basis van 154 reviews.