Hotel Side Mare Family Resort & Spa *****

Hotel Side Mare Family Resort & Spa
Side Mare Family Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Side Mare Family Resort & Spa bij:

1667 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch hotel

Alice Deben, 18-10-2017

Voor de tweede keer naar dit hotel gegaan: eerste keer zomervakantie 2016 met gezin, en nu in oktober met een vriendin. Hotel is super mooi en schoon, eten genoeg keus voor iedereen. Bijna al het personeel is er nog, wat ons een fijn gevoel geeft. Erg behulpzaam en aardig. Jose een zeer vriendelijke gastvrouw die veel voor je kan betekenen. Een Nederlands aanspreekpunt blijft toch erg fijn. Goede verbinding naar Side of andere uitstapjes. Excursies van touroperator allemaal top. In de zomervakantie was het te warm, dus nu 4 excursies geboekt. Green Canyon is zeker een aanrader. Heerlijk gehad op het zwembad en op het strand. Kamer Super, er is zat te doen voor de kinderen, en de Hygiëne was ook goed. Ik snap niet dat er mensen zijn die klagen over dit hotel!!! Misschien kan soms 1 ding niet zo goed zijn, maar om dan alles af te kraken vind ik wel erg triest. Blijf dan gewoon lekker thuis. Bedankt allemaal Side Mare voor onze super vakantie. Carolien en Alice.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Drama

Mark schiphorst, 16-10-2017

Dramatisch hotel

Ik heb nog nooit in Turkije zo'n vies en afgeleefd hok mee gemaakt

Ben na een dag vertrokken

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Esther, 11-10-2017

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad wij kwamen op 26sept aan tot 8okt

Het is een prima hotel alles was er super netjes en schoon..

Het eten was top keuze genoeg voor groot en klein al het personeel even vriendelijk en behulpzaam..

Ook is er een shuttle busje die je naar het strand brengt en weer terug echt top service..

Er was genoeg animatie voor groot en klein bij het hotel en had je daar even geen zin in dan pakte je een taxi of busje na Side wat ook zeker de moeite waard is om te bezoeken..

Ook was het erg fijn dat Jose er werkte zij is Nederlandse en bij haar kon je voor vanalles terecht..

Nogmaals wij hebben een heeeeeerlijke vakantie gehad en komen met alle liefde nog een keer terug..!!!!!

Gereisd met partner in september 2017

Zeer geslaagde vakantie in hotel met goede sfeer

Ivo, 10-10-2017

Service was goed, animatieteam wist er voor jong en oud iets leuks van te maken. Tot 09:00 altijd wel een plekje aan het zwembad te vinden, daarna is het geluk hebben. Goede eigen spa met aardig personeel, o.a. Mario die dagelijks rond loopt bij het zwembad. Shuttle naar het strand was ook erg prettig en reed vaak genoeg. Eten wel eens beter gehad, maar zeker niets te klagen.
Gereisd met partner in juli 2017

8 dagen heerlijk kunnen ontspannen, prima verblijf

fam Bosch, 9-10-2017

We hebben 8 fijne dagen gehad in Side Mare, prima locatie.

Mooi zwembad, vriendelijk personeel en ruime keuze in eten.

Vanuit het hotel kun je leuke uitstapjes maken. geen idee hoe hem aan de slechte ervaringen komt.

Gereisd met partner in oktober 2017

wij zijn voor de 8 x hier geweest. een super hotel

sepp, 7-10-2017

heel vriendelijk hotel personeel was top . zeker de gastvrouw José wat ben je een topvrouw hulpzaam als je vragen heeft krijg je meteen antwoord ook voor gewoon een praatje. het eten in het hotel was lekker ook voor iedereen wat te vinden.

allen aan het strand 8 jaar lang het zelfde dag in dag uit vond het wel jammer.ik zeg altijd hier vind je wat en daar laat je wat. volgende jaar weer.

Gereisd met partner in september 2017

Mooi compact resort voor groot en klein.

Nelly, 5-10-2017

Je wordt op dit resort goed verwend. Geweldige obers. Eten goed. Veel voor kleine kinderen veel te doen.
Gereisd met vrienden in september 2017

Zeer goed

Brigitte Kerkhof, 30-9-2017

Mensen die klagen hebben het thuis wel heel erg goed. Het hotel zat helemaal vol, dat zegt genoeg. Voor de 4de keer hier geweest, en wil nu alweer terug. Badkamer mag wel wat moderner, maar ja alles wat je nodig hebt is er. In de eetzaal wad het erg druk, dus soms even wachten op borden en glazen. Koud eten is niet zo gek als men te lui is om na je bord vol te scheppen de bak dicht te doen. Voor de rest alles goed, en de bedjes bij het zwembad zijn schoon en meer dan genoeg. Al kom je om, 12.00 uur er zijn er genoeg vrij. Dus als je hier niet tevrede bent moet je lekker thuis blijven.
Gereisd met partner in september 2017

Mooi gezellig schoon goed vriendelijk personeel

Tilly en Willem, 29-9-2017

Mooi hotel, vriendelijk personeel en goed en heerlijk eten.

Pluimpje voor José ( gastvrouw ) altijd tijd voor je en zoooo gewoon.

Animatie team , heel mooi , maaaaaaar ik , Tilly vond dat de mannen wel een erg strakke broek aan hadden waar alles duidelijk te zien was ( en dit toch op een redelijk verre afstand )!

geen 5 sterren waard

nicole, 26-9-2017

na al meerdere keren in een 5 sterren hotel in turkije weet ik wel wat een 5 sterren waard is en wat niet we kwamen aan met vrienden en zagen dat de ramen aan de voorkant al niet schoon waren .

toen we onze kamer kregen was die wel redelijk goed schoon maar de gangen en lobby niet zo als we dat gewent zijn , ook de bedjes bij het zwembad waren vies en we hebben in die 15 dagen dat we daar zijn geweest 1 x wat vrouwen gezien die ze hebben schoongemaakt voor de rest liep er 1 man van de housekeeping die het heel zwembad moest schoonhouden door de dag hij werkte heel hard .

het ala cart restaurant geboekt daar plakte ik met de slippers vast aan de grond en zag er erg vettig uit wat ik ook niet gewend ben .

de kopjes en borden waren ook niet goed schoon en de servethouders op de tafels waren heel vies en op veel tafels nog volle asbakken van het avondeten van de vorige avond en overal rommel op ee grond mensen werken hard maar zijn met te weinig mensen .

José helpt je waar ze maar kan maar zonder te weinig personeel kan ze ook niet veel .

dit hotel zoals het nu is nooit meer heel jammer

Gereisd met vrienden in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 8.95 uit 10 op basis van 1846 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: