Hotel Selenium ***

8,2

16 reviews over Hotel Selenium in het Nederlands

Selenium side hotel

Jelle Hünen, 14-7-2012

Het Selenium hotel is klein, maar een zeer goed hotel. Het hotel heeft een familiare sfeer. Dit wordt uitgedragen door het personeel, maar tevens ook de eigenaar en de hotelmanager die zich gewoon tussen de gasten begeeft. Bij problemen kun je altijd bij de eigenaar en de manager terecht, deze staan altijd voor je klaar. De kamers zijn welliswaar iets aan de kleine kant, maar ze worden zeer goed schoongemaakt en onderhouden.

Al het personeel spreekt redelijk tot goed Duits, zodoende kan men in één taal communiceren en zonder handen en voeten.

Het eten was redelijk goed, niet top, maar ook weer niet slecht. De keuze wat men eten kan in het hotel is wel beperkt.

De afstand tot het strand en winkelstraat is ongeveer 10 minuten lopen. Dit is makkelijk te overbruggen en hebben wij niet als hinderlijk ervaren.

Mijn vriendin en ik vonden het een goed hotel, waar je goed kan uitrusten. Tevens is er een Hamam in het hotel met gedimplomeerd personeel voor een optimale Hamam ervaring.

Gereisd met partner in juli 2012

Keurig hotel en zeer gastvrij

w.elzinga, 26-8-2010

Het 1e jaar naar Turkije.Een zeer prettig verblijf in dit hotel.Schoon en netjes.

Het personeel is erg vriendelijk en ze staan direkt voor je klaar.De kamers zijn niet zo groot maar wel erg netjes en schoon en ze worden ook dagelijks schoongemaakt.

Het eten was prima en er was voldoende keuze en variatie.Ook voor kinderen was er altijd wel iets dat ze lusten.

Al met al een fijne vakantie, mede door dit hotel.Ze hebben de waardering van 3 sterren maar verdienen er zeker een ster bij.

Je voelt je in dit hotel direkt op je gemak.

Mijn complimenten.

Gereisd familie in augustus 2010

Hotel met warmte

Fam van steijn, 19-5-2010

Ben voor de zoveelste keer in dit Hotel geweest en ik moet zeggen het blijft heerlijk om hier te verblijven.

Ik werd warm ontvangen, omdat ze me direct herkenden.

Men kent je daar bij naam en je bent er geen nummer.

Het is er brandje schoon en iedere dag schone handdoeken en bedden.

Het eten was ook weer genieten.

Er was ook nog een Turkse avond met dans en muziek.

Het hotel zelf heeft ook een hammam, altijd de moeite waard.

Naar het strand moet je even de Atatürk Bulvari oversteken, maar dat is niet erg als je goed ter been bent.

Je loopt dan door een leuk winkelstraatje zo naar het strand. En over de nieuwe wandelboulevard loop je naar Side centrum. [1]

Gereisd alleenreizend in mei 2010

voor herhaling vatbaar"

Dorine, 9-9-2009

Net terug uit Turkije. Wat een vriendelijke mensen, ze vliegen al voor je je vraag gestelt hebt. Schoon, netjes verzorgd. De warme maaltijd zou wat uitgebreider mogen, je hebt geen keuze mogelijkheid.
Gereisd familie in september 2009

net hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Les, 25-6-2009

Net hotel voor een leuke prijs

Wij zijn vanochtend terug gekomen van dit hotel. Net hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding.

- Klein, gezellig hotel

- Kleine maar schone kamers met airco/minibar

- Fijn zwembad met ligstoelen en een bar

- Eten ok, smaakte goed maar weinig keus

- Afstand Side: 25 min lopen of met de dolmus. stopt op 3 min loopafstand

- vriendelijk personeel, wel erg op de duitse gasten gericht

Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Er zijn ook veel leuke excursies te boeken via de reisorganisatie. Voor wat wij betaald hebben, een goed hotel.

Gereisd met partner in juni 2009

- vriendelijk personeel, wel erg op de duitse gasten gericht

Gereisd met partner in juni 2009

strandweg slecht

van Veghel, 2-10-2008

voor oudere mensen zeer ver afgelegen van hoofdweg,strand en winkels
Gereisd met partner in oktober 2008

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!!

Jasper & Laura, 17-8-2008

Wij zijn net terug van 8 dagen turkse zon. Het hotel is net gerenoveerd en is keurig in orde. Prima dagelijkse schoonmaak!Kleinschalig, intiem hotel met vriendelijk Turks personeel. Gratis gebruik van sauna en turks bad.Het zwembad is klein maar schoon. Ligging van het hotel is wel lekker rustig, maar zeker wel 1000mtr van het strand. Wel heerlijk strand, fijn zand en schone zee, een aanrader! TIP: ga eens lunchen aan het strand bij restaurant Sunflower! Het supergezellige centrum van Side is wel 20min lopen, dolmusbusje voor 1 lira p.p. vlak voor het hotel! Het eten was goed, iedere avond iets anders, heerlijke bijgerechten! Kortom, voor weinig geld, een leuk gezellig hotel en Side is zeer leuk voor diegene die niet perse uit wilt gaan, maar savonds wilt genieten van gezellige barretjes en winkeltjes!
Gereisd met partner in augustus 2008

leuk gezellig hotel

jeroen, 13-8-2008

Het was een leuk hotel vrij nieuw nog allemaal 1 gedeelte is dit jaar in gebruik genomen andere 3 jaar geleden.Daarin zaten wij zelf.Het eten was goed maar werd veel te vroeg opgediend waardoor het vaak koud werd.Het eten was om 7 uur al klaar maar je kon pas eten pakken om half 8.En ze zetten te grote hoeveelheden neer waardoor het ook koud kon worden.Zonde dus.Het schoonmaken van de kamers stelde ook niet veel voor.De service klantvriendelijkheid was weer wel goed.
Gereisd met partner in augustus 2008

mevr. H. Bos, 23-5-2008

Dit jaar weer naar hotel Selenium geweest. Het is uitgebreid en omvat nu ca. 50 kamers. Tevens zijn er nu een hamam en sauna. Het geheel is ruim van opzet en ziet er verzorgd uit. De mensen zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met vrienden in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Selenium*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selenium in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selenium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Selenium scoort een 8.24 uit 10 op basis van 16 reviews.