Hotel Side Best ***

Side Best
6,5

6 reviews over Hotel Side Best in het Nederlands

Waar voor je geld (prijs/kwaliteit-verhouding)

Adrie en Melle, 7-11-2009

In augustus/september samen met vrouw een fijne vakantie gehad. De omgeving doet denken aan een openlucht museum, met al die opgravingen, als je er voor geïnteresseerd bent een must om eens te gaan kijken. Het hotel voldeed aan onze verwachtingen, alleen als je slecht ter been bent moet je wel een kamer op de begane grond vragen, er is geen lift dus veel trappen lopen, ook vanaf de receptie. Eerst trap af naar zwembad/restaurant/bar, dan trappen op naar kamers. Het is maar een tip

Gereisd met partner in november 2009

het is maar net wat je verwacht

L'art, 29-10-2009

Bij aankomst denk je waar kom ik terrecht. Wij kregen hele kleine 2 pers. kamer, zo ook een ander koppel wat gelijk met ons aankwam. Wij hebben aangegeven dit geen waardige kamer te vinden en konden na 3 dagen naar een prima kamer. Hotel zat echt vol (met veelal duitse gasten over)

Eten simpel, alles is er als je maar direct bij aanvang aanwezig bent. Het warme eten aanvullen m.n. vlees of vis dat is hier niet het geval en soms beetje rare combinaties, kwaliteit redelijk?? (cijfer 4 a 5 hiervoor), niet groots. Salade buffet en rauwkost goed (hierdoor eind cijfer toch nog een 6), toetjes wat puddinkjes en soms wat kleine donuts in honing. Wel altijd fruit.

Ligging hotel: de hoek om en de winkelstraat uitlopen tot het strand.

Echt een budget hotel (buiten slapen en eten ben je als het goed is weinig in het hotel) minpunt:. Je moet altijd een vervelende trap afdalen om bij de trappenhuizen te komen waar je weer naar boven moet voor de kamers (geen lift, soms 6 hoog)

Gereisd met partner in september 2009

Dit nooit meer

hadewina, 21-10-2009

onze kamer was goed, maar we zagen ook kamers die echt véél te klein waren.

het restaurantpersoneel was nog te beroerd om je te begroeten. het eten was erg slecht: buffet van 19.00 tot 21.00 uur, maar om 19.30 al alles koud en veel was dan al op, en er was al bar weinig te kiezen. commentaar van hun: moet je maar om 19.00 uur komen. geen warmhouders onder de schalen, vaak alleen onrijpe appels als toetje enz.. verder welgeteld één cd die elke avond tijdens het eten gedraaid werd, 2 weken lang, echt waar!

ook vonden we de locatie niet fijn: niets turks in de buurt, alleen maar toeristenwinkels en restaurants en erg claimend allemaal, heel vervelend.

voor ons nooit meer side. zo zie je turkije niet van de beste kant!

Gereisd met partner in oktober 2009

redelijk hotel

mieke, 22-9-2009

geen luxe maar wat wil je voor dat geld.

wij waren tevreden.

Gereisd met vrienden in september 2009

nooit meer

h.gulpers, 9-9-2009

hotel side best:eten zeer slecht,kamers niet proper,is nog niet een ster waard in plaats van drie,service zeer slecht
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Christa, 21-10-2007

Vond dit een heerlijk hotel. Ligging echt perfect.

Kamer helaas zo groot als het tweepersoonsbed (echt waar!) Nu had ik wel lastminute geboekt en was alleen. De andere kamers waren groter. Werd elke dag schoongemaakt.

Kleinschalig, maar gezellig. Vriendelijk personeel.

Je moet jezelf vermaken, is 3*

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Best in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Best zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Best scoort een 6.5 uit 10 op basis van 6 reviews.