Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****

Side Mare Family Resort & Spa*****
1075 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****
Kumköy Mevkii, TR-7330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 8,9 uit 10, op basis van 1075 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1365 vakantiefoto's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** vinden. Je kunt 6 video's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1019 beoordelingen over Side Mare Family Resort & Spa*****

1075 beoordelingen
8,4
9,1
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Geweldig!"vertalen
Janou
10,0

19-07-2014 wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in side mare. Eerste indruk goed, waren voor het ontbijt al daar, konden nog niet op eigen kamer maar kregen wel de gelegenheid om ons om te kleden op een andere kamer. service was goed en leuk, (bijna) al het personeel is vrolijk! ze kunnen bijna allemaal engels wat erg handig is. ook is er een club met nederlanders. in het animatie team zitten ook nederlanders, de rest van het animatie is ook leuk doen hun best voor iedereen. eten is lekker, gevarieerd genoeg en warm. het zwembad is groot en mooi, ook genoeg ligbedjes. afstand naar het strand is ook lopend te doen, je komt dan langs andere hotels en winkeltjes. het busje komt om het kwartier. strand zelf vonden we niet veel aan! kamers zijn ruim en worden netjes gepoetst. ook in het bijgebouw hebben we kamers gezien, ook netjes. alcoholische dranken zoals malibu, baileys zijn niet inbegrepen.elke avond een show en mini disco. Een echte aanrader voor groot en klein!!

met partner, Juli 2014
"Geen goed hotel!"vertalen
A. Groot
4,0
4,0
8,0

11-07-2014 De kamer was prima, maar wel zeer gehorig. Alles was schoon. Je krijgt bij aankomst een all inclusive polsbandje om van plastic waarmee je jezelf constant snijdt, die moesten we dus zelf bijknippen/veilen. Het eten was erg slecht. Op het eerste oog lijkt er veel variatie, maar de kwaliteit van het eten is heel laag. Elke dag vrijwel hetzelfde. De bediening is slecht! Er wordt maar 1 keer gevraagd wat je wilt drinken, en alleen als je geluk hebt worden je borden afgeruimd. Als je iets te drinken bestelt krijg je dit in een klein glaasje, lauw. Het zwembad is wel weer prima. Strand is snel te bereiken met een gratis busje, maar het water ziet er niet erg schoon uit en er liggen veel stenen. Geen gezellige winkeltjes, ook niet in Side en Manavgat, alleen maar toeristische troep. Trap alsjeblieft niet in de positieve reviews, dit hotel is geen 8,9 waard!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Top Top Top1"vertalen
Ruud
9,0

09-07-2014 Wat een geweldig hotel met bijzonder vriendelijke medewerkers. Wij zijn slechts een paar dagen geweest, maar het is absoluut goed vertoeven in Side Mare. Het was voor ons de eerste ervaring in Turkije en die is zeker voor herhaling vatbaar. Ook het eten is prima, het animatieteam geweldig, kortom, we hebben het geweldig en goed naar onze zin gehad. Ik zeg: tot volgend jaar!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Super resort"vertalen
ilona van est
10,0

14-07-2014 Geweldig vakantie gehad. Zwembad was geweldig, animatie team was super leuk echt een super team!!! Eten was erg goed veel variatie. Kamers waren erg netjes en de schoonmaaksters waren erg vriendelijk en behulpzaam. Elke ochtend werden de kamers schoongemaakt en werden er schone handoeken neergelegt. Er was voldoende ruimte om te eten en het restaurant was heerlijk koel door de airco. Het is zeker een kindvriendelijke accomodatie, omdat er voldoende te doen is voor de kinderen. Animatieteam / speeltuin / automatenhal voor verschillende leeftijden en natuurlijk het zwembad voor oudere kinderen maar ook voor de kleinere. Ook bij het eten is er voldoende gedacht aan de kinderen met friet / hamburgers / ijsjes en andere dingen die kinderen graag lusten. Het is dus zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, 2014
"Top vakantie!"vertalen
kelly gertjan duuk ...
10,0

30-06-2014 Wij zijn van 14-6 tot 23-6 in dit TOP-hotel geweest Mooie schone kamers, genoeg ligbedden en parasols. Mini club GEWELDIG en super dat er ook Nederlandse begeleiding is. Het strand vonden wij niet zo maar het is maar net waar je van houdt. De cocktails van Lecker Lecker zijn ook aan te raden evenals een wandeling naar Komkoy. We hebben echt een Top vakantie gehad en zou zo weer terug gaan!

