Hotel Serenis ****

Hotel Serenis ****
7,1

191 reviews over Hotel Serenis in het Nederlands

NOOIT MEER!!! EEN SCHAND!!!

Venlo, 17-8-2017

Hele vieze kamers, oude badkamer met schimmel.

De kamers werden heel slecht gepoetst.

Aan het zwembad werd slecht schoon gemaakt. Er lagen veel bekers, bordjes, sigaretten enz..

Het eten was iedere dag het zelfde, en de salades waren warm en het vlees was koud.

Het strand was ook heel vies. Vieze oude bedjes.. overal bekertjes.

Om 23.00 gaat de muziek uit. En om 24.00 gaan alle lampen uit.

Wij hebben de laatste dag 40 minuten vast gezeten in de lift!!

Om 2 uur snachts omdat we door het busje op werden gehaald om naar het vliegveld te gaan.

Het personeel van het hotel reageerde niet op het alarm en we hadden geen bereik in de lift. Telefoon die in de ligt hangt deed het ook niet.

Af en toe hadden we een klein beetje bereik van de WiFi waardoor we iemand die we in het hotel hadden leren kennen wakker konden bellen( via whats app)

Hij heeft de lift open gebroken waardoor wij eindelijk uit de lift konden.

Het personeel van het hotel vond het allemaal wel grappig

EEN SCHAND!!

Gereisd familie in augustus 2017

Mooi hotel alleen slechte organisatie eromheen

Adil, 17-8-2017

Goed: redelijke kamers, mooie grote buitenplaats met veel zwembaden en leuke glijbanen voor de kids. Service naar strand ook goed en privestrand ook prima. Goed ontbijt. Dagelijks ijs.

Niet goed: Personeel liegt. wij kwamen om 1 uur in de nacht aan en toen kregen we te horen dat onze kamer nog niet klaar was. Waren ze aan het poetsen. Om 1 uur in de nacht!!! We konden in het restaurant even een hapje gaan eten en in de tussentijd zou onze kamer wel klaar zijn. Na het eten terug naar de receptie en nu vertelden ze ons dat er op de vierde verdieping van onze kamer de elektra eruit lag. Waardoor de kamer niet gepoetst kon worden en ook de deur niet open ging. Het wachten was op de elektro monteur. Andere gasten die tegelijk met ons waren aangekomen kregen exact hetzelfde verhaal te horen. Alhoewel hun kamer op de zesde verdieping was; de storing was toch op de vierde verdieping. Leugens dus. Na 2,5 uur wachten met twee kleine kinderen en nadat we boos zijn geworden werden we voor 1 nacht naar een ander hotel Nova Park vervoerd. Volgende dag terug en toen was onze kamer klaar. Uit coulance wel een betere kamer met twee aparte kamers gekregen. Gratis kluisje alleen die zat niet vast aan de muur. doorgegeven aan de receptie; zouden ze meteen laten monteren. Helaas na 10 dagen geen kluis gemonteerd en heb ik hem ook niet kunnen gebruiken. Kamer was een dag niet gepoetst. Op verzoek wel schone handdoeken gekregen. Avondeten minder goed. Dagelijks hetzelfde. Buiten dagelijks BBQ. Maar vaak rauw vlees. Verder te weinig aan personeel. 1 Tap aan iedere bar. Waardoor lange rijen. Slecht bier. Geen EFES, maar een goedkoop biertje. Kamers bijna altijd overboekt!!! Jammer van zo'n mooi hotel. Over 2 jaar gaat niemand meer naar dit hotel als ze zo doorgaan! Wij althans niet meer. Het personeel kan hier allemaal niets aan doen. Die doen hun best. Het probleem ligt hem bij het Management.

Viel tegen

Valkenburg, 17-8-2017

Personeel was vriendelijk, ligging van het hotel was voor ons goed. snel bij de winkels en goede service naar het strand. je kon in 10 minuten ook naar het strand lopen.

op het strand eten en drinken.

het eten was lauw, en heel weinig variatie.

de kinderen vonden de zwembaden wel heel leuk. leuk kinderbad en mooie glijbanen. onze kamer werd schoongemaakt maar ik begreep dat dit afhankelijk was van degene die jouw kamer poetst. in de ochtend handdoekje leggen.

wij kiezen volgend jaar een iets duurder hotel met meer variatie in het eten.

animatie was leuk voor de kinderen maar ik miste meer afwisseling in activiteiten.

Voor dit hotel is 3 sterren meer dan genoeg

De lange, 17-8-2017

Bij aankomt was de kamer schoon, eerste indruk was goed.

Mooie zwembaden en glijbanen!

Maar service zeer slecht!!

Meeste personeel totaal niet vriendelijk!!

De kamer is op aandringen van ons maar 1 x schoongemaakt maar vraag niet hoe, erg slecht!!

Bij het zwembad werd ook niet schoon gemaakt, ligbedjes werden niet afgespoeld.

Er staat dat je tot 19 uur mag zwemmen maar je werd om half 6 uur al weg gejaagd en ze bleven net zo kan bij je bedje staan.

Veel eten was koud, en weinig variatie, wel veel fruit!!

Ligging is prima, met de bus naar het strand ook goed, maar ook op t strand was t wat verwaarloosd en werd niet echt schoon gehouden volle prullenbakken iedere dag weer.

Wij komen hier niet weer, veel betaald voor slechte service en eten ook animatie voor onze kinderen was er bijna niet.

Kort om veel betaald voor dit hotel wat het niet waard was.

Nooit weer dit hotel

Anoniem, 16-8-2017

Mooi hotel, mooie kamer en mooie zwembaden.

Maar personeel totaal niet vriendelijk, meesten kunnen je weg kijken! Slecht eten en koud!! Weinig variatie, iedere avond pasta en spaghetti dat koud is patat is slap en ligt al lange tijd gebakken klaar zonder dat ze bijvullen.

Lange rijen voor het ijs en de snacks soms is er niet genoeg of ze stoppen er ineens mee ookal staan er mensen een half uur in de rij.

Je word letterlijk bij je plek weg geveegd in het restaurant als het tijd is dat het dicht gaat.

Kamers worden niet schoon gemaakt alleen handdoek wissel en je laken word op bed gelegd.

Meerdere keren gemeld maar word niks op uitgedaan.

Zelfs geld op bed gelegd in de hoop een schoon bed te krijgen maar helaas geld weg maar niks verschoond.

De bedjes en terras rondom het zwembad word maar 1 x per week schoon gemaakt dat is met de Turkse avond.

Kort om mooi hotel en zwembaden maar slechte service te weinig personeel en niet schoon.

Animatie 3x per dag 40

Dit hotel niet meer dan 3 sterren!!!

NOOIT MEER

Familie Bregman, 10-8-2017

Wat een slecht hotel is dit!!! Het is was lauw of koud. 10 dagen zowel in de middag als s avonds het zelfde eten. Er was geen animatie voor de kinderen. Zwembaden werden niet schoongemaakt. Zodat er 4 van de 8 mensen een oorontsteking hadden. Personeel spreken amber Engels of deden alsof. De animatie wat er was s avond voor volwassen was gebaseerd op de Turkse en Russische gasten, maar dan nog ging de stekker om 2300 opeens eruit. Het was zo slecht dat het niet eens te beschrijven is wat er allemaal mis is met dit hotel. Zeker geen 5 sterren waard. Eerder 1 of 2. Wij gaan daar nooit meer terug!!!!

Nooit meer! 4e en 5e ster moeten van de gevel af

Marcel van der Maat, 8-8-2017

Op vakantie met de kids 13 en 15 jaar. Helaas voor ons was dit niet de vakantie waar we krom voor hebben gelegen. Het eten was altijd koud. Weinig variatie en sowieso weinig vlees. Koude Pasta's, slappe friet enz enz. Brood naar de makreel smaakte van de dag ervoor. Heel heel slecht.

Het gros van het personeel spreekt je aan met oerkreten als Hûh. En kijkt je niet eens aan. Druk pratend met mede vakantiegangers uit het oosten van Europa.

Voor de kids van onze leeftijd is er niks, helemaal niks, te doen na het avondeten. Geen enkele gelegenheid om samen met leeftijdgenoten iets te doen. De muziek gaat op last van de directie van het hotel om 23:00uur uit zodat de avond om 23:00uur voorbij is. En muziek die gedraaid wordt is Turks en Russisch. Voor de Nederlandse gast was desgevraagd geen plek.

Kamers waren prima. Grote zwembad echt kei-smerig. Langs de waterlijn was er al van alles aangekoekt. Bodem was vies. Er werd 's-avonds ook niet schoongemaakt. Over touroperator maar niet te speken.

Dit kan een stuk beter

Albert, 6-8-2017

Op zich een mooi hotel en veel mensen die absoluut hun best deden. Helaas waren er ook diverse personeelsleden die het kennelijk niet zo interesseerde. Op gebied van klantvriendelijkheid kan er nog een boel worden bijgeleerd en vooral housekeeping was zwaar onder de maat. We hadden een erg mooie split-level familiekamer, maar de schoonmaak was zeer bedenkelijk.

In het eten dat werd voorgeschoteld zat helaas erg weinig variatie. Het was prima, maar we hebben toch ook al vaak beter kunnen ervaren. Verder hebben we erg veel moeite moeten doen om ons niet te veel te ergeren aan bepaalde gasten die zich niet kunnen gedragen en ook hun kinderen geen enkel respect bijbrengen. Uit welke landen deze gasten kwamen hoef ik verder niet uit te leggen denk ik. Het waren er in dit hotel helaas ergerlijk veel. Ik weiger om met tot ditzelfde niveau te verlagen en dan heb je er dus wel een beetje last van.

De diverse zwembaden maakte veel goed. Erg fijn! Vooral het grootste bad was perfect. Alleen jammer dat het golfslagbad niet golfde.

Dit hotel zou het veel beter kunnen doen met wat extra (achterstallig) onderhoud, wat extra training voor het personeel, meer diversiteit in clientèle en vooral wat minder van sommige. 's-avonds mag er wel wat meer entertainment zijn.

Al met al prima vakantie maar we hadden er iets meer van gehoopt.

Volgens Zoover heeft dit hotel 4 sterren. Op de gevel zijn er 5. Volgens ons is 4 het absolute maximum.

Gereisd familie in juli 2017

jammer bij de buren beter

manon, 2-8-2017

14 dagen geweest maar beetje jammer te weinig personeel voor de gasten wat er rond lopen tafels na eten vorige mensen niet schoon gemaakt hotel kamer ook al paar dagen niet !eten lauw tot koud ! mag ook best een lach af hoor achter de bar en bij binnenkomst zou beter zijn ma nee!!ook voor de kleintjes weinig leuks !!side mare ligt ernaast en is daar in tegen dikke prima dus zou zeggen side mare ;) super ook voor de kids

Dit nooit meer

Lindsey, 8-7-2017

Jezus wat slecht! Het enige pluspunt zijn de zwembaden. Het eten is erg slecht, 0 variatie, alleen boter bij het ontbijt, half gare patat , elke dag zelfde koude buffet. Het brood is s'ochtends nog wel te doen maar tijdens lunch hard en bij het diner nog.harder, ligt er waarschijnlijk de hele dag. Personeel allemaal jongeren die geen woord engels spreken en lopen je voor de voeten. Animatie voor kinderen is een hok met allemaal oude troep zonder begeleiding. Dus nee dit hotel nooit meer!! Wij zijn een paar keer uit eten geweest in oud side bij aprodhite; echt een aanrader!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Serenis**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serenis in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serenis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Serenis scoort een 7.07 uit 10 op basis van 198 reviews.