Hotel SENTIDO Perissia *****

Hotel SENTIDO Perissia *****

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SENTIDO Perissia***** bij :

802 reviews over Hotel SENTIDO Perissia in het Nederlands

Fam. de Louw, 7-8-2017

Momenteel een week hier, in één woord: Fantastisch!

Mooie, ruime kamer op de vierde verdieping, met ruim balkon en prachtig uitzicht op zwembaden en zee.

Zeer aardige poetsvrouw die we direct een leuke fooi hebben gegeven waarna we iedere dag verrast worden met de mooiste creaties van handdoeken en beddengoed.

Ontbijt: veel keuze van brood, vlees, ei gerechten, pannenkoeken, vers fruit etc.

Lunch: in hoofdrestaurant (binnen) zeer veel keuze. Bij Sandy Beach aan de boulevard ruim voldoende keuze met weer veel verse waar.

En dan iets wat ik nog nooit eerder gezien heb, een A la carte lunch restaurant naast de patisserie. Met heerlijke gerechten die je gebracht worden. Tip: de kip wrap.

Patisserie: enorm veel keuze uit de lekkerste gebakjes.

Diner: in hoofdrestaurant zeer veel keuze en vaak een thema avond. Weinig plaats om buiten te eten, maar daar toch iedere avond plaats kunnen krijgen.

5 A la carte restaurants: vis, Turks, Italiaans, chinees en steakhouse (laatste twee tegen bijb

Gereisd familie in juli 2017

Beste L-de-Louw,

Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Mooi hotel maar zeker geen 5 waard

Elke Castro, 30-7-2017

Zeer mooi hotel prachtig gelegen en zeer mooi uitzicht ,personeel niet zo vriendelijk.kamers ook niet altijd gepoest gelijk het moest .eten was wel varieerend en lekker.heel mooi hotel ,maar zeker geen 5 sterren waard .
Gereisd met partner in juli 2017

Beste Elke Castro,

Graag wil ik u bedanken voor uw reactie. Hopelijk mogen we u nogmaals in Sentido Perissia Hotel verwelkomen.

Geweldig,super en fantastisch hotel

Marien -Baldewijns Benny&Martine, 29-7-2017

zeer bevoorrechte ligging super vriendelijk personeel en dan bedoelen we iedereen van strand tot restaurants en poets personeel en ook niet te vergeten Alice de public relations super bedankt altijd fijn als je een aanspreekpunt hebt in je eigen taal en ze maakt ook eens tijd om gewoon een babbeltje te slaan heel gezellig . het was onze tweede keer dat we hier waren was wel 6 jaar geleden en toch werden we weer aangenaam verrast ook door de manager bijeenkomst georganiseerd met etentje in specialiteit restaurant voor allen die terugkomers waren en ook mooie foto daarvan gekregen heel fijn ook in de kamer verwelkoming met appels en snoepjes leuk .alles netjes proper hele mooie kamer iedereen bedankt om onze vakantie super te hebben gemaakt want als je in deze hitte moet werken verdien je toch wel respect vinden wij nog eens een dikke DANK JE WELen tot de volgende keer hopelijk in2018 vele groetjes aan allen Benny &Martine Marien -Baldewijns
Gereisd met partner in juli 2017

Beste Benny en Martiene Marien -Baldewijns

Sentido Perissia Management Team

Zeer goed, fantstische vakantie gehad

Patrick en Chris, 9-7-2017

Elke avond show of een bandje , vriendelijk personeel prachtige tuin ,nu ja alles was bijná uitstekend.enkel de kamers waren niet altijd perfect gekuist. Nu ja we hoorden daar dat het personeel slechts 15 minuten krijgt om een kamer te kuisen. Sentido is overgenomen door de groep Paloma en misschien zijn ze bezig met alles aan te passen. De eerste dagen werd onze bar en de koffie aangevuld , de.laatste vier dagen niet meer . Dit zijn een paar minpuntjes waarvan wij verwachten dat dit in orde is bij ons volgende verblijf. Wij gaan zeker terug

