Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****

Side Mare Family Resort & Spa*****
1081 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****
Kumköy Mevkii, TR-7330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 8,9 uit 10, op basis van 1081 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1365 vakantiefoto's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** vinden. Je kunt 6 video's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1024 beoordelingen over Side Mare Family Resort & Spa*****

1081 beoordelingen
8,4
9,1
9,4
Toon score en beoordelingen van:
"Geweldig hotel"vertalen
Daphne De Leeuw
10,0

28-07-2014 Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kind van 14 jaar geweest naar dit hotel
van 15 tot 25 juli 2014, we zijn voor de 2e keer geweest en wederom weer fantastisch, animatie hardstikke goed ook nederlandstalig ,
zowel overdag aan het zwembad als s, avonds shows, echt heel leuk
eten ook goed en best wel gevarieerd maar na 11 dagen dan heb je het wel gezien, kamers zijn schoon en mooi ook vaak lakens mooi gemaakt met roosjes en zwaan.
zwembaden ook heel mooi en schoon.
vakantie om nooit meer te vergeten dus, ik raad het iedereen aan.
fam. de leeuw uit breda

"Prima hotel"vertalen
ds
9,0

24-07-2014 Prima hotel, zeer kindvriendelijk. Zwembaden groot en voor de allerkleinste in de schaduw. Strand ook goed, genoeg bedjes, echter wel stenen in de zee, als je echter een stukje meer naar rechts gaat heb je gewoon zand. Eten kwalitatief goed, maar toch wel eenzijdig, 5 van de 10 dagen tomatensoep en voor de rest bijna alleen maar kip of kalkoen, kan dus gevarieerder. Kamers prima en schoon, als je een kleine fooi achterlaat tref je altijd mooie zwanen op het bed aan van lakens, bed echter te hard, na paar dagen Last van rug. Helaas geen badmeester of toezicht, dit leidt met name bij de glijbanen tot ongelukken omdat er altijd kinderen zijn die verkeerd om de glijbaan opklimmen of voor de glijbaan blijven staan. Animatieteam top, veel nederlands, avondshows zijn echter erg slecht en soms ietwat ordinair. Voor de prijs echter een prima een hotel.

"Niet zo'n goed hotel en geen 8,9 waard"vertalen
juulke
6,0
5,0

29-07-2014 Eten erg eentonig, altijd gebakken kip en kipnuggets met hamburgers en niet altijd gaar. Obers niet allemaal vriendelijk. En je mag blij zijn als je drinken optijd gebracht is voordat je klaar bent met eten. Het verschrikkelijke bedjes reserveren bij zwembad om 07:00u. Later had je er geen meer. Zeer gehorige kamers en hard dichtvallende deuren. Dan nog niet over het sexleven van de buren gesproken. Bedden heel erg hard. Hotel zelf is goed onderhouden en schoon. Ligging is goed. Strand is sfeerloos en veel stenen in het water.

met partner, Juli 2014
"Geweldig!"vertalen
Janou
10,0

19-07-2014 wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in side mare. Eerste indruk goed, waren voor het ontbijt al daar, konden nog niet op eigen kamer maar kregen wel de gelegenheid om ons om te kleden op een andere kamer. service was goed en leuk, (bijna) al het personeel is vrolijk! ze kunnen bijna allemaal engels wat erg handig is. ook is er een club met nederlanders. in het animatie team zitten ook nederlanders, de rest van het animatie is ook leuk doen hun best voor iedereen. eten is lekker, gevarieerd genoeg en warm. het zwembad is groot en mooi, ook genoeg ligbedjes. afstand naar het strand is ook lopend te doen, je komt dan langs andere hotels en winkeltjes. het busje komt om het kwartier. strand zelf vonden we niet veel aan! kamers zijn ruim en worden netjes gepoetst. ook in het bijgebouw hebben we kamers gezien, ook netjes. alcoholische dranken zoals malibu, baileys zijn niet inbegrepen.elke avond een show en mini disco. Een echte aanrader voor groot en klein!!

"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
c.hage
9,0

29-07-2014 gewoon lekker,redelijk tot goed eten,redelijk tot goede ligging qua winkels en strand.heel het gebeuren is een goede voldoende.aardig personeel.normale kamer,lekkere fruitcocktails voor 2 euro,leuk animatie team.ruim zwembad.goed ijs en lekkere pannekoeken.elke avond barbecue,wok gerechten en eten van de grill.500 meter verwijderd van winkeltjes waar je er genoeg van heb.Als je 1x in het winkelgebied bent geweest hoef je niet naar side of malavgat.is allemaal hetzelfde qua kleding,parfums,schoenen en tassen enz.

