Hotel Side Prenses Resort & Spa *****

8,5

149 reviews over Hotel Side Prenses Resort & Spa in het Nederlands

Nooit meer.

J., 20-9-2017

Het eten is goed en het handdoeken leggen hebben ze redelijk onder controle. Voor de rest is het een sfeerloos, saai hotel met (een uitzondering daar gelaten)ongeintereseerd, vervelend personeel wat vooral gericht is op onze Duitse buren en Turken die in eigen land vakantie gaan vieren.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

super vakantie gehad

angelique, 17-9-2017

echt een super hotel, en handdoekje leggen gebeurt hier niet. de handdoeken die voor s'morgens 9 uur, op de zonbedjes worden gelegd, worden verwijderd. het is er heel schoon en hebben een super animatieteam, met diversiteit aan activiteiten. elke dag weer heerlijk eten, met veel variatie, buiten de standaard gerechten. ook de obers in het restaurant deden super hun best, om je een heerlijke vakantie te bieden, je hoefde zelf nog niet op om s'ochtends je koffie te halen, en als je bordje leeg was, werd deze ook direct opgeruimd. het enige minpuntje voor ons,(persoonlijk), een ontzettend hard bed. maar dat is ook alles wat ik heb kunnen ontdekken wat het minpuntje was van dit hotel. we gaan er zeker weer heen.

als je uitstapjes wil maken, kan je het beste boeken, bij de nederlandse/Turkse man, die meteen rechts op de hoek zit bij het hotel(hoofdingang).de hamam, met massage in het hotel gedaan... het was wel zeer ontspannend, maar ontzettend duur, en ze proberen je nog minimaal 4 keer terug te laten komen. omdat je spieren vast zitten, dus als je erin trapt ben je zo 300 euro kwijt. maar dat weten we voor de volgende keer.

Gereisd met partner in september 2017

Alles gewoon goed

Debby, 22-8-2017

Personeel vriendelijk,schoon, eten was goed. In half uurtje loop je naar Side over de boulevard. Goede regeling rondom handoeken leggen, zat je er tussen 8.00 en 9.00 niet werd gewoon de handdoek verwijdert en die kon je dan ophalen bij de spa, dus om 9.00 nog plek zat rond het zwembad. Heerlijke smoothies van LEKA LEKA boy (wel betaald)

Mooie familiekamer met 2 slaapkamers, 2 airco's en 2 tv's. Kortom heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig Hotel met diverse faciliteiten

Astrid, 17-5-2017

Er waren allerlei activiteiten het eten was heel divers voor iedereen was er wel iets bij.

De shows waren erg goed.

ik heb geen negatieve dingen ervaren

Gereisd alleenreizend in mei 2015

Super goed hotel

Monique, 30-4-2017

Hier 8 dagen geweest diverse nationaliteiten in dit hotel ook best veel Nederlanders. Vriendelijk personeel en fantastisch eten met keurige bediening. Binnen een halfuur kun je naar Side lopen (5 kilometer) over dd boulevard, leuke wandeling. Strand is wat aan de kleine kant maar als je in het voor of na seizoen zit dan is dit niet storend. Een aanrader gezien prijs / kwaliteit verhouding.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Super hotel

anoniem, 22-3-2017

Afgelopen zomer ben ik hier samen met mijn partner naartoe geweest, het was in één woord geweldig. Het eten was goed,de kamers waren schoon. Ook de ligging is ideaal, in minder dan 5 minuutjes ben je aan het strand en langs de boulevard ben je in 15 minuutjes midden in het centrum. Kortom een goed hotel voor jong en oud!
Gereisd met partner in juni 2016

zeer goed

wilhelmina, 7-3-2017

alles was goed en ook het personeel was zeer vriendelijk, zwembad was schoon,en het eten zeer goed.
Gereisd met partner in oktober 2016

geweldige service

mobydick, 8-1-2017

alles was goed uitgezonderd het privestrand dat is te klein en rommelig
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

super hotel

Harm van Goor, 4-10-2016

Wat een mooie vakantie...mooi hotel...zeer goede maaltijden...mooi eigen strand..en zeer vriendelijk personeel...!!

Zeker nog een keer!!

Gereisd met partner in september 2016

Lekker eten mooi hotel vlakbij Side meer een 4ster

Sisi, 27-9-2016

Side prenses is een mooi hotel op loop afstand van Side centrum erg gezellige boulevard langs het strand met heel veel andere hotels na het avondeten gingen we de boulevard op naar Side lopen wat heel veel mensen ook deden dus was een gezellige sfeer.

Manavgat ook vlakbij met dolmus

Eten is goed en uitgebreid elke dag bijna iets nieuws en wordt elke keer bijgevuld.

Drinken wordt hele tijd gebracht ze onthouden zelf wat je drinkt en brengen extra als je glas leeg is dus heel fijne services.

Er waren ook minpunten

Hotel is erg op duitsers gericht terwijl erg ook heel veel andere nationaliteiten waren.

De kamers worden heel slecht schoongemaakt twee dagen achter elkaar niet geveegd of gedweild terwijl vloer vol met zand lag van strand we hadden zelf fooi geleden en ze had de vloer niet gedaan badkamer ook niet ze had lakens niet vervangen ze had alleen nog onze oude lakens een waaier gemaakt voor de rest niks schoongemaakt

Dus receptie gebeld en het werd gelijk opgepakt en vanaf toen extra netjes schoongemaakt dat was wel fijn.

De bedden zijn vreselijke boxsprings en kamers waren vol dus we kregen kamer aan de weg een hele drukke weg zelfs met raam dicht hoor je auto's en de cafés tegenover die karaoke avonden hebben tot 2 uur snacks dus weinig geslapen.

Animatie vonden we echt niks gaat nergens over 3 x per week Duitse comedie night wat erg flauw was en plat.

Wel een Turkse avond gehad met een andere animatie team was erg leuk.

Strandbedden liggen echt op elkaar geplakt terwijl alle andere hotels wel gewoon een namaken ruige hadden tussen setjes van twee bedden. Vond het echt een minpunt zo op elkaar gepropt.

Totaal beoordeling mooi hotel goede services meer een 4 sterren dan 5.

Maar voor de prijs die wij betaald hebben zeker wel waard en we gaan wel terug naar zelfde plek Side maar denk door de slechte bedden en zo op elkaar gepropte strandbedjes niet terug naar Side Prenses.

Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Side Prenses Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Prenses Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Prenses Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Prenses Resort & Spa scoort een 8.46 uit 10 op basis van 156 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: