Hotel Seher Sun Beach ****

9,5

7 reviews over Hotel Seher Sun Beach in het Nederlands

Nooit meer een Seher hotel

Huib, 10-10-2016

Accommodatie gaat nog net maar zeer gedateerd en een renovatie is op zijn plaats. Hetgeen ook voor de kamer van toepassing. Zeer mooi en breed strand met een mooie boulevard. Het eten is gruwelijk. Na twee dagen zijn we bij de dokter geweest en bleek dat we een salmonella bacterie hadden opgelopen. Het ontbijt staat al vanaf vijf uur 's morgens open en bloot gereed in de ontbijtzaal. Warm eten kent men hier niet alles is koud en zelfs de spaghetti komt uit de koelkast en wordt hierna in de warm houd bak gedumpt. Dit is echt gruwelijk. Als je dit hotel boekt dan eet er vooral niet. Zeer zeker niet aan het strand. Daar is het nog extremer en kan men alleen vis en lever koud eten.. Nee nooit meer !!!!!!!!!!!
Gereisd met partner in september 2016

Prima vakantie gehad!

R. Verhoeff, 3-8-2014

Voor 4 sterren prima hotel. Ligt in een echte "hotel wijk". Uitzicht niet bijzonder. Op loopafstand een straat met allerlei winkeltjes (kleding, tassen etc.). Personeel is uiterst vriendelijk en spreken veelal Duits en/of Engels. Er komen hier veel Russen die ons niet hebben gestoord in ieder geval.

Alle maaltijden zijn in buffetvorm. Er wordt hygiënisch gewerkt door al het personeel. Niet alles staat bij ons op de menukaart, maar toch iedere dag gevarieerd gegeten! Geen nadelige invloeden van ondervonden zelfs niet door een reisgenoot met een zwakke maag! Een topper is de desserttafel.

Eenmaal tijdens je verblijf mag je van a la carte restaurant gebruikmaken. Hebben wij niet gedaan.

De kamers zijn netjes en schoon. Airco op de kamer. Zodra je de kamer verlaat gaat de elektra uit (keycard). NL tv beperkt tot 1 zender (BVN tv).

Zwembad is te klein en te warm. Hebben wij geen gebruik van gemaakt. Je kunt van naastgelegen resort alle faciliteiten gebruiken. Strand is 2 min lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

goede prijs/kwalitieit

erik, 16-6-2014

Goed hotel, mooie ligging, alleen strand is een stukje verwijderd ( 100m)

Eten en drinken in overvloed. Alleen de hygiene in kamer en restaurant kan beter. Voldoende animatie, maar als je tieten hebt krijg je meer aandacht.

Gereisd met partner in juni 2014

Zonde van het geld

Karin, 24-8-2011

Ik ben in diverse hotels geweest, maar zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Het personeel was onvriendelijk. Het animatieteam sjokte maar een beetje rond het zwembad. We zijn de hele vakantie overdag in een ander hotel geweest.We hebben hier alleen geslapen. Als je een depressieve vakantie wilt, ga dan naar Seher sun beach.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

leuk hotel voor een leuke prijs

anja , 21-5-2010

goede prijskwaliteit verhouding,

goede kamers, eten wat eemzijdig maar voor ieder wat wils, leuk zwembad en je kunt gebruik maken van de glijbanen van het zusterhotel seher sun beach & resort

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

wat een klote hotel

van den Broek, 18-7-2008

wij hebben hier twee dagen verplicht in dit hotel overnacht omdat onze reisleiding niet g0oed had geregeld met het andere hotel.

het waren twe lange rot dagen, want het eten is waardeloos, kamers smerig, de kakkerlakken liepen er over de gang.

het zwembad was smerig en stonk zelfs.

mensen ga hier niet heen!!!

hier word je gewoon ziek!!!!

Gereisd familie in juli 2008

Suzanne en Ronald, 8-7-2007

Het was een leuk hotel, alleen de eerste dag toen we daar kwamen lieten ze ons 2 uur wachten en toen kwamen ze met de mededeling dat het hotel vol zat en moesten wij voor 1 nacht naar een ander hotel dat was dus al meteen flink klote! Het eten was erg veel het zelfde, in het hotel was wel veel te doen, de animatie was erg leuk.
Gereisd anders in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seher Sun Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seher Sun Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seher Sun Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seher Sun Beach scoort een 9.54 uit 10 op basis van 45 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: