Hotel Serenis ****

Serenis

196 reviews over Hotel Serenis in het Nederlands

1 keer en nooit meer

familie R, 13-9-2017

wat een tegenvaller na anderen jaren!! erg onhygiënisch zwembad en badkamer.het is absoluut geen 5 sterren hotel!! elke dag het zelfde eten! als je in dit hotel voor de 1e keer in Turkije komt ga je nooit meer.. overigens wel een leuk kinderbad!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Prijs / Kwaliteit degelijk hotel

Nathalie, 12-9-2017

Mooi en net hotel, waarbij de eerste indruk best oke was.

Lekkere en ruime keuze aan ontbijt, maaltijden, nagerechten & fruit

Propere en ruime kamers (gekozen voor de rustige straatzijde)

Verschillende zwembaden, met afzonderlijke gedeelten voor de allerkleinsten.

Centrale ligging, dichtbij winkeltjes, carrefour, restaurantjes ... goede uitvalsbasis naar ...., en dichtbij het strand (te voet 1km)

En inderdaad, een fooi doet wonderen, ook bij de poetsdames , ... kamer nadien steeds tiptop in orde.

Het enige minpunt : het gevoel van welkom te zijn is ver te zoeken, onvriendelijk personeel (met uitzondering van eentje a d receptie en eentje in het restaurant), meer dan overbevolkt restaurant s avonds, kennis van de Engelse taal is nog minder dan minimaal,

Maar je kiest zelf of je je hieraan ergert of niet.

Alles netjes opgeteld: zou ik terugkomen : naar dit hotel ? neen ... naar dit stadje?

jawel ...

maar toch een zonnige & zalige leuke vakantie achter de rug ...

Gereisd met vrienden in september 2017

1 keer niet meer!

Ron, 10-9-2017

Genoeg variatie in eten en best wel goed. Onvriendelijk bedienend personeel, slecht Engels sprekend. In 8 dagen 1 keer schoonmaak op aandringen. Geen schone lakens gekregen. Als je schone handdoeken wilt krijg je die wel. Kamers begane grond ruiken naar riool. Hotel staat op heuvel, 1 straat van strand af. Goede pendelverbinding naar strand. Voor WiFi in het hotel moet je betalen. Handdoek leggen mentaliteit bij zwembad. Veel klachten gehoord over eczeem en oorontsteking door zwembadwater. Veel Russen en Duitsers in hotel. Touroperator zegt 5 sterren wat het niet waard is. Hooguit 3+! Dit is een buitenwijk van Side, via saaie boulevard lopend te doen naar Side.
Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Serenis bij:

Niet slecht, maar voor ons niet voor herhaling.

Wibija, 31-8-2017

Inderdaad mensen die klagen zijn waarschijnlijk in de welbekende hotels geweest waar ze het beter hadden, maar neemt niet weg dat dit hotel echt zo slecht was wat sommige mensen schrijven. Wij hebben dit zo niet ervaren. Service/receptie meer dan prima, schoonmaak kamers goed (onze kamer was goed en schimmelvrij hihi) WiFi inderdaad minder (koop een Vodafone kaart voor 30 € en je hebt 13 gb internet door het hele land), eten/ontbijt goed, lunch diner inderdaad dezelfde maar je had genoeg keus om zelf te variëren. Bediening goed (geef ze af en toe een tip en ze lopen met je weg). Animatie genoeg te doen voor volwassene en kinderen. Zwembaden goed en schoon... Vervoer strand goed, chauffeur begin leuk, later opdringerig schooien voor een fooi (terwijl wij al een paar keer geld in tipbox hadden gedaan) lopend goed te doen ...strand/paviljoen mag wat meer aandacht aan besteed worden (we hebben er wel lekker gelegen en gegeten). Locatie hotel goed, veel winkels in de buurt en met de dolmus ( 1 € p.p) ben je snel in het oude centrum van Side en Manavgat. Heel klein minpuntje vonden wij dat we geen flesjes water kregen of konden pakken, maar van die dunne plastic bekertjes waar we het water uit een waterkoeler moesten tappen (en dat was vaak niet koud). Al met al, na alle negativiteit van andere reviews hebben wij een hele fijne vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooi hotel, maar het is het net niet!!

petra, 27-8-2017

mooi hotel, leuke zwembaden en ligging ook goed, met een busje naar het strand, lopend ook goed te doen dat deden wij meestal. wel jammer dat het personeel niet echt vriendelijk was, dat om 24 uur het ook echt afgelopen was de muziek ging al veel eerder uit, en de lampen gingen ook gewoon uit, en engels konden ze ook niet echt. ik heb veel mensen gehoord over de slechte of zelfs niet schoon gemaakte kamers, daar hebben wij geen last van gehad, iedere dag werd er schoongemaakt en nieuwe handdoeken. al met al hebben wij toch een hele leuke vakantie gehad. maar ga er niet voor een tweede keer heen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

NOOIT MEER!!! EEN SCHAND!!!

Venlo, 17-8-2017

Hele vieze kamers, oude badkamer met schimmel.

De kamers werden heel slecht gepoetst.

Aan het zwembad werd slecht schoon gemaakt. Er lagen veel bekers, bordjes, sigaretten enz..

Het eten was iedere dag het zelfde, en de salades waren warm en het vlees was koud.

Het strand was ook heel vies. Vieze oude bedjes.. overal bekertjes.

Om 23.00 gaat de muziek uit. En om 24.00 gaan alle lampen uit.

Wij hebben de laatste dag 40 minuten vast gezeten in de lift!!

Om 2 uur snachts omdat we door het busje op werden gehaald om naar het vliegveld te gaan.

Het personeel van het hotel reageerde niet op het alarm en we hadden geen bereik in de lift. Telefoon die in de ligt hangt deed het ook niet.

Af en toe hadden we een klein beetje bereik van de WiFi waardoor we iemand die we in het hotel hadden leren kennen wakker konden bellen( via whats app)

Hij heeft de lift open gebroken waardoor wij eindelijk uit de lift konden.

Het personeel van het hotel vond het allemaal wel grappig

EEN SCHAND!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi hotel alleen slechte organisatie eromheen

Adil, 17-8-2017

Goed: redelijke kamers, mooie grote buitenplaats met veel zwembaden en leuke glijbanen voor de kids. Service naar strand ook goed en privestrand ook prima. Goed ontbijt. Dagelijks ijs.

Niet goed: Personeel liegt. wij kwamen om 1 uur in de nacht aan en toen kregen we te horen dat onze kamer nog niet klaar was. Waren ze aan het poetsen. Om 1 uur in de nacht!!! We konden in het restaurant even een hapje gaan eten en in de tussentijd zou onze kamer wel klaar zijn. Na het eten terug naar de receptie en nu vertelden ze ons dat er op de vierde verdieping van onze kamer de elektra eruit lag. Waardoor de kamer niet gepoetst kon worden en ook de deur niet open ging. Het wachten was op de elektro monteur. Andere gasten die tegelijk met ons waren aangekomen kregen exact hetzelfde verhaal te horen. Alhoewel hun kamer op de zesde verdieping was; de storing was toch op de vierde verdieping. Leugens dus. Na 2,5 uur wachten met twee kleine kinderen en nadat we boos zijn geworden werden we voor 1 nacht naar een ander hotel Nova Park vervoerd. Volgende dag terug en toen was onze kamer klaar. Uit coulance wel een betere kamer met twee aparte kamers gekregen. Gratis kluisje alleen die zat niet vast aan de muur. doorgegeven aan de receptie; zouden ze meteen laten monteren. Helaas na 10 dagen geen kluis gemonteerd en heb ik hem ook niet kunnen gebruiken. Kamer was een dag niet gepoetst. Op verzoek wel schone handdoeken gekregen. Avondeten minder goed. Dagelijks hetzelfde. Buiten dagelijks BBQ. Maar vaak rauw vlees. Verder te weinig aan personeel. 1 Tap aan iedere bar. Waardoor lange rijen. Slecht bier. Geen EFES, maar een goedkoop biertje. Kamers bijna altijd overboekt!!! Jammer van zo'n mooi hotel. Over 2 jaar gaat niemand meer naar dit hotel als ze zo doorgaan! Wij althans niet meer. Het personeel kan hier allemaal niets aan doen. Die doen hun best. Het probleem ligt hem bij het Management.

Viel tegen

Valkenburg, 17-8-2017

Personeel was vriendelijk, ligging van het hotel was voor ons goed. snel bij de winkels en goede service naar het strand. je kon in 10 minuten ook naar het strand lopen.

op het strand eten en drinken.

het eten was lauw, en heel weinig variatie.

de kinderen vonden de zwembaden wel heel leuk. leuk kinderbad en mooie glijbanen. onze kamer werd schoongemaakt maar ik begreep dat dit afhankelijk was van degene die jouw kamer poetst. in de ochtend handdoekje leggen.

wij kiezen volgend jaar een iets duurder hotel met meer variatie in het eten.

animatie was leuk voor de kinderen maar ik miste meer afwisseling in activiteiten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor dit hotel is 3 sterren meer dan genoeg

De lange, 17-8-2017

Bij aankomt was de kamer schoon, eerste indruk was goed.

Mooie zwembaden en glijbanen!

Maar service zeer slecht!!

Meeste personeel totaal niet vriendelijk!!

De kamer is op aandringen van ons maar 1 x schoongemaakt maar vraag niet hoe, erg slecht!!

Bij het zwembad werd ook niet schoon gemaakt, ligbedjes werden niet afgespoeld.

Er staat dat je tot 19 uur mag zwemmen maar je werd om half 6 uur al weg gejaagd en ze bleven net zo kan bij je bedje staan.

Veel eten was koud, en weinig variatie, wel veel fruit!!

Ligging is prima, met de bus naar het strand ook goed, maar ook op t strand was t wat verwaarloosd en werd niet echt schoon gehouden volle prullenbakken iedere dag weer.

Wij komen hier niet weer, veel betaald voor slechte service en eten ook animatie voor onze kinderen was er bijna niet.

Kort om veel betaald voor dit hotel wat het niet waard was.

Nooit weer dit hotel

Anoniem, 16-8-2017

Mooi hotel, mooie kamer en mooie zwembaden.

Maar personeel totaal niet vriendelijk, meesten kunnen je weg kijken! Slecht eten en koud!! Weinig variatie, iedere avond pasta en spaghetti dat koud is patat is slap en ligt al lange tijd gebakken klaar zonder dat ze bijvullen.

Lange rijen voor het ijs en de snacks soms is er niet genoeg of ze stoppen er ineens mee ookal staan er mensen een half uur in de rij.

Je word letterlijk bij je plek weg geveegd in het restaurant als het tijd is dat het dicht gaat.

Kamers worden niet schoon gemaakt alleen handdoek wissel en je laken word op bed gelegd.

Meerdere keren gemeld maar word niks op uitgedaan.

Zelfs geld op bed gelegd in de hoop een schoon bed te krijgen maar helaas geld weg maar niks verschoond.

De bedjes en terras rondom het zwembad word maar 1 x per week schoon gemaakt dat is met de Turkse avond.

Kort om mooi hotel en zwembaden maar slechte service te weinig personeel en niet schoon.

Animatie 3x per dag 40

Dit hotel niet meer dan 3 sterren!!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Serenis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serenis in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serenis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Serenis scoort een 7.03 uit 10 op basis van 204 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: