Hotel SENTIDO Perissia *****

SENTIDO Perissia

WebsiteLink naar website

807 reviews over Hotel SENTIDO Perissia in het Nederlands

Voor de 23 ste keer in dit fantastische hotel !

Familie Billen - van Gestel , Baarle-Nassau, 24-9-2017

Dit hotel is en blijft fantastisch, een accommodatie waar mensen blijven terug komen. Je waant je in one happy big family !!!! De staf en het personeel doen er alles aan om je een fantastische vakantie te bezorgen. De restaurants zijn stuk voor stuk erg genietbaar. Het buffet in het algemene restaurant is meer dan goed.

Jammer dat we geen tafellakens meer op de tafels krijgen , de placemates vinden we toch iets minder. Het eten mag voor ons ook wat warmer geserveerd worden. Het animatieteam van dit najaar was goed op dreef zonder opdringerig te zijn.

De leidinggevende staf is zeer bereikbaar en heeft oor voor eventuele opmerkingen.

Kortom we werden weer erg in de watten gelegd. Op naar de 24 ste of 25 ste keer je raakt er de tel bij kwijt !!!!

Sentido Perissia Management Team, General Manager, 27-9-2017

Beste Familie Billen - van Gestel,

Van harte bedankt voor uw lovende beoordeling in Sentido Perissia Hotel.

Het doet ons plezier uw positieve commentaar over het hotel en ons team te lezen. We zijn blij dat ook deze vakantie voor u puur genieten was en we kijken er naar uit u nogmaals te verwelkomen.

Sentido Perissia Management Team

Wéér een geweldige tijd gehad!

Hans en Inge, 12-9-2017

Voor de negende keer Sentido Perissia. En er zal ook wel weer een tiende keer komen! Het is misschien niet een bling bling hotel maar zó comfortabel. Het eten, het personeel de kamer en....eigenlijk alles was weer super. Het gezamenlijke avondje met terug kerende gasten was een verrassing en de nieuwe beachparty was echt super. Kortom wij hebben wederom een heerlijke vakantie gehad en willen iedereen die dat mogelijk hebben gemaakt hartelijk bedanken!
Manager, General Manager, 14-9-2017

Beste İnge_Lippens,

Van harte bedankt voor uw lovende beoordeling na uw 9de verblijf in Sentido Perissia Hotel.

Sentido Perissia Management Team

mooi hotel jammer van de kamers

Boonman, 5-9-2017

Het was een mooi hotel, alles was netjes.

De kamers waren alleen heel gehoorig en bedden waren onwijs hard. We hoorde veel verhalen over overlast van russen maar daar hebben wij niet veel van gemerkt. Eten had wel iets meer variatie in gekunt maar het was allemaal prima. Het enige jammere was dat steak hous niet inbegrepen zat.

management, General Manager, 7-9-2017

Beste Familie Boonman,

Graag wil ik u bedanken voor uw aangename reactie. We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft van uw vakantie. Hopelijk mogen we u nogmaals in Sentido Perissia Hotel verwelkomen.

weer helemaal bijgetankt

Fam. Berkouwer, 26-8-2017

Goed eten, avondprogramma gevarieerd, voor terugkomers gezellige avond georganiseerd. Eens in de twee weken heuse strandparty.Prijs / kwaliteit goed. Alice van de guest relations kan je met alles verder helpen. Enig minpuntje tijdens het diner te weinig personeel in het mainrestaurant.
Gereisd met partner in augustus 2017
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 28-8-2017

Beste Familie Berkouwer,

Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Sentido Perissia Management Team

genieten onder een stralende zon

patricia pipeleers, 21-8-2017

De foto's kloppen niet met de werkelijkheid. Hotel is verouderd en er zijn nog douchegordijnen op een bad om te douche. Voor de rest is alles op en top super. Elke dag wordt de kamer gekuist, de zwembaden zijn proper en leuke activiteiten, 's avonds is er meestal een show en/of live muziek. Het buffet is heel verzorgd en heel heel uitgebreid. Wie hier zijn buikje niet vol kan eten ... dat kan gewoon niet. Personeel is wel niet echt vriendelijk maar daar stoorden we ons niet aan. Kluisje werkte niet en na 2x te resetten... nog niet. We hebben dat gemeld maar ze kwamen niet. Doordat we 2 kamers huurden konden we ons behelpen. Elke dag kon je handdoeken omruilen. Na het uitchecken kon je je nog douchen met 5 personen in douchekamer. Lol verzekerd!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Management, General Manager, 25-8-2017

Beste Patricia Pipeleers,

Fam. de Louw, 7-8-2017

Momenteel een week hier, in één woord: Fantastisch!

Mooie, ruime kamer op de vierde verdieping, met ruim balkon en prachtig uitzicht op zwembaden en zee.

Zeer aardige poetsvrouw die we direct een leuke fooi hebben gegeven waarna we iedere dag verrast worden met de mooiste creaties van handdoeken en beddengoed.

