Hotel Side Hotel **

Matig

15 reviews over Hotel Side Hotel in het Nederlands

rustig

susan, 2-4-2009

het side hotel is een rustig hotel met goed eten. personeel spreekt alleen niet goed engels of nederlands, wel veel duits, wees daar op voorbereid.

je bent ongeveer 15 minuten van het hart van side af waar je kunt uitgaan. het hotel is goed, maar het blijft een 2 sterren hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2007

joka van brakel, 30-4-2008

Goed hotel, vriendelijk personeel, perfecte ligging, animatie oke
Gereisd familie in augustus 2007

Jeffrey en Kim, 26-5-2006

Wij zijn hier nu 2 jaar (juli 2004 met vier personen) geleden op vakantie geweest met Arke. We kwamen ook in een barak terecht!! Ook stond er een bewaker bij de ingang die je verbood om eten en drinken mee naar binnen te nemen (tip: als je omloopt langs de zee kun je het toch naar binnen smokkelen).Verschrikkelijk!! Toen we bij de hostess ons beklag gingen doen bleek dat zij de vrouw was van de eigenaar, manager of ober!!! Inderdaad, het ontbijt ging wel maar het avond eten was eenzijdig, ook wij zijn 's avonds maar uit eten gegaan... Wel een mooie ligging maar in de zee kwam ook de riolering uit! Er dreven drollen in het water die ook aanspoelden!! Verder waren de Turken hier zeer handtastelijk en als vrouw zijnde kon je niet alleen naar de supermarkt! Wij gaan hier NOOIT meer naar toe!
Gereisd anders in mei 2006

Roelof, 3-12-2005

In sep.2004 daar geweest

Kamers zeer slecht verzorgd,en klein.(achter)

Eten was waardeloos.

Gelukkig niet meer te boeken,dit is niet voor niets.

Vakantiegenoten gingen er nooitmeer naar toe.

Gereisd met partner in december 2005

Gerla, 3-10-2005

We hebben hier een hele leuke tijd gehad, zo leuk dat we nog twee keer zijn teruggekomen. En elke keer werden we als familie verwelkomd, heel aardig personeel. Jammer dat we het nergens meer kunnen boeken en heb ook geen adres of telefoonnummer meer. Kan iemand mij helpen, wil graag nog eens terug.
Gereisd anders in oktober 2005

inge, 14-8-2005

aardig hotel wij kregen eerst in een heeel klein hokje waar we over de bedden naar de w.c en douche moesten na veel gezeur uit eindelijk toch een kamer in het hotel best was goed

eten lekker wij hebben een hele leuke vakantie gehad

Gereisd anders in augustus 2005

yolande, 1-8-2005

het hotel is zeer slecht. De kamers zijn vies en sober. Het eten is erg minimaal en smerig, we zijn van ellende uit eten gegaan. Het enige pluspunt is de locatie: het ligt direct aan zee!

Het is echt geen aanrader, ik ga er nooit meer heen.

Gereisd anders in augustus 2005

vanessa, 26-7-2005

Wij zijn er 3 jaar geleden in de zomer geweest!

Het ontbijt was inderdaad wel goed maar het avondeten was ronduit slecht. wij hadden hp geboekt maar zijn na 3 avonden buiten de deur gaan eten.

En de "hondehokken"zijn inderdaad smerig van horen/zeggen van mensen die we daar hebben leren kennen.

Wij hadden geluk om in het bijgebouw te zitten.

Dit hotel moeten ze gelijk uit de boeken schrappen !!!!!

Gereisd anders in juli 2005

E de Weerd, 5-5-2005

De bungalows waren net barakken met een baraknummer. Het is te triest voor woorden als je bij Touroperator (organisatie van goede naam) zulke troep krijgt aangeboden. Het ontbijt was redelijk goed, avondeten was slecht. Kortom een erg slecht hotel en zeker niet aan te raden.
Gereisd anders in mei 2005

Mirjam, 28-2-2005

Wij zijn hier in Juni 2004 geweest. Wij hadden vanaf ons balkon een geweldig uitzicht op zee! Zo dicht op zee dat je de eerste nacht wakker wordt van de golven! Mooi zandstrand. De zee loopt heel langzaam af. Het is een klein hotel met vriendelijk personeel. Eten is goed. Hotelkamer is heel eenvoudig. Het centrum van Side is op loopafstand.
Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Side Hotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Hotel in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Hotel scoort een 5.2 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: