Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****

Side Mare Family Resort & Spa*****
1335 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****
Kumköy Mevkii, TR-7330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 9,2 uit 10, op basis van 1335 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1551 vakantiefoto's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** vinden. Je kunt 6 video's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1165 beoordelingen over Side Mare Family Resort & Spa*****

1335 beoordelingen
8,6
9,6
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
Samantha
9,0

12-11-2014 Wij zijn 3 weken geweest en wat hebben we het heerlijk gehad. Een enorme kamer met een aparte slaapkamer. Het animatie team doet hun best om het iedereen naar hun zin te maken en dat gaat ze goed af. De ligging is prima je kan uit het hotel gelijk door naar de winkeltjes. Met de dolmus ben je zo in side. Heerlijk zwembad, heerlijk strand. Niets te klagen zeker een aanrader.

Met partner, 2014
"Zeer goed hotel voor de familie"vertalen
Wim Van der Veken

07-11-2014 Proper en verzorgde indruk
Redelijk rustige omgeving
Samen met nog wat hotels vlakbij een winkelcentrum
Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam
Is ongeveer ok
Goed en lekker eten
Kamers zijn net en mooi. Worden elke dag proper gemaakt
Voor de kindjes is het leuk omwille van verschillende activiteiten

Met partner, 2014
"Een echte aanrader Tip !"vertalen
Fam. Bron
10,0

05-11-2014 Dit is eerlijk waar een zeer goed hotel ! De kamers , Het zwembad , het eten, animatie enz. enz. !
Wij hopen hier echt weer eens naartoe te gaan

Met jonge kinderen, 2014
"Wil terug!"vertalen
Justine vd steene

03-11-2014 Zo leuk
Zo gezellig
Zo gevarieerd
Zo relaxed

Zo heeeeel erg vakantie!!!!

Met vrienden, Okt. 2014
"Top hotelh"vertalen
Henk Kraaijenbrink
9,0

12-11-2014 Hotel side mare is een top hotel met vele mogelijkheden. En je wordt er fijn verwend

"Super resort"vertalen
Vakantiezonnetje
10,0

26-10-2014 Wij zijn in de herfstvakantie hierheen gegaan, top hotel. Goede kamers. Bijna elke dag t zelfde eten, verder niks op aan te merken maar het kon wat warmer zijn en op zaterdag heerlijke kebab. Ook goed animatie team, dus de kinderen kunnen zich niet vervelen. Een 10 waard!

"Vakantie zonder zorgen"vertalen
Jelske
10,0

23-10-2014 Wij zijn hier nu voor de derde keer en wij zijn nog steeds erg tevreden over dit hotel. Het is erg netjes en er is vriendelijk personeel. Leuke animatie en er is ook Nederlands personeel wat erg handig is. Voor jong en oud is hier wat te doen. Er is bijna overal wifi. En als het weer een keer wat minder is konden we ook goed vertoeven in het binnenzwembad, de fitnessruimte en de hamam. Ook heeft dit hotel een privestrand wat makkelijk te bereiken met de gratis shuttlebus Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen net als de Lecker Lecker cocktails. Wij komen zeker terug!

"Top vakantie!"vertalen
mark
10,0

21-10-2014 Wij zijn hier nu voor de derde keer en nog steeds erg tevreden. Vriendelijk personeel, leuke animatie. Groot assortiment in het restaurant dus keus genoeg.
Kamers zien er goed en schoon uit. Ze hebben ook Nederlandse zenders. En Nederlands personeel. Wij komen graag nog eens terug.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Voor een geweldige vakantie ga je naar Side Mare."vertalen
Mirjam
10,0

05-11-2014 side mare probeert iedereen het naar de wens te maken, de obers proberen ook Nederlands te praten.

Okt. 2014
"Super hotel."vertalen
Jennifer
10,0

03-11-2014 We zijn hier nu voor de tweede keer geweest en het is nog steeds een super hotel!
Het eten is goed en verschillend. De kamers waren mooi en schoon.
Er is goede wifi ook op de kamers. Ook is het fijn dat er Nederlands personeel is zoals Esmée. Verder is het andere personeel erg vriendelijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?