Ontbijt: veel keuze van brood, vlees, ei gerechten, pannenkoeken, vers fruit etc.

Lunch: in hoofdrestaurant (binnen) zeer veel keuze. Bij Sandy Beach aan de boulevard ruim voldoende keuze met weer veel verse waar.

En dan iets wat ik nog nooit eerder gezien heb, een A la carte lunch restaurant naast de patisserie. Met heerlijke gerechten die je gebracht worden. Tip: de kip wrap.

Patisserie: enorm veel keuze uit de lekkerste gebakjes.

Diner: in hoofdrestaurant zeer veel keuze en vaak een thema avond. Weinig plaats om buiten te eten, maar daar toch iedere avond plaats kunnen krijgen.

5 A la carte restaurants: vis, Turks, Italiaans, chinees en steakhouse (laatste twee tegen bijb

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Tolga Çinar, General Manager, 14-8-2017

Beste L-de-Louw,

Mooi hotel maar zeker geen 5 waard

Elke Castro, 30-7-2017

Zeer mooi hotel prachtig gelegen en zeer mooi uitzicht ,personeel niet zo vriendelijk.kamers ook niet altijd gepoest gelijk het moest .eten was wel varieerend en lekker.heel mooi hotel ,maar zeker geen 5 sterren waard .
Gereisd met partner in juli 2017
manager, General Manager, 2-8-2017

Beste Elke Castro,

Graag wil ik u bedanken voor uw reactie. Hopelijk mogen we u nogmaals in Sentido Perissia Hotel verwelkomen.

Geweldig,super en fantastisch hotel

Marien -Baldewijns Benny&Martine, 29-7-2017

zeer bevoorrechte ligging super vriendelijk personeel en dan bedoelen we iedereen van strand tot restaurants en poets personeel en ook niet te vergeten Alice de public relations super bedankt altijd fijn als je een aanspreekpunt hebt in je eigen taal en ze maakt ook eens tijd om gewoon een babbeltje te slaan heel gezellig . het was onze tweede keer dat we hier waren was wel 6 jaar geleden en toch werden we weer aangenaam verrast ook door de manager bijeenkomst georganiseerd met etentje in specialiteit restaurant voor allen die terugkomers waren en ook mooie foto daarvan gekregen heel fijn ook in de kamer verwelkoming met appels en snoepjes leuk .alles netjes proper hele mooie kamer iedereen bedankt om onze vakantie super te hebben gemaakt want als je in deze hitte moet werken verdien je toch wel respect vinden wij nog eens een dikke DANK JE WELen tot de volgende keer hopelijk in2018 vele groetjes aan allen Benny &Martine Marien -Baldewijns
Gereisd met partner in juli 2017
Manager, General Manager, 2-8-2017

Beste Benny en Martiene Marien -Baldewijns

Sentido Perissia Management Team

Zeer goed, fantstische vakantie gehad

Patrick en Chris, 9-7-2017

Elke avond show of een bandje , vriendelijk personeel prachtige tuin ,nu ja alles was bijná uitstekend.enkel de kamers waren niet altijd perfect gekuist. Nu ja we hoorden daar dat het personeel slechts 15 minuten krijgt om een kamer te kuisen. Sentido is overgenomen door de groep Paloma en misschien zijn ze bezig met alles aan te passen. De eerste dagen werd onze bar en de koffie aangevuld , de.laatste vier dagen niet meer . Dit zijn een paar minpuntjes waarvan wij verwachten dat dit in orde is bij ons volgende verblijf. Wij gaan zeker terug
Gereisd met partner in juni 2017
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 11-7-2017

Beste Patrick an Chris,

Goed maar kan beter

Els&Kurt, 2-7-2017

Wij zijn hier Voor de 6de keer geweest was goed maar de vorige keren waren beter 1/ de minibar werd normaal dagelijks bijgevuld nu was het dikwijls om de 4a5dagen nadat je het al een paar keer gevraagd had 2/ vanaf dag 2 vuile badkamerspiegel is zo gebleven tot dag 12 toen we terug naar huis vertrokken we hebben dit gemeld maar dit kwam omdat de poetsdienst maar een 15 min per kamer krijgt bij onze buren de zelfde problemen . Wel heel goed is het eten,de vriendelijkheid van het animatieteam , personeel en het management, we werden ook 2 maal uitgenodigd voor een etentje met al de mensen die er al meerdere malen hun vakantie doorbrachten.Doordat het is over genomen door de Paloma group zal het nog wat zoeken zijn maar het zal wel weer in orde komen als ze rekening houden met de 2 mindere punten wij keren met plezier terug
Gereisd met partner in juni 2017
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 4-7-2017

Beste Els & Kurt,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO Perissia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Perissia in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Perissia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Perissia scoort een 8.95 uit 10 op basis van 852 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: