Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****

Side Mare Family Resort & Spa*****
1130 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****
Kumköy Mevkii, TR-7330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 9,0 uit 10, op basis van 1130 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1394 vakantiefoto's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** vinden. Je kunt 6 video's van Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

8,4
9,1
9,2
9,5
Toon score en beoordelingen van:
"Fantastisch hotel !!"vertalen
Margreth
10,0

15-08-2014 Hotel Side Mare is een super goed hotel!! Fijne ligging, super goed eten, en een heel leuk animatie team. Echt een aanrader!! Wij komen hier zeker weer terug. Mooie schone kamers, en supervriendelijk personeel !!!

"Genieten!!"vertalen
Marieke
10,0

09-08-2014 Net terug van 10 dagen Side Mare Resort.
Echt een topweek gehad!. Alles superschoon, prachtig zwembad, ruime keus in eten, enthousiast en vriendelijk personeel. Gratis busje naar strand waar je ook lekker kunt eten.
Kortom:Top!
Ik kan de kritiek van sommige bezoekers niet begrijpen. De prijs/kwaliteit verhouding is oké.

"Een goed Hotel"vertalen
John
8,0

07-08-2014 Hier nu voor de 2e keer geweest. Vergeleken met 2 jaar geleden zijn er wat veranderingen, sommige goed, sommige minder. Over het algemeen een goed hotel voor families met kinderen tot een jaar of 12. Oudere kinderen zullen zichzelf meer moeten vermaken. Algemene service nog steeds goed.
Eten; Er is veel, maar veel variatie is er niet, bedoelende elke avond dezelfde gerechten soms warm maar vaak net niet.
Kamers elke netjes schoon zo ook het park.
Animatie was goed, echter soms waren ze te druk met verkopen van shirts, bingokaarten etc etc. wel mooie shows.
Bediening over het algemeen jonge gasten, die meer oog hadden voor de (jonge) dames dan voor het lege glas/bord.
Op zich een goed hotel, en meer plussen dan minnen, maar echt 5 sterren waard.......???? Niet superslecht, maar helaas ook niet supergoed,
duidelijk merkbaar dat de eigenaar zijn geld heeft geinvesteerd in het gebouw i.p.v. bijv. Eten, nieuwe ligbedden, parasols....
Wel een + is het grote terras met podium voor de shows.

"Schitterend gezinshotel"vertalen
Hoppenbrouwers
10,0

19-08-2014 Mooi, verzorgd hotel. Ideaal voor de kinderen. Ze zijn perfect in de gaten te houden. Leuke glijbanen, golfslagbad en groot zwembad! Vriendelijke bediening, special thanks to Jakup! ;-)
Een aanrader!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Een fantastich resort in het gastvrije Turkije"vertalen
E. de Sain
10,0

16-08-2014 Wij mochten een week genieten van alles wat dit resort te bieden heeft. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel, tegen iedereen. (Familie)-Kamer zag er perfect uit en werd dagelijks schoongemaakt. Meerdere zwembaden en genoeg bedjes. Ook hier speelt het vervelende 'stoel-met-handoek-reserveren' maar iedere dag toch weer een fijn plekje kunnen vinden. Door de vele parasols en de bomen ook in de schaduw. Eten meer dan genoeg, hele ruime keuze en mooi opgesteld. Ook meerdere keren extra activiteiten omtrent het diner. Genoeg mogelijkheden voor uitstapjes, winkels in resort en in de buurt. Animatie verzorgde een paar leuke avonden, maar helaas ook wat mindere. Al met al was de week het geld meer dan waard, en is een toekomstig bezoek zeker niet uitgesloten!

met jonge kinderen, 2014
"Fantastisch hotel!!!"vertalen
Jeroen Kuijpers
10,0

04-08-2014 Hotel Side Mare is een schitterend hotel met vriendelijk personeel en goed eten! Ook voor de kids is er van alles te doen en de animatie is erg goed! Mooie en ruime kamers, zuiver en netjes! Kortom; een echte aanrader!

met vrienden, Aug. 2014
"Prachtig resort!! Geweldige vakantie!"vertalen
Sarina
10,0

14-08-2014 Eerste keer voor mij dat ik in Turkije kwam. We kwamen om 14:45 aan in het hotel en werden meteen meegenomen voor het eten. Service van het hotel is prima, als je vragen heb kan je hiermee naar de receptie en wordt je meteen geholpen. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam.

Eten is goed en gevarieerd. Veel kip en Lamsvlees maar wel iedere dag net iets anders bereid. Ook het eetgedeelte bij het zwembad is erg goed. Hier kan je iedere middag verse pizza eten.

Het animatieteam was geweldig met veel Nederlanders. Er is bijna heel de dag door wat te doen rond het zwembad. Ook met vragen kan je altijd bij hun terecht.

Iedere avond is er entertainment. Vooral de musicals "aladin en the lion king" waren erg mooi in elkaar gezet.

Al met al hebben wij een prima vakantie gehad.

"Goed voor één keer"vertalen
Michel
9,0

14-08-2014 Pluspunten: De kamers zijn eenvoudig, schoon en worden netjes onderhouden. Het zwembad ziet er schoon en verzorgd uit. Er is veel animatie en ook nog van redelijke kwaliteit. Kwaliteit van het eten is redelijk maar weinig gevarieerd. We zijn helemaal verslaafd geraakt een de lecker lecker smoothies. De service bij de balie is prima en is servicegericht.

Minpunten: tenzij je een leuke tienerdochter hebt zijn de obers niet vooruit te branden. De service van de obers is niet best. Ook de liften zijn een drama. Het strandgedeelte is niet echt bijzonder. Bij het zwembad is er geen toezicht en in de omgeving van Side is er weinig te doen, tenzij je er geen bezwaar tegen hebt om met 120 man op een boot te worden gezet.

Ondanks de minpuntjes toch een leuke vakantie gehad

met partner, Aug. 2014
"Ondanks goede reacties, hadddn wij pech"vertalen
Sanne
4,0
5,0
10,0

08-08-2014 Wij hebben hier geboekt, met het idee dat we dezelfde kwaliteit hadden als vorig jaar turkije. Helaas werden we in het bijgebouw gezet, in de kelder met uitzicht op een betonnen muur, en super gehorig! Vaak boos geworden op de buren, vanwege een super harde tv en slaan met deuren. Dit waren allemaal duitsers. Het eten was vaak hetzelfde, maar wel lekker! In onze ogen is all in, alles. Hier moet je betalen voor fruitsap en drankjes. Jammer! Voor dit geld hadden we vorig jaar een super hotel met alles er op en er aan. Dit hotel is oke. Maar misschien zijn wij te verwend geweest. Bedden super hard, vraag om een topper.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima hotel"vertalen
audrey
8,0

06-08-2014 prima hotel, leuk animatie team.Avondshows best leuk.
veel Nederlanders.kamers zijn netjes schoon.en bij ons vaak mooi versierd bed.het bed is hard,als je erom vraagt leggen ze er een dekbed onder.Jammer vind ik dat je 12 euro betaald voor je kluishuur, 0,50 cent per handdoekwissel en 2 euro voor s`morgens verse jus d`orange.S`morgens geen ober die je een kop koffie komt brengen.Zelf je drankjes halen op het terras anders kun je lang wachten op een ober.de cocktails van lecker zijn echt lekker.hier betaal je 2 euro voor maar dat is het wel waard.ze zijn alcoholvrij.rond 23:30 beginnen ze de boel op te ruimen,voor de oudere jeugd dan ook op tijd naar bed!disco is twee keer per week open tot 2:00 maar niks te beleven.golfslagbad gaat twee keer per dag aan dan gaat het water van de glijbanen uit.Het eten is veel hetzelfde.kip,forel en lam.Op zaterdag is iedereen van het animatieteam vrij.Wij hebben betere hotels gehad maar daar ook meer voor betaald!al met al een leuke vakantie gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?