Beste Patrick an Chris,

Goed maar kan beter

Els&Kurt, 2-7-2017

Wij zijn hier Voor de 6de keer geweest was goed maar de vorige keren waren beter 1/ de minibar werd normaal dagelijks bijgevuld nu was het dikwijls om de 4a5dagen nadat je het al een paar keer gevraagd had 2/ vanaf dag 2 vuile badkamerspiegel is zo gebleven tot dag 12 toen we terug naar huis vertrokken we hebben dit gemeld maar dit kwam omdat de poetsdienst maar een 15 min per kamer krijgt bij onze buren de zelfde problemen . Wel heel goed is het eten,de vriendelijkheid van het animatieteam , personeel en het management, we werden ook 2 maal uitgenodigd voor een etentje met al de mensen die er al meerdere malen hun vakantie doorbrachten.Doordat het is over genomen door de Paloma group zal het nog wat zoeken zijn maar het zal wel weer in orde komen als ze rekening houden met de 2 mindere punten wij keren met plezier terug

Beste Els & Kurt,

Goed hotel

Wolfgang, 28-6-2017

Eerst de min punten. Geen muziek aan de zwembaden.dan bacterie opgelopen je moet ma pech hebben nacht moeten overnachten. Mini bar meestal bellen voor bij te vullen.werd wel gedaan dan.weinig plaats voor buiten te eten. En als er plaats was dan waren er de katten maar ze waren braaf zaten niet op de tafels.voor de rest was er alles in orde. Plaats genoeg aan het zwembad. En het strand. Vriendelijk personeel alleen vond ik gast relation niet behulpzaam .geen telefoon gekregen van hun in kliniek. Terwijl het hun schuld was dat ik daar beland ben.

Beste Wolfgang,

Bedankt voor uw beoordeling en praktische opmerkingen. We vinden het jammer te lezen dat uw vakantie niet volledig geslaagd was. We hopen de kans te krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst.

Sentido Perissia Management Team

Top hotel personeel zeer vriendelijk eten prima

Lenie Chen - van de ketterij., 16-6-2017

Wij zijn nu voor de 3de keer in sentido geweest is heel goed valt niks op aan te merken

Toch een minpunt van het management mijn vriendin en ik hebben onze kamer omgeboekt van een kamer met Frans balkon naar een kamer met balkon we moesten €112,- bijbetalen terwijl het maar 11,-p.p. Kost vind ik een minpunt jammer

Gereisd met vrienden in juni 2017

Beste Lenie Chen,

Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. Mbt de upgrade die u ter plaatse heeft bijgeboekt (french balkon naar balkon) is altijd duurder dan indien u dat bij u boeking thuis doet, We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

fantastische plek

kristin, 27-5-2017

We hebben samen met ons dochtertje genoten vn een weekje vakantie! Mooie ruime kamers met een degelijk babybedje voorzien. Badkamer met ruime inloopdouche!

Qua eten kunnen we zeker niet klagen. Elk moment van de dag kan je wel ergens terecht voor wat lekkers en er is een gevarieerde keuze. Voor kinderen zijn er heel veel voorzieningen: microgolf, flessenverwarmer, sterilisator, sapcentrifuge, yoghurtjes, potjes fruitpap, potjes groentenpap, potjes rijstpap... en er is ook een kidschef aanwezig die samen met de kids kookt of speciale wensen kan vervullen. Super hotel, wij komen zeker terug

Gereisd familie in mei 2017

Beste Kristin

Super hotel!

Rob De Prins, 27-5-2017

Super hotel met super mooie en propere kamers!

Voor onze baby van 8 maanden was er een deftig kinderbed voorzien.

Ook bij het eten was er potjes voeding voor de baby! En voor de oudere kinderen is er een kidschef die speciaal voor kinderen aparte maaltijden maakt!

Aan het zwembad en strand was plaats genoeg zodat je niet vroeg uit je bed moest om je handdoek te gaan leggen!

Echt een super vakantie! Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd familie in mei 2017

Beste Rob de Prins,

Geweldig hotel

Paul Nieuwland, 5-5-2017

Heerlijke all inclusive week in dit luxe hotel. Het hele complex heeft eigen zwembaden maar ligt ook direct aan zee met een eigen strand. Alles is schoon en goed verzorgd. Mooie luxe kamer en eten is afwisselend en goed. A la carte aan te bevelen. Kortom een aanrader.
Gereisd familie in april 2017

Beste Paul Nieuwland,

Heel hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over uw verblijf te schrijven.

We hopen dat u een fijne vakantie had en kijken er naar uit u nog een keer te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Sentido Perissia Management Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Perissia in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Perissia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Perissia scoort een 8.95 uit 10 op basis van 846 reviews.