Hotel Side Breeze

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°11°
Hotel Side Breeze

31 reviews over Hotel Side Breeze in het Nederlands

Geweldig genoten all in met touroperator

Silvia,
21-3-2019

Was echt een super vakantie met lekker eten leuke mensen en personeel dat het super doet. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ik ga hier zeker weer naar toe.

Annetta Schipper,
8-10-2018

Wat een gezelligheid. Vanaf de eerste dag heb ik genoten. Kamer top, goed eten, vriendelijk personeel, geweldig animatieteam. Mijn vakantie was van het begin tot het einde geweldig.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super

Peter Smit,
6-10-2018

Gezellig kleinschalig hotel eten is perfect het is schoon, super Animatie. Duits hotel ook kwa spraak voor ons geen probleem, prijs kwaliteit is top. Veel grote resorts gehad maar daar heb je niet de gezelligheid als hier, en hier niet massaal ook niet in het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

D-reizen

Wat een fijn hotel en fijne sfeer!

Babeth,
1-9-2018

Wat een fijn hotel! Het is een kleinschalig resort dat alles biedt, maar wel gemoedelijk is. Het eten is echt goed en afwisselend. Het animatieteam is top. Voor zowel kinderen als volwassenen. Wil je liever wat rustiger je dag doorbrengen, dan kun je bij de relaxpool liggen (16+). Op het strand is er een snackbar waar je ook kunt lunchen. Je moet even een stukje lopen voor het strand, maar dat is goed te doen. Ik heb gemerkt dat het hotel bij vragen of verzoeken direct reageert en een oplossing zoekt/biedt. Wij zijn in mei ook geweest en vonden het zo leuk dat we zijn teruggekomen in de zomervakantie. Relatief veel Duitsers, enkele Nederlanders en een enkele Rus qua nationaliteiten. In het animatieteam zijn twee Nederlandssprekende medewerkers. Dichtbij het hotel heb je een shoppingmall. Maar je bent ook zo met de Dolmus in Side en Manavgat.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hadden graag nog langer gebleven!

Fam. Bouman,
22-8-2018

Erg goed hotel. Vriendelijk personeel en de animatie doet zeer goed zijn best de gasten te vermaken! S'avonds animatie en ingehuurde artiesten die optreden. Kamers waren zeer netjes,hygiënisch en goed onderhouden. Ruim assortiment in de eetzaal en ook op de strandlocatie van vanalles voorzien. Wij waren met 2 jongens van 9 en 12 die zich uitstekend vermaakt hebben. Wel zouden de glijbanen wat langer/meer open mogen zijn. Al met al zeer de moeite waard! Wij zouden hier zo weer heen gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Arjan,
31-7-2018

Erg goed hotel, vriendelijk personeel en goed eten. Is inderdaad erg Duits gericht maar ik vond dat niet storend. Ruim animatie programma.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

het was echt fantastisch animatieteam was super l

patricia,
14-5-2018

dat het een super hotel is

Gereisd met vrienden in mei 2018

Leuk hotel voor niet hollanders

GeboektDreizen,
13-8-2017

Hallo,

Net teruggekeerd van side breeze. Allereerst complimenten voor het animatie team, wat werken die hard om de mensen Het ze naar de zin te maken top. Side breeze leuk hotel, goede ligging(zee,bazaar op 5 min loopafstand), eten veel koud en weinig variatie, hygiene kan beter (maar dat komt puur omdat Het hotel tot de nok toe vol word geboekt), beachbar stelt niet veel voor, glijbanen beperkt open, 5 sterren zeker niet eerder 4,heel jammer dat Het echt alleen voor Duitsers en de russen bestemd is. Voor Hollanders is dit geen hotel, tenzij je of Duits of Russisch spreekt. Kamers waren super schoon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed Hotel...maar

Jannie& Rolf,
11-7-2017

Side Breeze is een goed Hotel , maar zeker geen 5 sterren waard.Het ontvang was heel vriendelijk . Het hotel is uitgericht op Duitse toeristen. De animatie of het programma voor kinderen alles is in het Duits.De kamers zijn goed maar voor mensen die slecht te voet zijn is de douche een probleem. Een 40 cm hoge instap was voor mijn haast niet te doen. Ook de Pools zijn niet erg makkelijk. Voor ouderen is bij het in of uitstappen geen voorziening waar men zich kan vasthouden. In de beschrijving is het strand 250 m van het hotel verwijdert...neem het van mijn aan dat voor je aan het water staat 600 m verder bent. Wat niet zo best is dat er geen vervoer na het strand was..( mensen die slecht te voet zijn krijgen het heel moeilijk..)De verzorging was uitstekend.Iemand die hier over het eten eten niet tevreden is bestaat niet. Het personeel doet echt hun best om het hun gasten na de zin te maken. Wat wij ook niet goed vonden was het massale roken . Zelf in het buiten Restaurant wordt flink gerookt. Wij komen zeker terug naar dit Hotel.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vorstelijk en warm ontvangen, uitmuntende service!

Gertie Huveneers
1-3-2017

Het is oprechte verwennerij om daar te verblijven, Zeer vriendelijk, heerlijk eten en prachtige locatie.

Gereisd alleenreizend in mei 2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Breeze in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.