Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** bij :

1631 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Fantastische hotel

Paula, 13-8-2017

Wat een gezeur over dit goede hotel wij zijn dit jaar voor de 8ste keer geweest en totaal niets om aan te merken maar de nederlanders hebben het zelf af laten weten en ja dan moet je het hotel vol krijgen dan maar met russen dat was voor het personeel ook niet leuk om al de rotsooi van een ander op te ruimen maar zij bleven vriendelijk en hulpzaam. En dan niet te vergeten José die ook altijd voor iedereeen klaar staat die uiteindelijk heel wat moet aanhoren en toch behulpzaam is dit is een TOP vrouw die verdiend zeker een pluim.dus bij deze wij komen zeker volgend jaar weer terug nogmaals een Fantastisch hotel voor ons een 10.
Gereisd met partner in juni 2017

Wij zitten heerlijk te genieten

Joey & Michelle, 13-8-2017

Slechte recensies gelezen, naar mijn mening allemaal een beetje uit de hoogte. Dit hotel is super. We werden ontvangen door nederlands sprekende Jose. Gezellige dame. Konden gelijk door naar de kamers. Kamer is hartstikke schoon en minibar was goed gevuld bij aankomst. Wat er in staat is gratis en wat je bijgevuld wil hebben, moet je betalen. Water wordt er wel iedere dag gratis in gelegd. Zwembad is schoon en nergens bekers te bekennen. Veel mensen hier op Zoover klagen over het eten. Snap ik niet. Er is genoeg variatie en het eten is prima op temperatuur. Zolang je het personeel hier met respect behandeld, heb je de lol van je leven met die mensen. Zeker met Nacho. Ze werken super hard en doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Al met al, niks op of aan te merken. Wij gaan lekker nog een paar dagen genieten! Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

Top vakantie

Jo witvrouwen, 12-8-2017

Topvakantie in Turkije het hotel was super en de animatie top ook de vriendelijkheid van het personeel was top wat zeker een pluspunt is was josee aan de receptie Nederlands talig wij gaan zeker terug komen naar dit hotel

Enkel 1 minpuntje was de WiFi heel slecht ontvangst maar voor de rest kan ik van dit hotel niets slecht zeggen

Doe zeker zo verder een aanrader voor iedereen die naar Turkije wil op vakantie gaan

Boek wel een kamer aan het hoofdgebouw de andere kamers zouden wel iets minder zijn heb ik gehoord

Grtjes Fam witvrouwen uit geel

Gereisd met partner in juli 2017

Voor herhaling vatbaar

Renata, 12-8-2017

Wij zijn met onze drie kinderen (6, 14 en 15) 8 dagen in Side Mare geweest en hebben ons prima vermaakt. De ligging van het hotel is prima; rustig gelegen maar winkels en strand dichtbij. Het hotel heeft een shuttlebusje wat je zo naar het strand brengt. Als je van shoppen houdt; winkels op loopafstand en dan is t shop till u drop!

Het eten is goed; veel variatie en smaakvol. Als je op tijd gaat, is alles goed warm en voldoende aanwezig. Wij hadden een gezinskamer met een aparte slaapkamer boven, goed ruim. Kamers waren redelijk schoon, badkamer goed schoon. Zwembaden en glijbanen prima; voor elke leeftijd wel iets. Vriendelijk personeel, herkent je snel en weet dan bijv. wat je drinkt bij het eten en zet dat alvast klaar. Hotelgasten zijn veelal Duits, Turks en Nederlands. Zoals overal zijn er altijd wel onbeschofte gasten die voordringen of hun kinderen niet in de gaten houden maar niet overheersend. Kortom; wij hebben een prima vakantie gehad en zouden volgend jaar zo weer boeken.

Gereisd familie in juli 2017

Leuk maar geen tweede keer

Sharina, 9-8-2017

Wij zijn van 27 juli tot 6 augustus in dit hotel geweest.

Na het lezen van de goeie beoordelingen van vorig jaar waren we erg enthousiast .

De beoordelingen van dit jaar voordat wij vertrokken waren minder goed en alles wat men schreef klopte wel .

Slechte hygiene, bij de zwembaden lagen vaak lege bekers, etensresten wat niet opgeruimd werd .

Bij het eten was het zo druk dat je soms geen bestek had , koud eten , en chagarijnig personeel.

