Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****

Side Mare Family Resort & Spa*****
1144 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****
Kumköy Mevkii, TR-7330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 9,0 uit 10, op basis van 1144 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1402 vakantiefoto's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** vinden. Je kunt 6 video's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

8,4
9,1
9,2
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Fantastisch hotel voor het hele gezin"vertalen
Angelique
10,0

31-08-2014 Meerdere keren in Side mare verbleven.
Goed animatieteam voor alle leeftijden.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Komend jaar zeker weer!!!!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Geen vijfsterren hotel"vertalen
Hoog
6,0
7,0

26-08-2014 Al in meerdere 5 sterren hotels verbleven in Turkije maar deze verdiend eerder 4 sterren gezien de hygiëne en het eten bijv rondom de zwembaden wordt niets na een dag schoongespoten of opgeruimd bedjes blijven staan incl matrasjes zelf glas in mijn voet gehad Verder is het eten vrij eentonig en is het koud buffet lauw deze wordt niet gekoeld. Animatie vonden wij niet bijzonder, omdat wij zoals al eerder genoemd dit beter hebben gehad in eerdere bezochte hotels verder zijn de kamers gehorig de winkeltjes zijn ± 7 min lopen en dat zijn er erg veel verder is de busservice naar het strand prima geregeld het strand is langzaam aflopend het gedeelte van side mare had heel veel wier en was heel vies loop je iets door naar links of rechts dan werd dit wel minder

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super vakantie!"vertalen
Jessica

30-08-2014 Gisteren terug gekomen van een super vakantie in side mare
De vakantie is zeker voor herhaling vatbaar.
Er is de hele dag wat te doen voor de kinderen. Side mare animatie bedankt.
De zwembaden zijn heerlijk en schoon.
De kamers zijn super en worden goed schoongemaakt.
Sommige vinden het eten eentonig, dit kunnen wij ons niet voorstellen omdat de keuze iedere dag anders is.
Elke avond is er ook wat te doen en twee keer per week een musical uitgevoerd door de animatie, deze zijn super leuk om te zien.
Het personeel is vriendelijk voor iedereen en altijd in voor een grapje.
Wij kwamen s nachts aan en er werd direct gevraagd of we nog wat wilde eten. Er was toen wat salades en fruit bewaard.
We gaan zeker een keer terug naar het hotel.

Aug. 2014
"Echte vakantie!!!"vertalen
jolande
10,0

27-08-2014 Wij zijn gisteren terug gekomen van 8 dagen side mare. Voor ons de eerste keer all inclusive en de eerste keer Turkije. Wat een top vakantie. Zeer vriendelijk en keihard werkend personeel. Altijd in voor een praatje, vooral met de kinderen. Die voelden zich erg op hun gemak. Heerlijk zwembad, leuke glijbanen, heel leuk animatie team en alles mooi opgesteld. Was voor ons dan de eerste maar zeker niet de laatste keer. Side Mare, bedankt voor een topweek!!!!

"Heerlijke, relaxte vakantie"vertalen
Mitchel
10,0

30-08-2014 Ik heb samen met mijn vriendin een heerlijke vakantie gehad. 's middags lekker activiteiten doen aan het zwembad( onder andere met de mensen van de topclub) en 's avonds hebben wij vaak met de mensen van de top club van touroperator nog wat gedronken. Zij bleven vrijwillig langer dan de werktijd hangen om gezellig met de gasten een praatje te maken. Erg veel gelachen deze vakantie en mijn complimenten aan al het personeel van het hotel die het ons zo aangenaam gemaakt hebben!

Aug. 2014
"Geweldig hotel."vertalen
Kim
10,0

26-08-2014 Ik vind het een geweldig hotel, de beste vakantie wat ik heb gehad. Ruime keuze uit eten, super leuk personeel. Hotel kamer was super schoon en erg leuk ingedeeld. Elke dag werd ons bed weer mooi opgemaakt, ook hadden wij een super mooi uitzicht. De prijs vind ik meevallen want je krijgt er super veel voor terug. Het hotel is super leuk voor kinderen. Er is een zwembad met glijbanen, golfslagbad, een normaal zwembad maar die heeft een super leuke vorm en nog een kleiner kinderzwembad die wat over het zwembad heeft hangen zodat de kinderen niet de hele dag in de zon zitten. Het animatie team is ook super leuk en de hele dag is er wat te doen voor kinderen, trouwens niet alleen voor kinderen ook voor volwassen personen. In de avond zijn er super leuke shows dus hoef je je niet te vervelen, ook kan je s' avonds gaan winkelen dat is lopend te doen want de winkels zijn in de buurt. Deze vakantie was Fantastisch en is helaas veel te snel gegaan. Ik ga graag nog een terug. Love you Side Mare.

met partner, Aug. 2014
"Fantastisch hotel met goede service"vertalen
B Pas
10,0

28-08-2014 Wij zijn terug gekomen van het hotel Side Mare. In 1 woord: GEWELDIG. De kamers zagen er goed en verzorgd uit. Deze werden elke dag schoongemaakt en met mooie creaties van de dames. Echter voor mij waren de bedden te kort. Het hotel heeft zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook na het verliezen van onze telefoon, veel personeels- leden hebben helpen zoeken. Met het resultaat dat de vinder hem netjes terug gebracht heeft bij de market. Het eten is goed en warm, veel gerechten worden ter plekke bereid. iets meer variatie mag wel. Tevens ziet het strand er netjes uit. Hier en daar wel wat wier, maar wel een zandstrand, De shows die er s'avonds werden gehouden vonden wij erg mooi. Met name de Lion King. heel erg mooi gedaan. Dank gaat uit naar onze vaste ober Jacob.
Wij zijn meerdere keren in Side geweest, maar dit 5 sterren hotel is echt wel 1 van de betere. De mensen die niet te spreken zijn over dit hotel zullen thuis wel een 8 sterren hotel gewend zijn.

met oudere kinderen, 2014
"Fantastisch hotel !!"vertalen
Margreth
10,0

15-08-2014 Hotel Side Mare is een super goed hotel!! Fijne ligging, super goed eten, en een heel leuk animatie team. Echt een aanrader!! Wij komen hier zeker weer terug. Mooie schone kamers, en supervriendelijk personeel !!!

"Zeker voor herhaling"vertalen
van den noortgate d...
10,0

31-08-2014 Heel proper hotel ,en zeer vriendelijk personeel.Genoeg variatie in het eten .En niet te vergeten de lekkere coctails van lekker lekker waar je wel 2 euro voor betaalt maar dat ik met plezier betaalde.Een echte aanrader ,en waar ze ons zeker nog terug zien

met oudere kinderen, 2014
"Genieten!!"vertalen
Marieke
10,0

09-08-2014 Net terug van 10 dagen Side Mare Resort.
Echt een topweek gehad!. Alles superschoon, prachtig zwembad, ruime keus in eten, enthousiast en vriendelijk personeel. Gratis busje naar strand waar je ook lekker kunt eten.
Kortom:Top!
Ik kan de kritiek van sommige bezoekers niet begrijpen. De prijs/kwaliteit verhouding is oké.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?