Appartement Side Oasis ***

Side Oasis
7,5

2 reviews over Appartement Side Oasis in het Nederlands

Kim, 20-4-2004

Mijn eerste vakantie in Turkije en ook zeker een reden om nog een keer te gaan. Jammer dat het wat verder van het centrum af ligt en de weg naar de zee nogal stijl loopt. Maar het personeel is geweldig!!
    Gereisd anders in april 2004

Allard, 8-9-2003

Leuk appartement. Heel mooi zwembad! De kamers zijn simpel ingericht, maar van alles voorzien. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het woordje "nee" kennen ze niet. Als je iets wilt, dan krijg je het!

Jammer vond ik wel dat het appartement een beetje achteraf ligt. Als je voor het eerst aankomt rijden is het een dorre bende. Maar de winkeltjes en terrasjes zijn 5 minuten lopen, en het strand ben je binnen 15 minuten. De Dolmus (busjes) brengen je overal naartoe voor 1.000.000 lire p.p. (70 cent) Ik heb een prima week gehad in Side

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Side Oasis in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Side Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Side Oasis scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.