Animatie team was echt super leuk!! Leuke avonden gehad met veel shows!

Wij hebben dit jaar voor het eerst russen in ons hotel meegemaakt en heb dr geen goeie ervaringen mee .

Een stel naast ons had ruzie met elkaar en meneer sloeg mevrouw midden in de nacht 2 uur lang in elkaar . De volgende dag waren ze dikke vrienden met elkaar .

De oudere kids 13/14 jaar oud werden als oppas voor de hele kleintjes gebruikt ( 1,5 /2 jaar oud) ondertussen zaten de ouders ergens te zuipen. Wat een onbeschoft volk . Daar kan het hotel niks aan doen maar ze zijn duidelijk erg aanwezig . Het strand was erg leuk maar ook daar koud eten en slechte hygiene.

Het busje wat heen en weer rijdt is erg handig ! Ik denk dat als Side mare meer personeel inzet het een stuk beter zou zijn. 5 sterren vind ik het hotel niet waard.

Best Hotel and staff including animation team 2017

Robert van Soest, 7-8-2017

Het is een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel, goed en gevarieerd eten, mooi zwembad en het is er altijd schoon!!

It is a nice hotel with very friendly staff, good and varied food, nice pool and it is always clean!!

Dit jaar was een heel goed animatie team dat interactie had met de hotelgasten.

Speciale dank aan: Karina Şanlı, Onur Jay Jens Bensol, Anna Puhalskaya, Kayleigh Engels, Niels de Vos, Michaéla Aalders, Sergio Lort, Joe Elmas (Joe Joe), Viktoria Zhemis en daar animatiemanager van het hotel: Mesut Şanlı.

This year was a very good animation team who had interaction with the hotelguests.

special thanks to: Karina Şanlı, Onur Jay Jay Bensol, Anna Puhalskaya, Kayleigh Engels, Niels de Vos, Michaéla Aalders, Sergio Lort, Joe Elmas (Joe Joe), Viktoria Zhemis and there animationmanager of the hotel: Mesut Şanlı.

Top vakantie!

Hendriks, 6-8-2017

Mooi resort

Lekker en divers eten

Schone nette kamers

Vriendelijk personeel

Prima animatie team en kids club voor de kleintjes!Nederlands sprekend en doen hun uiterste best!

Special shout out voor onze top entertainer en animator Serhii! Wat een topgast was dat!

Enige kleine minpuntje vonden we het gebrek aan toezicht bij het zwembad

Heerlijke vakantie gehad

Manuel van Lith, 2-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, de mensen doen echt hun best het naar je zin te maken. Barpersoneel heel vriendelijk!! Eten was ook lekker alleen jammer dat sommige mensen te lui zijn de bakken dicht te doen waardoor het eten sneller af koelt. De cocktails zijn ook heerlijk en namen wij elke dag, animatie team is echt leuk en doen hun uiterste best!! Kortom wij zijn dik tevreden en kijken op een leuke tijd terug wij zouden hier graag nog een keer naar toe gaan!!

Goeie plek

Helma, 31-7-2017

Was een mooi hotel Jose een geweldige gastvrouw personeel heel vriendelijk zeker s'avonds bij de bar jammer dat het eten soms koud was maar dat komt omdat veel mensen de deksel van de bakken van het eten niet dicht maakte prima zwembaden recreatieteam was geweldig heb een goede vakantie gehad
Gereisd familie in juli 2017

Negatieve reviews kloppen niet!

Ilse dieben, 29-7-2017

Nu voor tweede keer hier. Geschrokken van negatieve reacties op Zoover, maar werkelijkheid is anders. Wij zien geen verschil. Mooie schone kaners, eten prima, zwembad en terrassen prima, beduening en receptie aardig. Voor ons was het hoekje met ijsjes en gebak nieuw: echte verbetering met 2 jaar terug. Wifi dus ook goed. Vind dat hotel (gewoon 5 sterren) recht heeft op positief bericht, iedereen heeft het ook over de negatieve berichten hier maar we vinden het niet terecht.
İSMAİL TUTAL,
Beste Ilse, hartelijk dank voor de beoordeling en ik ben blij dat je aangeeft dat de negatieve reacties niet terecht zijn, deze gasten hebben zich hier duidelijk niet op hun plaats gevoeld en hebben appels met peren vergeleken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 8.99 uit 10 op basis van 1809 reviews.