Hotel Side Miami Beach ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Side Miami Beach bij:

3 reviews over Hotel Side Miami Beach in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit

Freek-Jan, 14-11-2016

Ik ben hiet geweest met mijn vrienden. Wij waren op zoek naar een hotel met goede prijs/kwaliteit houding. En dat kregen we hier. Personeel was vriendelijk tegen ons. Strand op loopafstand, 150-200 meter. Schoonmaken deden ze elke dag. Zwembad was klein maar goed. Voor de kinderen is er wel weining te doen.
Gereisd met partner in juli 2016

ga hier nooit heen

djamila, 12-2-2015

Vies en gevaarlijk hotel. Slecht eten. Schimmel. Gaten in de muren. Elektrische kabels uit de muren. Vuur uit de fohn. Vreselijk hotel!!
Gereisd met partner in september 2014

Gedateerd

Franck Pacher, 11-10-2013

Oud gedateerd hotel. In kamer achterzijde laagbouw gezeten. Hadden met balkon geboekt maar is alleen een galerij maar wel redelijk rustig. Strand op ca. 200 meter. Fijne lokale supermarkt op de hoek. Personeel was in h begin stug maar dit veranderde na een paar dagen toen ze je beter kenden. Prijs technisch gezien krijg je ruim voldoende geboden. Restaurant bestaat uit een binnen- en buitengedeelte waar tijdens voedertijd niet altijd voor iedereen plaats was. Er zijn verschillende eetgelegenheden in de buurt. De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken en zijn erg gehorig. Er wordt iedere dag schoon gemaakt en schone handdoeken. Voor kinderen was er een klein bad maar dat was het dan ook. Volwassen zwembad is aan de kleine kant. Er zaten veel oosteuropeanen in ons hotel en dit waren erg lompe en asociale mensen tijdens de voedertijden.
Gereisd met vrienden in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Side Miami Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Miami Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Miami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Miami Beach scoort een 7.03 uit 10 op basis van 7 reviews.