"Fantastische vakantie gehad!!"vertalen
Romee
10,0

09-07-2014 We zijn net weer terug van 9 dagen verblijf in dit resort en het is in 1 woord: geweldig! De kamers zien er goed uit en zijn erg schoon. Elke dag krijg je schone handdoeken. Het enige minpuntje was dat de bedden best wel hard waren. Wij zaten in het bijgebouw maar dit was zeker niet minder mooi. Wat een rust hadden we daar. Het eten is zeer gevarieerd en je hebt voor ieder wat wils. Het personeel is ook vriendelijk en zijn erg snel. Je borden en glazen worden snel opgeruimd. Een aantal alcoholische dranken zijn inbegrepen bij all inclusive zoals Gin of verschillende soorten fruit likeur. Verder zijn de cocktails van Lecker zeker aan te bevelen. Dit kost wel 2 euro maar dat is het zeker waard! Het strand was ook mooi. Elke 15 min rijdt er een busje heen en terug, super! Op het strand zijn ligbedden en hier kan je ook genieten van all inclusive eten en drinken. 'S avonds gingen we naar Kumkoy om te winkelen, erg leuk. Dit is op ong 100 meter. Al met al: Dit hotel is zeker een aanrader!!

met vrienden, Juni 2014
"Super vakantie!"vertalen
Sarina
10,0

09-07-2014 Wij hebben een zeer goede vakantie gehad, mede door de uitstekende service. Het hotel heeft mooie prima onderhouden zwembaden. De cocktails van lecker lecker hebben wij ook iedere dag gedronken. Dit kost 2 euro, maar super vers en heerlijk!. De hamam vond ik ze wat opdringerig, maar wel gebruik van gemaakt en genoten. Ik raad iedereen de sultan behandeling aan! 90 min puur genieten!! De hoofdstraat met de vele winkels is niet spectaculair, bijna allemaal dezelfde soort winkels, maar wel leuk om een keer langs te gaan. Ook een dag naar side geweest, mooi authentiek centrum. Een echte aanrader is een excursie naar Green Canyon te doen. Dit is een meer in de bergen, met een lunch in de bergen. Adembenemend!! Wat betreft de zeurende mensen. , ik begrijp jullie niet, volgens mij zeikerds voor wie het nooit top zal zijn. En daarbij een vakantie heb je ook zelf een aandeel in om het leuk te hebben! Mensen die er naar toe gaan. Veel plezier!

"Dit nooit meer"vertalen
laila
5,0
5,0

03-07-2014 net terug van de vakantie van side mare.
hier lijkt het of je alleen maar duitsers treft animatie spreekt geen engels alleen duits voor gezinnen met kinderen prima hotel maar voor singles en partners niet het hotel. zo moet je betalen voor heel veel drankjes zoals cocktails en dergelijken.. animatie doet niet hun best om het voor de gasten gezellig te maken disco is 1 keer per week geopent met 2 mensen binnen na 12 uur moet je zelfs voor je drankjes betalen wat ook niet echt prettig elke avond een show ook niet geweldig na de show is er niks meer om te doen is centrum is te ver weg uitgaans leven belachelijk duur het shoppen in de hoofdstraat is oke maar ook niet bepaald prettig alle nederlanders worden over 1 kam geschoren en je wordt aan gekeken met een smoel werk waar je ook niet echt bepaald vrolijk van wordt ... in 1 woord vreselijk never meer terug wie niet wil geloven moet maar beleven

"Echt geweldig resort"vertalen
Rosie Neervoort
10,0

05-07-2014 Wij zijn van 23-6 tot 2-7 hier geweest. Wij hebben een super leuke vakantie gehad. Personeel zeer vriendelijk. Eten zeer goed met veel variatie.
Wij begrijpen de mensen niet die over dit hotel klagen. Als je de beschrijving goed leest dan weet je dat je de cocktails zelf moet betalen en dat de drankjes maar tot 00.00 uur zijn. Wel werd ons gevraagd of wij voor 1 nacht naar een ander hotel wouden gaan ivm zieken en ongelukken van gasten die niet op de geplande datum terug konden reizen. Dit hebben wij gedaan en werd goed opgelost dmv een compensatie. Dit blijkt wel geregeld voor te komen. Al met al een geweldige vakantie.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Helemaal geweldig!!"vertalen
stephan
10,0

05-07-2014 Super leuke vakantie gehad bij Side Mare. Voor onze kleine was het ook echt een feest. We hebben niets te klagen. Zwembaden zijn erg goed en voor het kleuterbad is goed overdekt met schaduwdoek. Dit is ook zo voor de speeltuin. Ik begrijp niets van de klagers. Het eten is erg gevarieerd, er is meer dan genoeg, er zijn geen wachtrijden en alles wordt vers gemaakt. Als je van vis houdt zit je hier ook goed. Als je bij dit resort niet tevreden kunt zijn, dan weet ik het niet meer. De animatie is erg leuk, aardig, gevarieerd bezig en precies voldoende. Er zijn ook meer dan genoeg bedjes bij het hotel en bij het strand. Prettig dat er praktisch geen oost europeanen zijn. Kortom ideaal en een aanrader. Kom hier zeker nog eens terug

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?