Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****

Side Mare Family Resort & Spa*****
1008 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****
Kumköy Mevkii, TR-7330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 8,9 uit 10, op basis van 1008 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1318 vakantiefoto's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** vinden. Je kunt 5 video's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,8
9,1
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Okt. 2013
"Goed hotel voor wat je ervoor betaald."vertalen
paulmeeuwes
7,0
8,0
6,0
7,0
5,0

5-11-2013 Wij waren met het ganse gezin in dit hotel.
De ontvangst was prima, direct werd er voor een laat ontbijt gezorgd. Het personeel is inderdaad niet van het vriendelijkste, drankjes krijg je, maar het is precies allemaal met flinke tegenzin. Cocktails zijn niet in de All in prijs vervat. Een externe firma verzorgt een cocktailbar aan het zwembad, een zwembad dat mooi, proper, goed verzorgd, maar tevens ook Beeeere koud is in deze periode. Het hotel is zeer duits gericht, al het personeel spreekt beter duits dan engels.
In het begin van je vakantieweek Zeker geen fooi geven aan de poetsploeg, want de dagen nadien doen ze niks extra meer voor je! Andersom is het bij de obers, geef ze een euro, en ze houden de volgende dag ongevraagd een tafel voor je gereserveerd. Het eten is lekker, maar niet zo gevarieerd en absoluut niet warm!! Maar voor wat je betaald, krijg je absoluut waar voor je geld. Als je alle dagen steak wil eten, moet je enkele honderd euro meer uitgeven per week. Punt.

met oudere kinderen, 2013
"Geweldige vakantie"vertalen
DanielleN
9,0

26-10-2013 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in april. Zelfs konden wij via een groot scherm de troonswisseling bekijken met als afsluiting een mega taart. Alles was perfect verzorgd!!

met jonge kinderen, 2013
"Geweldig hotel"vertalen
Ronald Lelie
10,0

23-10-2013 Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy geeft je een heerlijk onbezorgd vakantiegevoel. De kinderen zijn echt de hele dag bezig zodat je zelf heerlijk aan je rust toekomt of meedoet met een v.d. georganiseerde activiteiten. De ligging v.h. hotel is ook erg fijn. Een straatje door en je bevind je in een uitgestrekte winkelstraat. Over het eten ook niets dan goeds. Naast een standaard aanbod is er iedere dag een ander thema met genoeg keus. Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit top hotel.

met partner, 2013
"Geweldig hotel!"vertalen
Sharon
10,0

22-10-2013 Super mooi hotel, op een mooie locatie.
Als je een goed hotel wilt hebben met alles erop en eraan, moet je hier naartoe gaan! Voor alle leeftijden wat te beleven.

met oudere kinderen, 2013
"SUPER!!"vertalen
Celine
10,0

18-10-2013 Familie van ons raadde ons dit hotel aan en volgens hun was het super dus wij hebben 10 dagen in dit hotel gezeten en het waren tien super dagen.
Heel mooi hotel, schone kamers, lekker en gevarieerd eten, (zelfs toen wij 's ochtends heel vroeg al werden opgehaald voor de terugreis was er al een ontbijt buffet voor ons) altijd iets van entertainment, erg kind vriendelijk, overal schoon en netjes en erg leuk en vriendelijk personeel. Schoon en leuk strand waar nog een leuk restaurant bij zit, wel bekend met de erg lekkere verse cocktails. Leuke activiteiten op het strand, en het vervoer van en naar het strand is ook goed geregeld. Ook zitten in het hotel zelf leuke winkeltjes! Al met al moet ik zeggen dat er op dit hotel niks is om op aan te merk, het is zeker voor herhaling vatbaar!!

met jonge kinderen, 2013
"Netjes en gastvriendelijk"vertalen
Jeffrey

15-10-2013 Leuke vakantie gehad.Heel gastvrij en goed met de kinderen bezig

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Super hotel"vertalen
h.roskam
10,0

27-10-2013 het hotel is erg gastvrij,het eten zeer af wisselend en smaak vol. Naar het strand is goed aan te lopen ,hier is het eten ook goed ,winkels in de directe omgeving.
Personeel heel vriendelijk, als minpuntje het zwembadwater is vrij koud.zeker voor herhaling vatbaar .

"Super goed hotel"vertalen
Stefanie
10,0

17-10-2013 Leuke animatie, lekker eten, mooi kamers.
De ligging is gezellig tussen andere hotels in. Je bent zo bij het strans met een panelbusje die bij het hotel stopr. Te voet is het ook goed te doen.
Leuk zwembad boj het hotel.
Ben er nu 2 keer geweest en het ia 2 goed bevallen.

"Beste plek ooit! Geweldig hotel!"vertalen
Jennifer kamphuis

22-10-2013 Geweldig hotel!
Alles was perfect! Eten super altijd iets anders bar personeel animatie alles is in side mare gewoon top! Spa ook geweldig volgend jaar weer!
Beste vakantie ooit!

"Super Hotel"vertalen
b_vdhaven_1

20-10-2013 Erg schoon en hardwerkende lieve mensen,
We zijn er al 6 keer geweest en gaan volgend jaar zeker weer.
Er is dit jaar veel verbouwd
En ieder jaar als we er komen zien we weer dat er wat verandert is
Al met al een hotel dat heel hool hoog scoort

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?