"Goed hotel"vertalen
Ilona
9,0

30-07-2014 Wij zijn hier geweest met 4 volwassenen en 1 kind van 12 jaar.
Bij aankomst direct gebruik gemaakt van het middageten.
Hotel zag er goed en verzorgd uit, dit geld ook voor de kamers.
Ben het wel met veel mensen eens dat na een aantal dagen het bed wel erg hard is, maar na een melding hierover word het nog dezelfde dag opgelost.
Personeel zeer vriendelijk, alleen vond ik de mensen van de spa een beetje opdringerig.
Het hotel is wel iets gehorig, zo hoor je bijv de mensen met stoelen schuiven en kinderen over de gang rennen. Maar na 12 uur is het echt stil.
We zullen zekers nog een keer terugkomen.
Mocht er nog iemand heen gaan en de Green Canyon toer gaan doen met Nederlandse begeleiding, deze wordt gedaan door "toetje" dit een en Turkse dame die geboren en getogen is in Nederland en erg dol is op dorp.
Wij wisten dit niet van te voren anders hadden we een zak drop voor haar meegenomen vanuit Nederland.

met partner, Juli 2014
"Geen goed hotel!"vertalen
A. Groot
2,0
8,0

11-07-2014 De kamer was prima, maar wel zeer gehorig. Alles was schoon. Je krijgt bij aankomst een all inclusive polsbandje om van plastic waarmee je jezelf constant snijdt, die moesten we dus zelf bijknippen/veilen. Het eten was erg slecht. Op het eerste oog lijkt er veel variatie, maar de kwaliteit van het eten is heel laag. Elke dag vrijwel hetzelfde. De bediening is slecht! Er wordt maar 1 keer gevraagd wat je wilt drinken, en alleen als je geluk hebt worden je borden afgeruimd. Als je iets te drinken bestelt krijg je dit in een klein glaasje, lauw. Het zwembad is wel weer prima. Strand is snel te bereiken met een gratis busje, maar het water ziet er niet erg schoon uit en er liggen veel stenen. Geen gezellige winkeltjes, ook niet in Side en Manavgat, alleen maar toeristische troep. Trap alsjeblieft niet in de positieve reviews, dit hotel is geen 8,9 waard!

"Top Top Top1"vertalen
Ruud
9,0

09-07-2014 Wat een geweldig hotel met bijzonder vriendelijke medewerkers. Wij zijn slechts een paar dagen geweest, maar het is absoluut goed vertoeven in Side Mare. Het was voor ons de eerste ervaring in Turkije en die is zeker voor herhaling vatbaar. Ook het eten is prima, het animatieteam geweldig, kortom, we hebben het geweldig en goed naar onze zin gehad. Ik zeg: tot volgend jaar!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Super resort"vertalen
ilona van est
10,0

14-07-2014 Geweldig vakantie gehad. Zwembad was geweldig, animatie team was super leuk echt een super team!!! Eten was erg goed veel variatie. Kamers waren erg netjes en de schoonmaaksters waren erg vriendelijk en behulpzaam. Elke ochtend werden de kamers schoongemaakt en werden er schone handoeken neergelegt. Er was voldoende ruimte om te eten en het restaurant was heerlijk koel door de airco. Het is zeker een kindvriendelijke accomodatie, omdat er voldoende te doen is voor de kinderen. Animatieteam / speeltuin / automatenhal voor verschillende leeftijden en natuurlijk het zwembad voor oudere kinderen maar ook voor de kleinere. Ook bij het eten is er voldoende gedacht aan de kinderen met friet / hamburgers / ijsjes en andere dingen die kinderen graag lusten. Het is dus zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, 2014
"Top vakantie!"vertalen
kelly gertjan duuk ...
10,0

30-06-2014 Wij zijn van 14-6 tot 23-6 in dit TOP-hotel geweest Mooie schone kamers, genoeg ligbedden en parasols. Mini club GEWELDIG en super dat er ook Nederlandse begeleiding is. Het strand vonden wij niet zo maar het is maar net waar je van houdt. De cocktails van Lecker Lecker zijn ook aan te raden evenals een wandeling naar Komkoy. We hebben echt een Top vakantie gehad en zou zo weer terug gaan!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?