Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****

Side Mare Family Resort & Spa*****
1274 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****
Kumköy Mevkii, TR-7330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 9,1 uit 10, op basis van 1274 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1533 vakantiefoto's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** vinden. Je kunt 6 video's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

8,5
8,9
9,2
9,6
Toon score en beoordelingen van:
"Vakantie zonder zorgen"vertalen
Jelske
10,0

23-10-2014 Wij zijn hier nu voor de derde keer en wij zijn nog steeds erg tevreden over dit hotel. Het is erg netjes en er is vriendelijk personeel. Leuke animatie en er is ook Nederlands personeel wat erg handig is. Voor jong en oud is hier wat te doen. Er is bijna overal wifi. En als het weer een keer wat minder is konden we ook goed vertoeven in het binnenzwembad, de fitnessruimte en de hamam. Ook heeft dit hotel een privestrand wat makkelijk te bereiken met de gratis shuttlebus Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen net als de Lecker Lecker cocktails. Wij komen zeker terug!

Met jonge kinderen, okt 2014
"Fantastisch hotel voor jong en oud."vertalen
Hans
10,0

22-10-2014 Fantastich hotel. Goed en gevarieerd eten. Activiteiten voor jong en oud.

"Top vakantie!"vertalen
mark
10,0

21-10-2014 Wij zijn hier nu voor de derde keer en nog steeds erg tevreden. Vriendelijk personeel, leuke animatie. Groot assortiment in het restaurant dus keus genoeg.
Kamers zien er goed en schoon uit. Ze hebben ook Nederlandse zenders. En Nederlands personeel. Wij komen graag nog eens terug.

Met oudere kinderen, 2014
"Lecker lecker hotel ;-)"vertalen
miranda
10,0

17-10-2014 Side Mare is een mooi gezellig familie hotel.
Met een mooi zwembad. Goed eten en genoeg keus.
Ook de hamam is erg lekker.

"Goed hotel!"vertalen
S.Brewster
10,0

14-10-2014 Mooi hotel, perfecte ligging. Niet ver van het gezellige stadje en strand. Shuttle service aanwezig van het hotel naar het strand is ideaal.
Eten was lekker, zwembaden goed. Wel snel volle bedjes. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Leuk entertainment team die ook gezellig een praatje maakt met de volwassenen.
Kamers ruim en netjes. Wij hebben op de dag voor vetrek ivm late vlucht nog kunnen douchen in een speciale kamer die beschikbaar gesteld werd. Top!

Met oudere kinderen, 2014
"Super super goed hotel! Zeker naar toe gaan!"vertalen
Christel

14-10-2014 Er valt geen enkel minpunt te bespeuren

Met partner, 2014
"Een hotel om voor de 8e keer naar terug te keren"vertalen
Barry
10,0

13-10-2014 Fantastisch hotel,lieve mensen die hard werken.
Als je met een vraag zit ga naar de receptie en wordt opgelost.
De kamers zijn comfortabel en erg schoon.
Restaurant heeft voor elk wat wils we genieten elke keer weer als we er zijn. Badhanddoeken service is erg makkelijk. Rondom het zwembad erg schoon. De obers en mensen bij de receptie en op het kantoor doen alles voor je. Strand is perfect en vooral de bus naar het strand toe. je kan het ook makkelijk lopen. Het restaurant op het strand is klasse

Met vrienden, Okt. 2014
"Perfect hotel"vertalen
Arno
10,0

10-10-2014 Side Mare is een heel fijn hotel, gemoedelijke sfeer. Zeer vriendelijk personeel. We hebben het heel erg gezellig gehad met Ilona en Esmee. Daarnaast kregen wij goed adviezen voor gezellige uitstapjes. Schone en hele nette kamers voorzien van alle mogelijke faciliteiten. Eten is zeer goed en ruime openingstijden van het restaurant. Een echte aanrader voor jong en oud.

Met vrienden, Okt. 2014
"Top vakantie!"vertalen
Marc
10,0

10-10-2014 De aankomst in het hotel was al zeer vriendelijk. We werden ontvangen door een Nederlandse dame Esmee. We kregen zelfs nog de tweede dag een andere kamer aangeboden omdat wij liever zwembaduitzicht wilde hebben. Waar zie je zulke service nog?!!! Alle eet faciliteiten zijn perfect met een ruime keuze in buffetvorm. Wij hebben ook veel contact gehad met Ilona onze topclub host. Zij enthouisasmeert iedereen om met allerlei activiteiten mee te doen. Verder viel mij op dat al het personeel van het hotel zeer vriendelijk is en zeer goed de Duitse taal beheerst. Het schoonmaakpersoneel doet zeer goed hun best en deze mensen zijn ook buitengewoon vriendelijk. Ik ben heel erg te spreken over de wifi in het hotel. Kortom een aanrader voor iedereen voor jong tot oud.

Met partner, Okt. 2014
"Goed hotel maar niet de beste"vertalen
Bren
8,0
6,0
6,0
8,0
7,0

13-10-2014 Hotel is goed maar geen 9 waard.zwembad restaurant is ronduit smerig en eten is koud.buffetrestaurant kan ook veel beter.en het is zeker geen all inclusive.betalen voor kluis ,voor handdoekenwissel en voor cocktails.
Zwembad water is veel te koud,daar was ook bijna niemand in.shows zijn ook erg slecht.word geplaybackt en uit de maat gedanst

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?